Reviews over Balatonszepezd

Erg fijne camping met mooie plaatsen

Hagen A,
    7-6-2010

Werkelijk rustige en fijne camping , schoon sanitair , word meerdere malen per dag schoon gemaakt Mooie plaatsen direckt aan het meer , en van de sportvissers heb je totaal geen probleem , alles rustige en vriendelijke mensen ik ga er dit jaar voor de 4e keer heen en kom er beslist vaker !!

gelukkig weer een fijne camping

g letteboer,
    11-12-2008

camping venus is gelukkig weer eenfijne camping want er is een nieuwe bedrijfleidig dus geen hongaarse vissers camping meer we zijn medere keren op deze camping geweest duskunnen we er over oordelen

gelukkig weer een mooie camping

gletteboer,
    11-12-2008

heel mooie camping is weer op het niveau van vroeger onder Maria toen die bedrijfsleider was dus niet meer in handen van de hongaarse vissers.

Een fijne camping met veel rustige plaatsen nette , maar

Hagen A,
    8-2-2008

Een fijne camping met veel rustige plaatsen nette bediening , alleen maar goede herrineringen aan overgehouden . Ik ga dit jaar zeker terug !!

zeer goed gelegen hotel

leny hoppers,
    25-8-2007

zeer goed gelegen hotel. vriendelijk en behulpzaam personeel.