Géén boekingskosten

Vakantiepark Balatontourist Füred

HongarijePlaatsen aan het BalatonmeerBalatonfüred

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Balatontourist Füred voor je op een rij gezet:

3.3OnvoldoendeScore uit 344 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Balatontourist Füred is een camping aan het Balatonmeer, leuk voor zowel gezinnen als jongeren. Hou er wel rekening mee dat het geluid van de uitgaansgelegenheden te horen kan zijn ’s nachts. De bewakers houden streng toezicht op de camping om overlast te voorkomen. De camping ligt vlak aan het meer en dichtbij het gezellige Tihany.

344 Reviews over Balatontourist Füred

• 2Schapelhouman16-08-2022

Vreselijk een ramp!!

Vol goede moed aangekomen , na een reis van twintig uur. Receptie was een chaos en erg druk. Na het inchecken krijgen we een sleutel van een gedateerde Vacansoleil tent. Matrassen zijn van plastic en liggen niet echt lekker, heb daarom twee matrassen er boven op gelegd, wat iets meer comfort gaf. Voor kids niet echt super veel te doen, animatie in het Hongaars achter op de camping op een houten vlonder.Douches zitten tegen koud water aan , ernstig verouderd ,kapotte tegels , kapotte douchekoppen. Ongedierte tiert er welig, motten, muggen, spinnen etc. Schoonmakers halen een paar keer per dag een deeltje erdoor en klaar. Gelukkig ontdekten we verder op de camping een nieuw douche gebouw. Deze heeft welgeteld drie heren douches, en vier dames douches voor 1700 man wel erg weinig. Kortom altijd wachten voor de douches, of op tactische momenten gaan. Voor oudere kids helemaal niks te doen. Na 10 dagen gillend naar huis gegaan. Dit niet meer

• 2Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 7Joep15-08-2022

Camping goed te doen, mooie omgeving

Gedateerde, redelijk grote camping. Wij hadden een huurtent, deze was zoals verwacht en goed te doen als je niet te kritisch bent. Alle basisfaciliteiten zijn aanwezig op de camping; winkeltje, prima zwembad en voldoende eetgelegenheden. Overwegend vriendelijk personeel, zeker als je best doet een paar woordjes Hongaars te praten. Sanitair is inderdaad bedroevend slecht; vies, oud, versleten en nauwelijks warm water. Gelukkig was er 1 wat nieuwer en schoner gebouw zodat we toch nog acceptabel hebben kunnen douchen. Camping ligt pal aan het Balatonmeer, en biedt veel vermaak, waaronder glijbanen, coctailbar, en waterskibaan en bootverhuur. In de omgeving is er heel veel te zien en te doen. Siofok en Budapest zijn echte aanraders.

De prijzen in de winkels en vooral in de horeca liggen beduidend lager dan bij ons, wat de prijs/ kwaliteit verhouding van een vakantie in Hongarije zeer aangenaam maakt.

Wij hebben een prima vakantie gehad!

• 5Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 2Van loenhout06-08-2022

Nooit meer! Zonde van het geld...

Geen sfeervolle camping. De sanitair gebouwen zijn om te huilen zo vies. Het is dat je helaas moet maar wat een verschrikking. Geen vermaak voor kinderen van plus 11 jaar. Voetbalveld is op zand en zonder licht dus in de avond geen vermaak voor graag voetballende kinderen. Slechte service van de camping zelf.

• 4Eetgelegenheden
  • 2Merel31-07-2022

Nooit nooit meer

Het nooit nooit meer zegt al genoeg, wat een slechte camping is dit. Het is 1 grote vieze puinpak alles is kapot vies en oud en wat een onvriendelijk personeel. Het zwembad (dat er op de foto's fantastisch uitziet) valt zo goed als uit elkaar en het mos groeit op de bodem. De douches zijn warm, maar zo smerig dat je van niet douchen schoner blijft dan van wel douchen. Wij kwamen met onze tent godzijdank want had niet willen weten hoe de huisjes eruit zien na het zien van de toiletten. Wij zijn een hoop gewend maar dit sloeg echt alles . Halve camping staat in de stijgers want er word vlak voor je neus nog even een mega appartementen gebouw (midden in het hoogseizoen) uit de grond gestampt. Het dorpje is trouwens hartstikke leuk om eens doorheen te lopen en een hapje te eten en wat te drinken. Maar wij zijn toch maar na 1 dag met gierende banden snel weggereden ...

• 5Tom Joppen31-07-2022

Verouderd en niet bijgehouden.

Verblijf in Alice 1 huisje , dit was niet schoon en erg verouderd de bedden slecht (matras 5cm dik en lakens te kort Keuken niet compleet en heel klein. Verder moet je schoonmaken met een MOB en bezem erg ouderwets de douche lekt en was kapot bij aankomst .camping restaurant is frituur heaven pizza is oké weinig keus en geen bar op de camping voor gezellig een biertje te doen. Deze zijn tijdens Corona stil blijven staan en het woord onderhoud kennen ze niet

• 3Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 2Merel25-07-2022

Gore oude zooi

Eerste keer hier op deze meer dan ranzige camping. Wat een oude gore zooi is dit ik denk dat je van niet douchen schoner word dan hier in een hokje stappen. Alles is kapot douche , tegels bij zwembad er groeit op de bodem van het zwembad planten. het stinkt overal. Glijbanen bij het meer zitten vol met schimmel en de glijbanen gaan eerder dicht dan aangegeven (18 uur) Onvriendelijk ongeïnteresseerd personeel. Hele camping staat vol met hekken en bouwwerken. Wij kunnen ons niet voorstellen dat mensen hier een plezierige vakantie hebben. waren de ergste twee dagen van onze vakantie. Het dorpje is wel erg gezellig en hebben heerlijk gegeten bij HALASZKERT. Wij gaan hier in elk geval met gierende banden heel snel vandaan en komen hier ook NOOIT meer terug!!

• 2Activiteiten
  • 4Mieke Bekkema24-08-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Verouderde camping, huisjes niet schoon, personeel niet vriendelijk. Restaurant op de camping is goed en personeel is wel vriendelijk. Er wordt aangegeven dat er veel te doen is voor de jeugd. In de avond is er niets te beleven. Erg jammer. Wordt tijd dat deze camping gaat moderniseren. Bedden in de huisjes zijn heel erg slecht.

• 3Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 1Mato23-08-2021

Slecht

Wat een slechte bedden, slecht schoongemaakt, slechte bediening van de camping. Het enige wat goed was is het Panorama restaurant bij het water skiën, verder weinig te doen op de camping en de Hongaren zijn ook niet echt het vriendelijkste volk.

• 8Eetgelegenheden
  • 4Bert25-07-2021

Camping gaat snel achteruit.

Wij waren hier vanaf 14 juli weinig Nederlanders te bekennen nog alleen een paar norse tukkers die nog geen boe of bah konden zeggen.Tweede week gezellige Nederlanders uit het Noorden van het land met kinderen was 1 groot feest.De camping gaat erg hard achteruit en wordt ook steeds kleiner.Het lijkt wel of de rijke Hongaar voorop staat gezien het aantal nieuwe gebouwen en hotels die er gebouwd gaan worden.De restaurants gamehal en karaokebar zijn allemaal met de grond gelijk gemaakt.Volgend jaar gaat de karaokebar er ook aan en dan blijft er vrijwel niks meer over.Huisjes wegen en sanitair worden niet meer onderhouden.De kale meneer van de security jaagt iedereen weg en staat op zijn strepen wat een onvriendelijk figuur is dat zeg.De rest van het personeel is aardig en zeer behulpzaam.We hebben er zelf nog een topweek van gemaakt maar dit is de laatste keer geweest in Hongarije.

• 4Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 3Marieke25-05-2020

Nooit meer

Ligging prima direct aan het meer, kampeerplaatsen en ligweide ook. Maar het sanitair, wat een ranzigheid. Smerig, onhygiënisch en kapot. Schoonmakers zijn er wel maar staan continu buiten te roken, ff een lapje over de muur en de bezem erdoor en dan vinden ze het wel best. Sanitairgebouwen moeten gewoon gesloopt en nieuw opgebouwd worden, is niks meer van te maken. Ga er ook niet eten, nodigt sowieso niet uit, oude bende. Veel overlast van de disco aan de overkant van de weg en van Siofok. Personeel in de receptie onvriendelijk, met klachten wordt niets gedaan. Wel leuk plaatsje Füred. We hebben in 2019 een schitterende camping gevonden in Révülöp aan het meer, ons zie je hier in Füred op deze ranzigste camping ooit nooit meer terug.

Vakantiepark Balatontourist Füred info

• CafeBeschikbaar (1)