Luxe hotelWeer vandaag-2°-6°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Rogner Lotus Therme voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Rogner Lotus Therme in het Nederlands

Super relax hotel!

Jack Jacobs
10-8-2012

Dit is een hotel om eens helemaal te ontstressen! In het hotel is alles aanwezig om te relaxen, spa, sauna, kurtherapieen, goed eten, goed drinken gewoon top! Is hierdoor minder geschikt voor kids en feestbeesten.

Gereisd met partner in juli 2012

Zeer mooi hotel

Erkens
2-9-2010

Op dit hotel valt niets aan te merken. Mooie kamers, alleen een beetje te weinig kastruimte, maar dat is dan ook het enige negatieve puntje. Mooie dansmuziek iedere avond, heel goede keuken.

Gereisd met partner in augustus 2010

Een aanrader

Erkens
16-2-2010

Hotel Rogner is op alle gebied zeer goed. Een hotel met genoeg ligstoelen voor alle gasten, wat niet altijd evident is. In de zomer iedere avond mooie dansmuziek, ontbijt en diner is zeker niets op aan te merken. Wij gaan zeker nog dikwijls terug.

Gereisd met partner in juli 2009

Het hotel ligt mooi en beschut en heeft vele faciliteiten, 5 verschillende sauna's en stoombaden, massage mogelijkheden zwembaden en zelfs een warmwatertherme. Het personeel op de hotelmanager (een Ween) en maar liefst 1 ober waren niet allemaal even vriendelijk, het kwam mij over van, dit is ons werk en laat ons met rust, wat het uiteindelijk voor mij (ons) als gast niet altijd prettig over is gekomen. De eerste nacht was er ook een verjaardagsfeest in het hotel, we zijn geen zeikerds maar als er nog keiharde muziek om 2 uur 's nacht te horen is, mag het toch wel eens stoppen, de managers dachten daar anders over, want die muziek ging uiteindelijk om 3 uur uit. De manager heeft het de dag erna ons wel een massage aangeboden van het huis. Over het algemeen; het is de prijs wel waard, alleen voor onze begrippen is dit geen 5 ***** kwaliteit hotel, eerder een 3 *** sterren plus hotel. Ons inzien is er in de omgeving ook geen beter hotel.

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

Top hotel

Leny
19-10-2008

Heerlijk rustig. Geen gekrijs van kinderen omdat het een wat ouderen generatie gasten heeft. Daarentegen is het personeel jong, vriendelijk en enthousiast. Mooie en schone kamers tot in detail afgewerkt. Nog nooit in een hotel zo lekker en uitgebreid ontbijt gehad. Van Champagne tot zalm en heerlijke toetjes. Ruime tijden voor het ontbijt (tot 11 uur) en het avondeten(tot 22 uur). In de badjassen naar het zwembad mag daar. De rest van het hotel gewoon in kleding. 's avonds live muziek in de bar. Prijzen van de drankjes in het hotel zijn zoals bij ons in Nederland. Bij ons arrangement zat een massage, een galadiner en een wijnproeverij. Alles was perfect geregeld. Ons gezin, met drie jonge dochters (16-17-18 jaar), heeft genoten.

Gereisd familie in oktober 2008
2005

Heel goed hotel, en duidelijk het beste wat Heviz te bieden heeft. Manager uit Wenen heeft een goed team, vriendelijk. Kamers zijn schoon, eten voor een buffet keuken uitstekend, zoals overal in Hongarije service lanzaam van begrip, wellness uitzonderlijk schoon met veel verschillende services.

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rogner Lotus Therme in Heviz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rogner Lotus Therme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.