Sorteren

Reviews over Gyenesdias

mooi strand aa balaton

pha balendonck
    11-1-2017

Dit dorpje stelt niiet zoveel voor. zijn maar paar straten. ligt natuurlijk tegen Kesthely aan wat het dorp is.

Ga zeker een ijs eten in het dorpje tegen Gyenesdias aan. en ga lekker bbq en voor 5 euro bij babsi haha.

Fantastische culturele en culinaire vakantie plek

Johan
    22-7-2016

Dit is een leuke plek als je van strand en/of cultuur houdt, prachtige natuur, kilometers lange wandel en fietspaden. Voor ieders wat wil.

Mooi omgeving en gastvrije mensen

A.Kovacs
    21-5-2015

Zeer geschikt en betaalbaar voor gezinnen met jonge kinderen

leuk

andries_dorothy
    28-9-2014

Leuke omgeving om te wandelen of te fietsen. Goede restaurants. Maar ook veel leegstaande panden.

Fantastiche plek

Gemma
    3-8-2014

We hebben genoten van de omgeving,genoeg lekkere restaurantjes,met verrassende goedkope prijzen.Het lekkerste ijs vindt je ook aan HET Balatonmeer.Voor de rest vriendelijk en behulpzame mensen in Hongarije.

Voor jong en oud,is er iets te doen.

Gyenesdias scoort een 8,3 uit 10, op basis van 16 reviews