Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

9 Reviews over Belysium

• 9Leuke B&B26-08-2017

Leuke , gezellige B&B

Super gastheer en -vrouw! Het voelde direct heel vertrouwelijk. Lekker ontbijt met elke dag wat anders! Kamers zijn sober maar schoon! Leuk terrasje aan de benedenkamers.

• 10Karin&Axel09-04-2016

Fantastisch !

Heerlijke B&B. Een fantastische uitvalsbasis om de streek te ontdekken. We hebben enorm genoten van het uitgebreide ontbijt, elke dag weer iets anders en altijd even lekker. Lidia en Patrick zorgen voor een heel gezellige, familiale sfeer. Je voelt je er echt welkom! Smaakvol ingerichte en ruime kamers met heel goede bedden. Zo kan ik nog lang doorgaan.... Geen enkel negatief puntje te melden ... Kortom, een pareltje ! We komen zeker terug omdat er nog zoveel dingen te ontdekken vallen in de streek.

• 9Sandra27-07-2015

super toffe vakantie gehad!

Dit was onze eerste vakantie in Hongarije ,maar zeker niet de laatste. We werden heel warm ontvangen door Lidia en Patrick met een fris drankje en hadden dadelijk een heel leuke kennismakingsbabbel . We werden elke ochtend verwend door Lidia met een heerlijk ontbijt en en bij vragen over een uitstapje stond Patrick ons altijd vriendelijk te woord met de nodige uitleg en foldertjes over de streek .'s avonds heerlijke gezellige avonden beleefd op het terras van Belysium met de andere gasten en eigenaars Lidia en Patrick vergezelden ons graag wat hebben we gelachen .... De streek v.h. Balatonmeer is prachtig en er valt heel wat te beleven,Je kan er ook heel lekker eten ;Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad . Lidia en Patrick jullie doen dat super goed doe zo verder en heel graag tot volgend jaar xxx Sandra Marc Stef en Nick

• 9Natascha Achten01-07-2015

Superverblijf.. :-)

Eerste ervaring ooit met Hongarije en we zijn er verliefd op geworden. De B&B is echt wel een toppertje, met fantastische mensen!

• 10A.Kovacs21-05-2015

Thuis in het buitenland

zeer gastvrije Familie, altijd gezellig

• 9kenk05-10-2014

Goed verblijf in Hongarije

Zeer gunstig gelegen b&b aan het balatonmeer . Kamers zijn netjes en de douche is goed . Het ontbijt is uitgebreid en voor ons meer dan voldoende . In de buurt is er genoeg te zien maar wij hebben er vooral gefietst op de dagen dat het mooi weer was . De andere dagen uitstapjes gedaan met de wagen maar dat was maar twee maal . Goede uitleg gekregen over plekjes die goed verstopt waren maar meer dan de moeite waren om te gaan bezichtigen . Restaurantjes in de buurt zijn uitstekend .

• 10Gemma03-08-2014

Super B&B en Beauty&Massagecenter

Een gezellig B&B , met mooie kamers en prima bedden . Voor de kinderen een leuk zwembad om lekker af te koelen . Terwijl pappa en mamma een pilsje of wijntje drinken . Het ontbijt is ook lekker vers en uitgebreid . Maar hoe kan het ook anders met zulke lieve eigenaars .In de avond zit iedereen bij elkaar voor op het terras , wat altijd heel gezellig is . Mekaar vertellen wat de moeite waard is , of waar je lekker eten kan . Wat verder aan te bevelen is , is het beautycenter van Lidia ,voor permanent make-up , massage of een gelaatsverzorging . Heb al zin in de volgende vakantie in Belysium.

• 9Kathleen14-11-2013

Een echte aanrader!

Een heel mooie en verzorgde B&B! Een heel uitgebreid en lekker ontbijt, mooie en verzorgde kamers, heel vriendelijke mensen. Genoten van de wellnessbehandeling. Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 9Jolanda-S04-09-2013

Belysium Bed & Breakfast*** Een zeer goede keus

Echt de moeite waard ! Belysium Bed & Breakfast is gelegen in Provincie Zala nabij het Balatonmeer. Gelegen op 10 min van Keszthely, de hoofdstad van het Balatonmeer en op 15 min van Heviz, de Thermaalhoofdstad van Hongarije. Dit is een perfecte uitvalsbasis voor een geslaagde vakantie. Mooie accommodatie gelegen midden in Gyenesdiás, Hongarije Mooie schone gezellige kamers met een goed boxspring bed , douche en toilet en evt. terras. Belgisch gezin super gastvrij. Uitgebreid goed en lekker ontbijt.

Bed & Breakfast Belysium info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kossuth Lajos Utca 18, H-8315