Camping St. Ilona

13 reviews over Camping St. Ilona in het Nederlands

Gewoon goed.

Henk de Jong
2-8-2018

De camping is zeer rustig gelegen. Het zwembadje is klein, maar voldoet voor een welkome afkoeling. De ouderen die op vaste plaatsen staan zijn Duitsers en Nederlanders. Ach ja, zo te zien is het probleem dat o.a in andere reviews beschreven is, binnen een paar jaar voorbij. Ze hebben inderdaad wat privileges. Ga daarboven staan en je zit eennpaar dagen goed voor een schappelijke prijs. Het restaurant hoort niet bij de camping, maar zit er wel naast en is voortreffelijk. Uitstapjes kunnen eenvoudig op de fiets of met de auto. Super centraal gelegen. De eigenaresse is heel vriendelijk en komt bij je op bezoek om de gegevens op te nemen. De plekken zijn ruim en volop schaduw kan. Camping misschien beter voor ouders met kleine kinderen. Tot een jaar of 8. Tieners hebben hier niks.

Johan van beurden
16-6-2018

Fantastisch een mooie camping zuivere santitar en een goed restaurant op de camping

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Heerlijke rustige camping

Marinus en alida
7-6-2017

Fijne camping schoon sanitair heerlijke warm.water overal.toppie.lekker gegeten in restaurant heerlijk en prachtig weet dit is dus genieten misschien tot volgend jaar

Gereisd Met partner in mei 2017

geweldige camping niks dan lof

bohmer
26-7-2016

mooie en schone wc en douce schapelijke prijzen ieder spreekt duits goed restaurant net zwembad ruime plaatsen stroom 16 amp

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

nooit meer

Kees Jansen
23-7-2016

leuke camping met een klein zwembadje. Duur restaurant, sanitair is nieuw maar overal zitten spinnewebben en andere vuiligheid. Kinderen worden niet gewaardeerd door een merendeels oudere (65+) groep kampeerders, echte ons kent ons mentaliteit. overal lopen kleinere honden los die hun ontlasting tegen bomen maar ook tenten doen. Als je met kinderen komt of niet teveel om honden geeft mijd dan deze camping. De Nederlandse eigenaar "mijnheer" Meier deelt hier de lakens uit. Wij zijn zelf met 2 kinderen na dagen naar een andere camping gegaan vanwege het vele geblaf en onfrisse geur van de honden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Keurige camping met zeikerige Nederlanders

Johan & Familie
22-7-2016

Camping op zich is een aanrader als je een rustige camping zoekt op 2 km van het Balatonmeer. Prijs is zeer gunstig, wij betaalden 18 Euro per dag met 2 volwassenen en 1 kind van 13, stroom, toeristen belasting, douches inbegrepen. Er is een leuk zwembadje, frisse en schone douches en toiletten. Een ruimte om de afwas te doen en je kan er voor een paar euro's de was doen. Het enige grote nadeel en de reden dat wij nooit meer terug gaan is een stel "vaste" gasten die er een waar schrikbewind op nahouden. Niks mag voor anderen terwijl ze zelf 3 kleine keffertjes hebben die van 's ochtends 06:00 tot 's avonds 22:00 lopen te kefferen. Daarbij is dit stel doof wat maakt dat ze luid groetend over de camping gaan, de TV luid genoeg aan hebben staan om het nieuws te kunnen volgen. Waarlijk het type Hollanders waar de rest van de NLérs een slechte naam door krijgen. Ik heb getracht ze op een nette manier aan te spreken, maar dat maakte de situatie alleen maar erger. Helaas voor ons eens maar nooit weer.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Mooie rustige camping

rowjam
10-6-2016

ruime plaatsen, nieuw sanitair dat er prima uitziet, restaurant bij de camping.

Gereisd Met partner in juni 2016

heerlijk om tot rust te komen

Nicolien Koop
15-6-2011

rustige camping, vriendelijk. veel eetgelegenheden in de buurt. winkels en supermarkten op fiets afstand, zo ook het Balaton. leuk zwembadje, nieuw sanitair. goede prijs- kwaliteitsverhouding. wij komen er al enkele jaren.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

eenvoudige camping.geweldig restaurant.

Fam.Mooij
1-1-2010

camping ligt op fiets afstand van ballatonmeer. supermarkten in directe omgeving.heel vriendelijke mensen.vlakbij keszthely wat een heel mooie oude stad is.sanitair op de camping is net helemaal nieuw. restaurant is echt geweldig.klein zwembadje op de camping. (ook nieuw)

Gereisd Met partner in januari 2010

Heerlijk rustig en erg mooi

Rook
29-7-2009

Rustige cmaping met zeer ruime plekken. Vriendelijke eigenaar. Erg goed restaurant. Als campinggast krijg je 10 procent korting op het eten. Zwembad is nu wel klaar en biedt de nodige verkoeling. Sanitair is oud maar schoon. Er komt een nieuw sanitairgebouw dat ze volgend seizoen af proberen te hebben. Balaton is vlakbij net als veel andere activiteiten.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping St. Ilona in Gyenesdias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping St. Ilona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.