Vakantiepark Balatontourist Füred

Matig

• Onderkomen5,1
  • Activiteiten5,6

Omschrijving
Balatontourist Füred is een camping aan het Balatonmeer, leuk voor zowel gezinnen als jongeren. Hou er wel rekening mee dat het geluid van de uitgaansgelegenheden te horen kan zijn ’s nachts. De bewakers houden streng toezicht op de camping om overlast te voorkomen. De camping ligt vlak aan het meer en dichtbij het gezellige Tihany.

We hebben een aantal aanbieders voor Balatontourist Füred voor je op een rij gezet:

314 reviews over Vakantiepark Balatontourist Füred in het Nederlands

We geven het nog 1 kans!

Zee,
15-9-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Op zich prima vakantie gehad, de dingen die we zelf deden. Maar geen goed woord voor de "schoonmakers" van de toiletten bij de touroperator tenten. Voeren geen klap uit en zijn zeer luidruchtig! Ben mijn telefoon er kwijtgeraakt en ben er 98% zeker van dat 1 van die jongens hem heeft. Kostte wel 4,5 uur op het politiebureau voor aangifte doen. Jammer tijd! Een tip: bij parkeren in de parkeergarage Vooraf betalen! Verder leuke restaurantjes en winkeltjes op het park. Het personeel zou wel vriendelijker mogen. Ook veel muziek en geluid van buiten de camping hoorbaar wat niet erg bevorderlijk is voor de nachtrust. Maar het meer is geweldig en ook de plaatsjes in de omgeving, Tihany en het stadje zelf zijn erg leuk! We gaan zeker nog een keer, maar op een andere plek en andere huisvesting.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit maar dan ook nooit meer. BAH

duncan whyte,
3-9-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Ga hier niet heen. Wat een absolute ranzigheid. Wij waren allemaal 24+ uur aan het overgeven en diaree naar aanleiding van de meest ranzige toiletten ooit! De dag erna waren onze buren op de camping aan de beurt en de dag daarna de andere buren. Na meer mensen gesproken te hebben heb ik zelf bijna 40 mensen gesproken die allemaal ziek zijn geworden. De toiletten worden niet schoongemaakt. De schoonmakers zitten buiten de toiletgebouwen te roken tot ze daar 30 minuten hebben gezeten en gaan dan door naar het volgende gebouw en doen het zelfde. Ik heb de schoonmaak van de invaliden wc.douche getimed. Ze waren in 1:03 minuten klaar. Walgelijk en dus ziekmakend. Aan de andere kant van de weg zit ook een nachtclusb die buitenfeesten organiseert in het weekend. Drie nachten keihard knallen tot 05:30 in de ochtend. Waardeloos. Het weer was wel goed, maar ga hier nooit heen. Nooit.

• Activiteiten7

De camping is aardig goed aangelegt maar het wc en douche zijn vies en verouderd echt ouwe troep kranen douch koppen niets werkt of is stuk en schoonmaken vieze boel

Mensen op de Receptie zijn niet aardig.

Gereisd met partner in augustus 2018

Diep triest 2.0

Rvk,
23-8-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

De kinderen hebben een prima vakantie gehad. Wij vonden de camping erg luidruchtig en hebben geen rust ervaren. Vooral in het weekend is er veel overlast van concerten die tegen over de camping worden gegeven tot een uur of 12 in de avond. Aansluitend is er een disco tot een uur of 6 in de ochtend. Het sanitair is diep triest en de schoonmakers volgde en begluurd de vrouwen in de wc en douche hokjes op een ongepaste manier. Voor we op vakantie gingen hoopte we dat de slechte recentie niet klopte, maar het is inderdaad heel erg slecht. Oze tip is dan ook Kijk lekker verder en sla deze camping over

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Ik zou hier niet meer teruggaan!

Mar,
23-8-2018
  • Activiteiten7

mobile home viel zowat uit elkaar en was erg smerig bij aankomst, bij meerdere keren aangeven dat de stacaravan stuk was kwam er niemand, eten in restaurant op camping erg vet en niet lekker, in gamecentrum veel stuk, een glijbaan was stuk, veel leuke dingen die er voor kids zijn maar overal moet je voor betalen, verder wel een mooi meer en van de camping af had je erg leuke Hongaarse restaurantjes waar we goed en lekker gegeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Toppie en gaan zekers terug

Henriëtte Joldersma,
20-8-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Wij zijn voor 10 dagen op fured geweest,wij hebben een eurocomfort gehuurd dicht bij het meer.

Pluspunten: goeie controle door beveiliging

Genoeg voor kinderen tot 17 jaar

Alles dichtbij winkels boulevard zwemparadijs tihany

Minpunten: wij vinden geen minpunten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Camping kan wel een opfrisbeurt gebruiken

Sandra,
18-8-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Laat ik als eerste melden dat wij wel een leuke vakantie hebben gehad. We waren met vrienden en kinderen in de leeftijd van 5 8 en 12 jaar.

Camping oogt smoezelig. De mobile homes zijn net zo smoezelig ,dat kan ook niet anders als de schoonmaak druk is met bellen en roken tijdens hun werk.

Er wordt hard gereden op de camping. Juist door de Hongaren zelf. Melding van gemaakt ken de security niets aan doen.

Personeel spreekt geen Engels en weinig duits en zijn niet echt vriendelijk.

Animatie stelt niet veel voor. Veelal hetzelfde. Wederom weinig Engels en slecht Duits. Zwembad is om te zwemmen niet om te spelen. Geen bal. Geen opblaas banden etc. Niet springen, duiken of bommetje.

Hongaren zijn erg luidruchtig en houden geen rekening met andere gasten

Veel leuke restaurantjes met prima menu voor prima prijzen. Robinson was de beste en leukste. Ook qua personeel. Wel Duits en Engels..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Met oudere kinderen prima, maar...

D. Zunneberg,
13-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Met oudere kinderen een leuke camping, voor je rust moet je een andere camping zoeken. De strook langs het water met de grote bomen is zalig. Het sanitair is smerig. Je ziet regelmatig schoonmakers lopen, maar ze roken/lanterfanten meer dan ze de poetsdoek gebruiken. Er is veel security wat waarschijnlijk nodig is. Ze spreken echter alleen maar Hongaars en zijn voor een camping wel heel erg autoritair. Bij conflicten op de camping geeft dat problemen. Het ergste is echter dat ze af en toe hun handen niet thuis houden.

de beveiliging is levensgevaarlijk

Anoniem,
12-8-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Ga nooit met jeugdige op vakantie bij Balatonfured.

Onze jeugdige werden bedreigd door de beveiliging toen we zelf om bevestiging gingen vragen moesten we onze mond houden anders kregen we slaag van ze.

We zijn de dag erna meteen weg gegaan we voelde ons bedreigd en Niet veilig.

Mooie camping gevonden bij balatonakali gelukkig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Grote camping aan het meer met allerlei voorzieningen. Zandstrand voor kinderen ideaal en ook prima zwembad erbij. Ruime keus aan plekken (ook in omvang).

Helaas begon 's middags de muziek al en dreunde je van het strand af (vermoedelijk van een festival, dus dit zal niet structureel zo zijn). Dit ging door tot eind van de avond. Dan nam de nabij gelegen nachtclub het over tot het weer licht werd (dit is neem ik aan wel structureel). Echt enorme herrie. Vandaar de dikke onvoldoende op "ligging". Ligging tov strand is prima.

Verder onvoorstelbaar goor en oud sanitair. Er zit de hele dag een puber bij die het zogenaamd schoon houdt. Deze zit alleen maar te roken, met vrienden te ouwehoeren en met zijn smartphone te spelen. Er zit wel enig verschil tussen het ene en het andere gebouw qua hygiene (afhankelijk van de puber...). Ik zal er nooit meer naar toe gaan. Wij zijn na een aantal dagen (met camper) naar Révfülöp gegaan, ook een camping van Balaton Tourist. Wat een verademing! Rust, mooie voorzieningen en superschoon keurig sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Vakantiepark info

• De staf spreektEngels
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Balatontourist Füred in Balatonfüred, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Balatontourist Füred zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.