Géén boekingskosten

Rogner Lotus Therme

HongarijePlaatsen aan het BalatonmeerHeviz

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Rogner Lotus Therme voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 8 reviews

8.9FantastischScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Rogner Lotus Therme

• 9Jack Jacobs10-08-2012

Super relax hotel!

Dit is een hotel om eens helemaal te ontstressen! In het hotel is alles aanwezig om te relaxen, spa, sauna, kurtherapieen, goed eten, goed drinken gewoon top! Is hierdoor minder geschikt voor kids en feestbeesten.

• 10Erkens02-09-2010

Zeer mooi hotel

Op dit hotel valt niets aan te merken. Mooie kamers, alleen een beetje te weinig kastruimte, maar dat is dan ook het enige negatieve puntje. Mooie dansmuziek iedere avond, heel goede keuken.

• 10Erkens16-02-2010

Een aanrader

Hotel Rogner is op alle gebied zeer goed. Een hotel met genoeg ligstoelen voor alle gasten, wat niet altijd evident is. In de zomer iedere avond mooie dansmuziek, ontbijt en diner is zeker niets op aan te merken. Wij gaan zeker nog dikwijls terug.

• 7Roger21-08-2009

Mooi hotel alleen niet 5 ***** waardig

Het hotel ligt mooi en beschut en heeft vele faciliteiten, 5 verschillende sauna's en stoombaden, massage mogelijkheden zwembaden en zelfs een warmwatertherme. Het personeel op de hotelmanager (een Ween) en maar liefst 1 ober waren niet allemaal even vriendelijk, het kwam mij over van, dit is ons werk en laat ons met rust, wat het uiteindelijk voor mij (ons) als gast niet altijd prettig over is gekomen. De eerste nacht was er ook een verjaardagsfeest in het hotel, we zijn geen zeikerds maar als er nog keiharde muziek om 2 uur 's nacht te horen is, mag het toch wel eens stoppen, de managers dachten daar anders over, want die muziek ging uiteindelijk om 3 uur uit. De manager heeft het de dag erna ons wel een massage aangeboden van het huis. Over het algemeen; het is de prijs wel waard, alleen voor onze begrippen is dit geen 5 * kwaliteit hotel, eerder een 3 * sterren plus hotel. Ons inzien is er in de omgeving ook geen beter hotel.

• 10Leny19-10-2008

Top hotel

Heerlijk rustig. Geen gekrijs van kinderen omdat het een wat ouderen generatie gasten heeft. Daarentegen is het personeel jong, vriendelijk en enthousiast. Mooie en schone kamers tot in detail afgewerkt. Nog nooit in een hotel zo lekker en uitgebreid ontbijt gehad. Van Champagne tot zalm en heerlijke toetjes. Ruime tijden voor het ontbijt (tot 11 uur) en het avondeten(tot 22 uur). In de badjassen naar het zwembad mag daar. De rest van het hotel gewoon in kleding. 's avonds live muziek in de bar. Prijzen van de drankjes in het hotel zijn zoals bij ons in Nederland. Bij ons arrangement zat een massage, een galadiner en een wijnproeverij. Alles was perfect geregeld. Ons gezin, met drie jonge dochters (16-17-18 jaar), heeft genoten.

• 8A. Feige21-07-2008

Wunderschöne Lage sehr viel Grün...

zum Centrum 20 Minuten Fußweg. Ausstattung der Zimmer : Zweckmäßig Freundlichkeit Personals: In der Therapie und an der Bar gut. Das Personal sonst, einige ja andere na ja. Qualität des Verpflegung: Frühstück keine große Auswahl an Käse und Wurst auch immer gleich. Eignung: für alle Personengruppen. Leider ab diesem Jahr viele Sportangebote gegen Gebühr.

• 9Metz14-08-2007

Schön , gute Lage , Personal sehr freundlich . Coctails an der Bar sehr gut , Kinder willkommen im Hotel , jedoch fühlen sich einige ältere Gäste gestört und schimpfen wegen Kleinigkeiten mit den Kindern , Hallenbad daher kaum nutzbar für die Kinder.

• 8Raoul30-10-2005

Heel goed hotel, en duidelijk het beste wat Heviz te bieden heeft. Manager uit Wenen heeft een goed team, vriendelijk. Kamers zijn schoon, eten voor een buffet keuken uitstekend, zoals overal in Hongarije service lanzaam van begrip, wellness uitzonderlijk schoon met veel verschillende services.

Hotel Rogner Lotus Therme info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Lótuszvirág u. 1, 8380