We hebben een aantal aanbieders voor Keszthely voor je op een rij gezet:

vakanties Keszthely

We hebben een aantal aanbieders voor Keszthely voor je op een rij gezet:

Reviews over Keszthely

Weinig te doen, niet echt uitnodigend

T. den Dunnen,
    7-8-2016

In het park is af en toe wel wat vertier, verder wordt er weinig voor de toeristen gedaan. taal is 99% hongaars in woord en geschrift, dus voor toeristen erg moeilijk om te ontrafelen. Bewoners zijn vriendelijk en harteijk. Schitterende natuur.

Gereisd met partner in juli 2016

klein stadje, veel lokaal volk en gezinnen

de Vries,
    3-9-2014

Het lijkt alsof Zeszthely zijn beste tijd gehad heeft, A-locatie hotels zijn verlaten en vervallen. veel leegstand en verval. restaurants in het centrum waren goedkoop maar ronduit slecht van kwaliteit. net buiten het centrum was de kwaliteit een stuk hoger. Tips: jacht restaurant Vadaskert Csárda, voor 30 euro 2p : wild hoofdgerecht, nagerecht en veel drinken. restaurant Gyöngyösi Betyárcsárda, lekker buiten zitten onder de druiven struiken met paarden demonstratie naast de tafels. voor alle stranden moet je betalen, veel kinder speeltuin spul maar ook vervallen en gesloten stukken. ook daar is het eten slecht, neem een picknickband mee. s 'avond valt er weinig te beleven, uitgebreid tafelen en daarna weer terug naar de kamer. Veel lokaal toerisme en veel gezinnen. Je kunt beter op de camping staan. slecht engels, iets beter in Duits. Om wat te ondernemen moet je altijd een stuk rijden. het kasteel is wel prachtig.

Gereisd met partner in juli 2014

Leuke plaats

Berry,
    11-1-2014

Aardige plaats

Voldoende supermarkten en restaurants.

Veel winkels.

Restaurants voor Nederlandse begrippen erg goedkoop.

Balatonmeer ondiep. Als je wil zwemmen moet je een eind lopen.

Weg naar Balatonmeer, vanuit Oostenrijk, viel ons erg tegen. Weinig te zien. Erg vlak.

Gereisd met partner in september 2012

schattig klein stadje

rene ten brummelhuis,
    14-12-2012

Het is een klein stadje met veel historie en architectuur dat veel lijkt op het oude Wenen. Met het hoogt verschil in de stad zelf maakt het lopen zelfs nog interessanter en om elke straat hoek wacht er steeds een leuke verrassing.

Dit verwacht je niet met zoveel toeristen om je heen, je waant je echt in de barrock tijd. echt een aanraader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Kun je goed vertoeven

Ton,
    23-9-2012

Keszthely heeft veel te bieden. Een mooi kasteel, de oudste landbouwuniversiteit van Europe (inmiddels een zeer interessant museum). Veel winkeltjes, terrasjes en eetgelegenheden en ook supermarkten. Aan het meer is een soort kermisachtig uitgaansgebied met een pier waarvandaan een boot vertrekt voor een rondvaart.

Gereisd met partner in september 2012
Keszthely scoort een 8,2 uit 10, op basis van 85 reviews