Vakantiepark Balatontourist Füredstersterster

5.2Matig

• 5.5Activiteiten
  • 5.3Eetgelegenheden
  • 5.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Balatontourist Füred voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Balatontourist Füred is een camping aan het Balatonmeer, leuk voor zowel gezinnen als jongeren. Hou er wel rekening mee dat het geluid van de uitgaansgelegenheden te horen kan zijn ’s nachts. De bewakers houden streng toezicht op de camping om overlast te voorkomen. De camping ligt vlak aan het meer en dichtbij het gezellige Tihany.

341 reviews over Vakantiepark Balatontourist Füred

• 2019
    7Yvon08-08-2019

Tijd heeft stilgestaan maar gemoedelijk.

In 1996 voor het eerst geweest en de tijd had stilgestaan. Voor wij gingen schrok ik enorm van de reviews maar we hadden geboekt en zouden naar formule 1 dus toch gegaan. En het viel mij enorm mee! Camping is verouderd maar mooie grote plaatsen voor de caravan . Lawaaioverlast helemaal niet gehad het was stil s nachts. Wc gebouwen idd verouderd wel een aandachtspunt. 1 gebouw was goed en schoon!!!! Oudere vrouw was van s morgens 6.00 tot s avonds aan het schoonmaken. Gasten maken er zelf ook een puinhoop van. 1 wc gebouw idd gedateerd en minder goed schoon maar na dit te hebben gemeld werd er beter schoongemaakt. Strand is super en vooral de waterskiebaan. Balatonfured erg gezellig, boedapest een prachtige stad in 1996 grauw nu super prachtige gebouwen en erg gezellig. De mensen waren vriendelijk en behulpzaam. Wel een tip voor de camping in midden oud gebouw die leeg staat weghalen dan lijkt het al een stuk netter. Zwembad is top.

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2Noah07-08-2019

Ik ga hier nooit meer naartoe.

Heel slecht. Slecht sanitair en hele slechte beveiliging. De wc’s en douches worden s’morgens een keertje schoon gemaakt. De rest van de dag is het smerig, er ligt overal viezigheid op de grond en alles is heel oud. Rond een uur of 8 s’avonds stikt het van het ongedierte op de wc en zit de hele wc pot vol met vliegjes, muggen en kevers. Dit is mijn 3de jaar hier en ieder jaar is er zeker een die de camping aanklaagt tegen het feit dat de mannelijke schoonmakers foto’s maken van mensen die aan het douchen zijn. Verder is de beveilig erg agressief tegen de jeugd en mag na 1uur snachts nergens meer gezeten worden met een groepje jongeren. Praat je iets te hard als je over de camping loopt spreekt de beveilig je op een agressieve manier aan in het Hongaars. Als je dat vriendelijk vraagt of ze het misschien in het Engels willen vertalen. Loop je de kans dat je een zaklamp in je nek krijgt. Zoals bij mij het geval was.

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Marloes20-07-2019

Aanrader met pubers

Wij hebben hele goede ervaring met deze camping. Het sanitair werd prima schoon gehouden en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is praktisch maar niet groot. Het meer daarin tegen is mooi en niet overdreven druk. In de avond wel geluid van disco. Maar onze kinderen hebben ervan genoten! We waren wel.met onze eigen camper dus kunnen niets zeggen over de verhuur accommodaties

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    6Zee15-09-2018

We geven het nog 1 kans!

Op zich prima vakantie gehad, de dingen die we zelf deden. Maar geen goed woord voor de "schoonmakers" van de toiletten bij de touroperator tenten. Voeren geen klap uit en zijn zeer luidruchtig! Ben mijn telefoon er kwijtgeraakt en ben er 98% zeker van dat 1 van die jongens hem heeft. Kostte wel 4,5 uur op het politiebureau voor aangifte doen. Jammer tijd! Een tip: bij parkeren in de parkeergarage Vooraf betalen! Verder leuke restaurantjes en winkeltjes op het park. Het personeel zou wel vriendelijker mogen. Ook veel muziek en geluid van buiten de camping hoorbaar wat niet erg bevorderlijk is voor de nachtrust. Maar het meer is geweldig en ook de plaatsjes in de omgeving, Tihany en het stadje zelf zijn erg leuk! We gaan zeker nog een keer, maar op een andere plek en andere huisvesting.

• 1Activiteiten

• 2duncan whyte03-09-2018

Nooit maar dan ook nooit meer. BAH

Ga hier niet heen. Wat een absolute ranzigheid. Wij waren allemaal 24+ uur aan het overgeven en diaree naar aanleiding van de meest ranzige toiletten ooit! De dag erna waren onze buren op de camping aan de beurt en de dag daarna de andere buren. Na meer mensen gesproken te hebben heb ik zelf bijna 40 mensen gesproken die allemaal ziek zijn geworden. De toiletten worden niet schoongemaakt. De schoonmakers zitten buiten de toiletgebouwen te roken tot ze daar 30 minuten hebben gezeten en gaan dan door naar het volgende gebouw en doen het zelfde. Ik heb de schoonmaak van de invaliden wc.douche getimed. Ze waren in 1:03 minuten klaar. Walgelijk en dus ziekmakend. Aan de andere kant van de weg zit ook een nachtclusb die buitenfeesten organiseert in het weekend. Drie nachten keihard knallen tot 05:30 in de ochtend. Waardeloos. Het weer was wel goed, maar ga hier nooit heen. Nooit.

• 1Onderkomen
    • 3Activiteiten

• 5CenA.31-08-2018

Eerste indruk wel goed wc en douche knap je op af.

De camping is aardig goed aangelegt maar het wc en douche zijn vies en verouderd echt ouwe troep kranen douch koppen niets werkt of is stuk en schoonmaken vieze boel Mensen op de Receptie zijn niet aardig.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Rvk23-08-2018

Diep triest 2.0

De kinderen hebben een prima vakantie gehad. Wij vonden de camping erg luidruchtig en hebben geen rust ervaren. Vooral in het weekend is er veel overlast van concerten die tegen over de camping worden gegeven tot een uur of 12 in de avond. Aansluitend is er een disco tot een uur of 6 in de ochtend. Het sanitair is diep triest en de schoonmakers volgde en begluurd de vrouwen in de wc en douche hokjes op een ongepaste manier. Voor we op vakantie gingen hoopte we dat de slechte recentie niet klopte, maar het is inderdaad heel erg slecht. Oze tip is dan ook Kijk lekker verder en sla deze camping over

• 5Activiteiten

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 4Mar23-08-2018

Ik zou hier niet meer teruggaan!

mobile home viel zowat uit elkaar en was erg smerig bij aankomst, bij meerdere keren aangeven dat de stacaravan stuk was kwam er niemand, eten in restaurant op camping erg vet en niet lekker, in gamecentrum veel stuk, een glijbaan was stuk, veel leuke dingen die er voor kids zijn maar overal moet je voor betalen, verder wel een mooi meer en van de camping af had je erg leuke Hongaarse restaurantjes waar we goed en lekker gegeten.

• 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Henriëtte Joldersma20-08-2018

Toppie en gaan zekers terug

Wij zijn voor 10 dagen op fured geweest,wij hebben een eurocomfort gehuurd dicht bij het meer. Pluspunten: goeie controle door beveiliging Genoeg voor kinderen tot 17 jaar Alles dichtbij winkels boulevard zwemparadijs tihany Minpunten: wij vinden geen minpunten

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 5Sandra18-08-2018

Camping kan wel een opfrisbeurt gebruiken

Laat ik als eerste melden dat wij wel een leuke vakantie hebben gehad. We waren met vrienden en kinderen in de leeftijd van 5 8 en 12 jaar. Camping oogt smoezelig. De mobile homes zijn net zo smoezelig ,dat kan ook niet anders als de schoonmaak druk is met bellen en roken tijdens hun werk. Er wordt hard gereden op de camping. Juist door de Hongaren zelf. Melding van gemaakt ken de security niets aan doen.
    Personeel spreekt geen Engels en weinig duits en zijn niet echt vriendelijk. Animatie stelt niet veel voor. Veelal hetzelfde. Wederom weinig Engels en slecht Duits. Zwembad is om te zwemmen niet om te spelen. Geen bal. Geen opblaas banden etc. Niet springen, duiken of bommetje.
    Hongaren zijn erg luidruchtig en houden geen rekening met andere gasten Veel leuke restaurantjes met prima menu voor prima prijzen. Robinson was de beste en leukste. Ook qua personeel. Wel Duits en Engels..

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

27 tips over Vakantiepark Balatontourist Füred

• b.lancel, 23-04-2014

Het "piratenrestaurant" op de camping.

• l_vhooft, 24-04-2012

ga er niet heen in de maand augustus. Naast de camping is elk jaar een trabante fan raceweek gevolgd door 10 dagen ford capri's die rondracen van 09:00 t/m 19:00uur

• Chris, 03-01-2014

Neem voldoende anti-muggen-spul en vooral anti-muggenbeten-spul mee. Vanaf het moment dat het begint te schemeren komen de muggen in mega grote hoeveelheid tevoorschijn om je voor de tent of caravan te terroriseren.

In de drie weken die we hier hebben doorgebracht zijn er drie volle spuitbussen anti-mug doorheen gegaan. Desondanks de nodige muggenbulten.

Let ook goed op je waardevolle spullen. Er is tijdens ons verblijf 3x ingebroken bij buren, op klaarlichte dag. Vermoedelijk Roma...

115 vragen over Vakantiepark Balatontourist Füred

• Mike, 14-12-2017

Staat opknappen camping

Weet er ondertussen iemand hoe ver het staat met het opknappen van de camping en of er ook sprake is van vernieuwing van het sanitair? In review van 2016 heeft iemand dit vermeld maar in de reviews van 2017 is daar niet veel van te merken.

• henriette, 11-10-2017

suncamp eurocomfort

Mijn vraag is wie heeft de eurocomfort via suncamp geboekt? En stonden die chalets ook bij het meer? Graag hoor ik even

• Ellen2001, 31-03-2017

Thetis, welke plek + losse airco mogelijk te huur?

Hoi,

Ik heb een Thetis mobilhome gereserveerd. Wil voorkeur aangeven (richting het meer). Weet iemand een leuke plek. Dus dichter bij het meer en met uitzicht op een straatje?

Is er een losse airco te huur op de camping?

Vakantiepark Balatontourist Füred info

• Aantal sterrenstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel