Géén boekingskosten

Annabella

HongarijePlaatsen aan het BalatonmeerBalatonfüred

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Annabella voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 67 reviews

• Sportfaciliteiten

67 Reviews over Annabella

• 9g06-08-2018

goed hotel

Het hotel ligt aan het balatonmeer, ideaal om te winkelen of om een terrasje te doen. Kamers zijn basic en proper, wij hadden een kamer met airco en frigo op het 1ste verdiep en een badkamer met bad met een goedwerkende douchekraan, bad is wel hoog om er in te stappen. bedden worden elke dag netjes opgemaakt. De Biertuin is heel de week niet open geweest maar je hebt genoeg cafés / restaurants aan het meer. Het eten in het hotel is in buffetvorm , basic en lekker maar na een week word je het beu ( steeds hetzelfde eten geserveerd). Zwembad is zeer netjes ,er is ook altijd plaats om te liggen aan het zwembad. Je hoeft dus niet vroeg op te staan om je handdoek te leggen. Voor mensen met kleine kinderen :Kinderanimatie is eerder een flop ... Kortom wij hebben een leuk verblijf gehad in dit hotel en is zeker aan te raden.

• 3Mevr. goossens23-03-2016

Nooit meer

Het was oud,stonk, en zeer onpraktisch.

• 6maria23-07-2015

nooit meer

Kamers zijn aan vernieuwing toe Toen wij er waren 41 graden. geen airco ,moesten voor 2 euro per dag een ventilator huren. Was het nog snik heet, geen ontluchting in badkamer, overgordijnen sluiten niet. We hebben met spelden de boel bij elkaar gehouden voor de zon niet binnen te laten. Heel hoog bad , wc bril zat los. koelkastje deed het niet. Kamers niet erg schoon. Eten was daar en tegen prima en ontbijt ook , wel vriendelijk personeel. ligt wel heel mooi aan boulevard en meer.

• 9vd rakt10-09-2014

fantastise plek

rustige omgeving uitzicht is mooi personeel is klantvriendelijk eetgelegenheid en eten is perfect kamers beetje klein maar goed bed alles is schoon

• 8Anneke31-07-2014

Oud, maar goed hotel

Toen ik de andere reacties las vroeg ik me af wat we mee zouden gaan maken. Maar dat is ons 100% meegevallen. De kamers zijn niet groot, maar wel schoon. De bedden zijn prima. alleen de badkamer mag wel iets moderner. Vooral het erg hoge bad. Als je niet sportief bent kost het enige moeite om over de hoge rand te klimmen. Ook het doorspoelen van het toilet vergt wat keacht. Het enige minpuntje van de kamers is het ontbreken van de airco. Wij sliepen aan de voorkant en hadden weinig zon, aan de andere kant zou het vast nog warmer zijn geweest. Ook zijn de kamers erg gehorig. Om de volgende morgen van de buren te horen wat we allemaal gezegt en ik gezongen had is niet prettig. En de hele tijd fluisteren is ook niet alles. De klachten over het eten zijn ons ook vreemd. De grote eetzaal is netjes en eenvoudig ingericht, maar het eten is prima. Zowel het ontbijt als het diner zijn prima. Ruime keuze voor elk wat wils. En ja, je bent in Hongarije dus is het altijd iets anders dan thuis.

• 9a nendels03-10-2013

gewoon goed

wij hadden de beoordelingen gelezen na de boeking en dachten dat zal wel een flut vakantie worden maar hij was super het eten was bij ons wel warm de kamer netjes personeel vriendelijk maar er zijn altijd wel mensen die iets te klagen hebben nou wij dus niet

• 5Tanya 19-08-2013

Eén nacht is meer dan genoeg

Op de bonnefooi naar het Balatonmeer en erg per ongeluk een nacht doorgebracht in Balatonfüred. Eén nacht was genoeg, Balatonfüred is verschrikkelijk toeristisch en het hotel was te warm, te lelijk en te duur. Er zijn echt heel mooie plekken en hotels aan het Balatonmeer, dus waarom zou je hier willen zitten?

• 4m v d sloot08-08-2013

al mag er gratis heen nooit meer

heel slecht hotel geen erco je moet met een ladder in bad klimmen kamers niet schoon vloerbedekking vol plekken kamers stinken naar plas badkamer een ramp heb er niet meer woorden voor het is wel leuk gelegen

• 8melissa30-07-2013

fijne vakantie

heel fijne ligging ,mooi uitzicht ,heel lekker eten en vriendelijkheid heel goed ook een proper hotel en zwembad en het meer en het was een fijne maar heel warme vakantie alleen het spijtige is dat er geen airco voorzien is .

• 7herma en jan15-06-2013

prima hotel

Hotel annabella is een typisch middenmoot hotel. De gerenoveerde kamers zijn prima,maar ook weer oudbollig. De service was in juni prima,,geen vergelijk met hoogseizoen. De airco ontbreekt,en dat is een gemis ook al is het 23 gr.

Hotel Annabella info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Deák Ferenc Street 25, H-8230