Hotel Marinastersterster

Tonen op kaart

64 reviews over Hotel Marina

• 2018
    10Jansen12-01-2018

Geweldig hotel, super al inclusive

Je loopt zo uit het hotel het strand op. Bedden staan er waar je op kunt liggen. Dit hoort allemaal bij het hotel. Kiosk zit bij het strand. Eten is er genoeg. We zijn al zes keer geweest. Het personeel is fantastisch. Ik neem altijd kazen voor ze mee! Overdekt zwembad zit er bij. Bowlingbaan! Geen toetjes, maar gebakjes als dessert, in buffervorm. Twee keer warm eten, heerlijk!

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

4Marcel de Geest05-08-2017

Brandgevaarlijk hotel met matige all inclusief ar

De gedrevenheid om het probleem voor de gast op te lossen wel kamer aangeboden op de begane grond niet geaccepteerd ivm De matige all inclusief en tassen waren trouwens al weer ingepakt

De brand veiligheid : de brand deuren van het gehele complex (trappenhuis) Stonden dag en nacht open sommigen konden niet gesloten worden (defect) waardoor het trappenhuis bij een brand als schoorsteen Fungeerd

Bij aankomst om 12 uur een bezoek gebracht aan het strand buffet all inclusief Voedsel op de grond ingedroogde spaghetti saus in de bakken Het personeel 1 persoon maakt zich niet druk stond buiten te roken

Avond buffet niet volgens de Hongaarse maatstaven 1 soort vlees plakjes ( ham???) In een soort van jachtsaus bakken werden niet of slecht aangevuld

wachtruimte/hotel bar Zitgedeelte onder de grote vlekken in de bekleding

Kamer op de 10e verdieping

Kleine kamer wel met airco maar geen bergruimte voor kleding 1 hangkast met 1 bovenkast waar je niet bij kon

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Christiaan25-05-2017

Geweldig

Het hotel heeft zeer goed eten. Kamers waren zeker in orde.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8linda27-10-2013

goede prijs kwaliteitsverhouding echt super

marina hotel in balletonfured is een gedateerd hotel maar wel een super locatie je loopt eruit en bent meteen aan het balatonmeer. voldoende ligbedden leuke water spelen voor de kinderen. het eten is echt goed. veel variatie dit was voor ons het 2de jaar naar het zelfde.(bedden,badkamer was schoon.)

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Eef26-07-2013

Ideaal voor kleine kids

Heel leuk hotel voor gezin met kleine kinderen. Echter verwacht geen vriendelijk onthaal bij aankomst. De dames bij de balie doen hun werk duidelijk met tegenzin. Kamers zijn prima, ook het eten is best goed. De buffetten worden wel niet altijd op tijd bijgevuld. Met kleine ongeduldige kinderen is dit wel al eens vervelend. Toffe animatie, prima prijs/ kwaliteit verhouding.

• 6bernard.de.waard26-07-2013

Oostblok beton wat afschrikt bij aankomst

Kamer zijn klein, maar redelijk verzorgd. Eten en drinken is goed verzorgd. voldoende ligstoelen aan het meer. Voor kinderen weinig te doen, beperkte speeltoestellen en daarnaast veel betalende toestellen. Animatie zorgt voor een leuk programma. Bezoekers overwegend Belgen, Oostenrijkers en Hongaren. Zwemwater troebel en slangetjes in het balatonmeer, deze hebben geen tandjes. Na tweede dag eentje van een meter en toen vonden we het iets minder om te gaan zwemmen. Gelukkig hebben ze ook binnen zwembad. Zwempak tegenover erg duur. In Papa een aardig zwembad met 10 tal zwembaden, een uurtje rijden en een stuk goedkoper.

• 8Smolders23-07-2013

Leuk hotel

We verbleven de afgelopen dagen gedurende 10 dagen in Hotel Marina met 2 volw en 2 kinderen (7 - 10 jaar). Het werd een aangenaam verblijf met goed weer en een verzorgd hotel. Een mooi binnenzwembad met sauna, iets of wat kleinere maar verzorgde kamers. Qua eten en drinken in All-in formule geen klagen. misschien een kleine opmerking weinig keuze voor de kids in het restaurant, maar de middagkeuze in Palma Beach aan het strand maakt dit weeral goed. (frietjes met kip, pasta enz), in de namiddag altijd ijsjes en pannekoeken te krijgen. Het grootste minpunt voor ons werd dat er slang(etjes)en zwemmen in het Balatonmeer. Dat schrikt in het begin toch zeker wat af :) maar al bij al een heel toffe vakantie gehad, laat je dus zeker niet afschrikken om niet te gaan :)

• 10Dini en Bert12-10-2012

Wowwwwwww, dit kunnen we iedereen aanraden

Van 1 sep 2012 t/m 12 sep 2012 waren we in Hotel Marina. Het is een typisch ouderwets Oostblok gebouw,eenvoudige maar schone kamers. het enige wat wij vonden ontbreken was airconditioning. Maar ach wat ben je nu eigenlijk op je kamer bij temperaturen van 25-ruim 30 graden. Ik was voor de 2e keer in Balatonfüred. De 3 sterren is het hotel gezien de verzorging tijdens ons verblijf zondermeer waard.Je moet wel van de hongaarse keuken houden natuurlijk, maar als ik dan recensie lees waarin het eten een 4 krijgt !!!!!!!. Blijf dan thuis. Hongarije is nu eenmaal een voormalig Oostblok-land, dus nog in opkomst. Wij gaan zeker terug naar deze plaats/hotel.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Warpy26-08-2012

Prachtige, rustgevende plek

Met alle onderstaande commentaren, hadden wij er een beetje schik voor. Maar dat was niet nodig... Verouderde kamers,maar super net en proper. Het eten was voortreffelijk goed en af, keuze overhoop en lekker amai... Talen kennis was oké, Engels verstaan e in het hotel vrij goed en ook buiten het hotel! Leuk dat je buiten komt uit t hotel en vlakbij t meer bent met privé strand ed All in = top!!! Drinken en eten een hele dag door, top voor de kindjes! Het meer ging ook geleidelijk dieper dus kindjes konden zeer goed spelen in en aan t water!

Echt een aan te raden hotel en vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 0Doms Walter14-06-2012

zeker terugkomen

In tegenstelling tot enkele andere klanten, heb ik niets aan te merken : ligging,eten,vriendelijkheid, bediening.Alles was perfekt. Soms wat problemen met de taal, maar als je op reis gaat naar het buitenland, dan moet je toch minstens een beetje de "wereldtalen" beheersen. Ook gebarentaal helpt je dikwijls heel wat verder. M;a.w: we gaan zeker terug !

Gereisd met partner in juni 2012

4 tips over Hotel Marina

• Doms Walter, 14-06-2012

Wij gbruikten onze GPS, die ons alzo voerde naar plaatsen die niet direrkt in boekjes worden vermeld,bv Salföld, waar een mooi natuurreservaat(je) te bezichtigen valt, met inheemse hoevedieren en landbouwtuigen.

• Smolders, 23-07-2013

Bezoek aan het 400 meter verder gelegen Annogora Aquapark zeker niet vergeten

• bernard.de.waard, 26-07-2013

Zwembad in Papa is de moeite waard. 10 zwembaden met diverse glijbanen en een duiktoren. Kegelen is leuk, zit achter de receptie en is gratis.

0 vragen over Hotel Marina

• Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door boulevard
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats