Géén boekingskosten

• 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

7 Reviews over Venus

• 8Hagen A07-06-2010

Erg fijne camping met mooie plaatsen

Werkelijk rustige en fijne camping , schoon sanitair , word meerdere malen per dag schoon gemaakt Mooie plaatsen direckt aan het meer , en van de sportvissers heb je totaal geen probleem , alles rustige en vriendelijke mensen ik ga er dit jaar voor de 4e keer heen en kom er beslist vaker !!

• 9Staat v/h sanitair
  • 7g letteboer11-12-2008

gelukkig weer een fijne camping

camping venus is gelukkig weer eenfijne camping want er is een nieuwe bedrijfleidig dus geen hongaarse vissers camping meer we zijn medere keren op deze camping geweest duskunnen we er over oordelen

• 5Eetgelegenheden
  • 7gletteboer11-12-2008

gelukkig weer een mooie camping

heel mooie camping is weer op het niveau van vroeger onder Maria toen die bedrijfsleider was dus niet meer in handen van de hongaarse vissers.

• 6Eetgelegenheden
  • 6G. Kippers28-03-2008

We waren afgelopen jaar voor de vijfde en zeker de laatste keer op deze camping. De ligging is heel mooi aan het meer. maar van een gezellige familie camping is geen sprake meer, helemaal over gegaan naar een (Hongaarse)vissers camping.Waar familie´s eigenlijk een storende factor zijn. Zwemmen bijna onmogelijk. onvriendelijk personeel. die de duitse en engelse taal slecht beheersen soms helemaal niet. op internet staat bij veel site´s dat het een familie camping is, met veel animatie en gezelliheid. deze informatie klopt niet meer. Geen kampwinkeltje, geen animatie, zeer moeilijk om te kunnen zwemmen, klein gedeelte toegestaan, de rest is voor de vissers.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Hagen A08-02-2008

Een fijne camping met veel rustige plaatsen nette bediening , alleen maar goede herrineringen aan overgehouden . Ik ga dit jaar zeker terug !!

• 9Staat v/h sanitair
  • 6janneke11-08-2007

wij hadden volgens internet een goede camping gevonden maar gelukkig niet geboekt of aanbetaald. bij aankomst was het erg gericht op vissers en ik vond de wc's stinken en die vuilnisbakken.... dus zijn we de volgende dag weer vertrokken maar er word nog steeds geadverteerd met de goede uitslag van de vorige eigenaar bij de anwb. wij zijn naar de jacht camping vertrokken en die was drukker dan venus maar alles hadden ze prima voor elkaar .

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Ralph27-07-2007

Wij zijn net terug Balatonszeped waar wij op camping Venus hebben gestaan. Dit is een leuke camping als je aan het water een plek gereserveerd hebt).Helaas heb ik ook minpunten, flinke minpunten. Er werd geadverteerd met kinderanimatie en een winkletje, maar dit was er niet. De hele camping lijkt nu een visserscamping geworden, maar dit hebben ze nooit tegen ons gezegd. Verder hebben we veel trammelant gehad met de ronduit onbeschofte boekhouder (die alleen maar Hongaars spreekt) . Hij hield stug vol dat we de aanbetaling niet gedaan hadden terwijl wij alle afschriften bij ons hadden. Achteraf bleek de duitse bank een fout gamaakt te hebben door het referentienummer niet te vermelden. Maar geen excuus van de onbeschofte boekhouder,helemaal niets. Maar intussen konden wij niet vertrekken. Verder vetrouwen wij de wazige factuur voor geen meter.Alles in het Hongaars en de aanbetaling die wij hadden gadaan was in eens minder vanwege de koers met als gevolg dat we meer moesten bij betalen?

• 9Eetgelegenheden
  • 7M.D.E. Koemeester26-07-2007

Juli 2007 zijn wij voor de tweede keer op camping Venus geweest. Helaas is de camping van eigenaar veranderd en hoort hij ook niet meer bij Balatontourist. De camping is nu meer bedoeld voor vissers, hierdoor is volgens ons het familiaire karakter verdwenen, evenals de trappetjes naar het water, de lijnen in het water, de animatie en het winkeltje.

• 6Staat v/h sanitair

Camping Venus info