Sorteren

Reviews over Gyenesdias

Gewoon goed.

Henk de Jong
    2-8-2018

De camping is zeer rustig gelegen. Het zwembadje is klein, maar voldoet voor een welkome afkoeling. De ouderen die op vaste plaatsen staan zijn Duitsers en Nederlanders. Ach ja, zo te zien is het probleem dat o.a in andere reviews beschreven is, binnen een paar jaar voorbij.

Ze hebben inderdaad wat privileges. Ga daarboven staan en je zit eennpaar dagen goed voor een schappelijke prijs.

Het restaurant hoort niet bij de camping, maar zit er wel naast en is voortreffelijk.

Uitstapjes kunnen eenvoudig op de fiets of met de auto. Super centraal gelegen.

De eigenaresse is heel vriendelijk en komt bij je op bezoek om de gegevens op te nemen. De plekken zijn ruim en volop schaduw kan.

Camping misschien beter voor ouders met kleine kinderen. Tot een jaar of 8.

Tieners hebben hier niks.

Johan van beurden
    16-6-2018

Fantastisch een mooie camping zuivere santitar en een goed restaurant op de camping

Leuke , gezellige B&B

Leuke B&B
    26-8-2017

Super gastheer en -vrouw! Het voelde direct heel vertrouwelijk. Lekker ontbijt met elke dag wat anders! Kamers zijn sober maar schoon! Leuk terrasje aan de benedenkamers.

Prima pension!

Michael
    11-6-2017

Prima pension, dichtbij het prachtige Balatonmeer (500m). Leuke gastvrije nederlands sprekende eigenaren. Eigen zwembad en parkeerplaatsen achterom. Prima kamers en heerlijk ontbijt. Verder kun je in diverse restaurants heerlijk eten tegen hele schappelijke prijzen. Kortom, zeker een aanrader!

Heerlijke rustige camping

Marinus en alida
    7-6-2017

Fijne camping schoon sanitair heerlijke warm.water overal.toppie.lekker gegeten in restaurant heerlijk en prachtig weet dit is dus genieten misschien tot volgend jaar

Gyenesdias scoort een 8,3 uit 10, op basis van 16 reviews