Hotel Kalma

HotelWeer vandaag31°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Kalma voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kalma in het Nederlands

Modern en centraal gelegen aparthotel

Johan Timmermans
12-5-2009

Wij hadden dit hotel gereserveerd via RCI - Beschikten over een mooie en ruime kamer met 2 slaapkamers, douchekamer en ingerichte keuken - Ons appartement wasan de minder mooie achterzijde gelegen met zicht op te verbouwen hotel en oudere hoogbouw - Voorzijde is veel mooier met zicht op parkje en levendige maar toch aantrekkelijk straatje met bomen - zeer vriendelijke bediening (in het duits) - restaurant (zeker ontbijt) is zeer eenvoudig - garage aan het gebouw - Centrale ligging in hart van het stadje heviz met verscheidene restaurants in de directe omgeving - geen hinder van nachtlawaai +/- 50 kamers - Dit (apart) hotel (men is niet verplicht van er te eten) is een aanrader en zeker zijn 3 *** waard (zelfs 3 1/2***)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalma in Heviz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kalma scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.