Reviews over Balatonkenese

rustige plek

herma en jan,
    15-6-2013

Het hotel ligt aan het balatonmeer,,

Het ligt er stil en eigenlijk in juni weinig vakantiegasten.

Balatonkenese heeft 3 winkels,waaronder 2 kleine supermarkten.

Het hotel heeft een schitterend zwembad inpandig.

Leuke rustige plek

Louise,
    7-8-2012

bij het hotel is een grasveld met zonnebedden en parasols..is alleen voor de gasten van het hotel bedoeld. Prima om daar te liggen.

De kamers waren goed. het uitzicht hadden we echter op het zwembad en niet op het meer helaas.

Vriendelijkheid personeel was top..yes yes, maar er gebeurde weinig tot niets waar je om vroeg. De matrassen zijn erg hard. Topmatrassen niet aanwezig.

In de omgeving is niet veel te doen, daarvoor moet je naar andere plaatsen aan het meer gaan. Eten was goed van smaak, helaas te koud vaak.

Zeepjes en shampoo werden aangevuld als je erom vroeg. Hebben een geweldig leuke vakantie gehad, maar 4 sterren volgens onze normen is het niet. Goed voor een rustige vakantie voor gezinnen met kinderen.

Wij zijn 12 dagen in hotel marina port geweest, en we een

Manon,
    16-8-2007

Wij zijn 12 dagen in hotel marina port geweest, en we hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in de Yachtclub, dat hoort bij het hotel alleen dat is 3 sterren en het hotel zelf is 4 sterren. Het eten ed kon je wel in het andere hotel doen. De kamers in de yachtclub waren wel wat verouderd maar best ruim, en vooral schoon!!!

Het zwembad is super, er waren ligbedden genoeg aan het strand.

Alleen het plaatsje Kennese is niks te doen, dat was wel jammer!!

Balatonkenese scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews