Hotel Real

1 review over Hotel Real in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

Leo Winter
31-7-2009

Goed hotel voor een redelijke prijs, vriendelijke bediening en zeker een bezoekje waard. Het hotel ligt redelijk gunstig, niet al te ver vanaf het water en ver genoeg vanaf het rumoerige centrum, de afstand naar het centrum is echter goed te lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Real in Balatonfoldvar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.