We hebben een aantal aanbieders voor Gyenesdias voor je op een rij gezet:

Reviews over Gyenesdias

mooi strand aa balaton

pha balendonck,
    11-1-2017

Dit dorpje stelt niiet zoveel voor. zijn maar paar straten. ligt natuurlijk tegen Kesthely aan wat het dorp is.

Ga zeker een ijs eten in het dorpje tegen Gyenesdias aan. en ga lekker bbq en voor 5 euro bij babsi haha.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastiche plek

Gemma,
    3-8-2014

We hebben genoten van de omgeving,genoeg lekkere restaurantjes,met verrassende goedkope prijzen.Het lekkerste ijs vindt je ook aan HET Balatonmeer.Voor de rest vriendelijk en behulpzame mensen in Hongarije.

Voor jong en oud,is er iets te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooi dorpje aan het Balatonmeer

Herman,
    27-7-2014

Aan te raden voor ouders met kleine kinderen, gezien dit dorpje een strandje heeft specifiek voor ouders met kinderen.

Aan te bevelen om 's avonds rustig te eten is de Robinson Garden Grill. IJverige en vriendelijke garçon die goed Duits praat.

Gereisd met partner in juli 2014

toeristenplaats

rogertje,
    31-7-2013

In het dorp zijn veel restaurantjes te vinden en een paar strandjes .In de avonduren is er wat minder te beleven. Op cultureel gebied zijn er een paar steden ,kastelen en burchten in de directe omgeving.

Voor ander vermaak is een auto eigenlijk noodzaak

Gereisd met partner in juli 2013

Een mooi land. Jammer van al die muggen.

A.C. Schouwenburg,
    1-1-2009

We hebben ruim twee weken gekampeerd bij het Balatonmeer. Het is een prachtig land. Het enige nadeel dat wij op kunnen noemen is de enorme hoeveelheid muggen. Je kunt 's avonds absoluut niet buiten zitten.

We hebben prachtig weer gehad. Wel kan het ineens uit het niets vreselijk stormen en regenen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008
Gyenesdias scoort een 8,3 uit 10, op basis van 16 reviews