Géén boekingskosten

Meer pension info

7 Reviews over Wellness Park

• 8Edwin Zeebroek28-06-2019

Tof en mooi

Wij waren daar op wellness camping, behulpzame mensen. Er zijn 100 plaatsen, en je mag zelf kiezen waar je wilt staan. Ik noem het wel een 50+ camping,klein en rustig, met zwembad en jacosie. De streek rond het balaton meer is goed om te fietsen. Met mooie uitzichten Grtz Edwin &nancy

• 8John van Asselt05-06-2017

Goede camping

Goede plaatsen, schoon sanitair, lekker warm water en gratis WiFi. Jammer dat het meer op 900 meter afstand lag, daarom zijn we vertrokken na een paar dagen naar een camping dichterbij het meer. Omgeving leuk om te verkennen en voldoende supermarkten op 3,5 km afstand. Ook hier geen aparte wasbak om een handwasje te doen. Lekker zwembad en we hebben heerlijk in de restaurantjes rondom camping gegeten.

• 9pha balendonck11-01-2017

leuk, top, gezellig, schoon en goedkoop

Leuk dorpje, al is er niet veel te doen. Het ligt tegen Kesthely aan wat natuurlijk het dorpje is. niet doen is het treintje. wel doen. lekker uit eten waar je wilt. Wij hebben nergens slecht en nergens duur gegeten. Ook leuk is een mis volgen in de kerk

• 9balendonck29-07-2016

geweldige camping.

leuke kleine camping. erg vriendelijk personeel. leuke omgeving. GEEN animatie wat wij dus heerlijk vinden. Niet de hele dag dat gejengel van kids. Dit is dus een keuze. Leuke locatie. Schoon. lekker eten. jaccuzzi en sauna tot beschikking. nog evendagen en dan gaan we weer maar nu voor een maand. Zwembad klein maar fijn. sanitair goed schoon en voldoende.

• 8andries_dorothy28-09-2014

goede camping,

Nette camping, met voor hongaarse begrippen net sanitair. De eigenaar en medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De plaatsen zijn wat onduidelijk, maar niemand die zich daar druk over maakt..... restaurants op de camping en in de omgeving voldoende tot goed te noemen.Balatonmeer op loopafstand, grote supermarkten op enige kilometers afstand. Wij hebben ons hier goed vermaakt, de sauna en jaccuzzi's zijn bij de prijs inbegrepen, en vrij te gebruiken, kortom goede camping!

• 7Luna28-07-2014

Leuke, kleine camping

Wij hebben hier in juli 2014 gestaan. We mochten zelf een plek kiezen. Deze waren redelijk ruim, sommige met zon, anderen met wat schaduw. Afstand tot Balatonmeer was lopend te doen. Helaas moest je entree betalen om aan het strand te komen (verboden voor honden). Het zwembad op de camping is klein maar leuk. Het sanitair is wat verouderd, maar wel schoon, al werd dat later in de week minder toen het wat drukker werd. De camping maakt verder een verzorgde indruk. 's Avonds na 21 uur moest je naar binnen vanwege de muggen. 's Nachts wat lawaaierig door o.a. blaffende honden uit de omgeving en rijdende auto's. Al met al wel een aanrader!

• 7Agnes Harthol31-01-2014

Rustige, relaxte , nette camping

we mochten zelf een plaats kiezen, en als de camping niet vol staat zijn er leuke plekjes met zon en schaduw. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Zwembad is niet zo groot, maar lekker om even af te koelen of te relaxen. Camping is netjes, inclusief toiletten en douches. Wifi is goed op het terras. Nadeel zijn de muggen 's avonds, zodra het donker wordt kun je niet meer rustig buiten zitten. Balatonmeer is mooi, maar alle stranden in deze hoek zijn betaald en er mogen geen honden komen. Leuke stadjes en dorpjes in de omgeving en Budapest is een mooie stad.

Pension Wellness Park info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Napfény utca 6, 8315