vakanties Keszthely

Reviews over Keszthely

Fijne camping!

Fam. Bos,
    30-7-2018

Na de vorige zeer slechte recensie waren wij benieuwd naar deze camping. Het is ons alles erg meegevallen. De douches waren meestal schoon, maar als er een horde kinderen langs is geweest, dan heb je inderdaad een wat zanderige vloer. Bij de afwasplaats heb je 4 wasbakken, mocht onverhoopt het warme water op zijn, omdat sommige mensen het nodig vinden de hete kraan de hele tijd te laten lopen terwijl ze aan het afwassen zijn, dan kun je in de wasruimte ernaast gloeiend heet water halen. Bij de receptie krijg je een briefje mee met de nog beschikbare kavels, die je eerst gaat bekijken alvorens je een keuze maakt. Wij hadden een heerlijke schaduwrijke plek gekozen, omdat je voor de zon naar het strandje kunt gaan. Die was ondanks alle drukte groot genoeg voor iedereen. Het water was heerlijk van temperatuur en schoon. Er was zelfs een buitendouche en een toilet aanwezig. Van lawaai hebben wij niets gemerkt. Fijne camping hoor!

Het is een fijne camping met mooi zwembad en rust

Alida en marinus,
    24-5-2018

Je moet geen hekel hebben aan muggen

Prima camping

Gretha Lutjen,
    17-6-2017

Leek met ruime plekken. Maar er kwam wel iemand kijken of je binnen die stenen bleef.

En dat in het voorseizoen, met nog heel veel ruimte.

Zwembad ging half mei pas open. Wel lekker verwarmd?

Kindvriendelijk was niet van toepassing omdat wij 65+ zijn

nog steeds alles in orde

De Meyer Gilbert,
    15-12-2016

Vroeger was deze camping onze vaste stek, maar omdat we nu zelf in Hongarije wonen, heb ik de handen volg gehad met verbouwen ed, dus een 5 tal jaar niet meer geweest, toen we aankwamen, waren de uitbaatsters direct naar ons toe gekomen, om ons te begroeten. Wij hebben ditmaal een huisje gehuurd, en dat was dik in orde alles was netjes, ik ben ook een kijkje gaan nemen in het algemeen sanitair en dat was ook heel netjes, het restaurant was gesloten en dat vond ik spijtig maar aan de prijslijst die er nog hing heb ik kunnen merken dat het andere uitbater waren dus ik heb hier geen ervaring mee. Dit i voor ons nog steeds een aangename plek waar we ons welkgekomen voelen, we gaan beslist dit jaar weer.

Wij zijn fan

van de velde,
    20-8-2016

Prima prijs kwaliteit verhouding

privé eiland en uitzicht fantastisch

Kamers zijn verouderd

Lobby en bar zijn mooi en het eten is lekker

Bediening is vriendelijk en all inclusive is een aanrader

Keszthely scoort een 8,1 uit 10, op basis van 85 reviews