Hotel Real

2 reviews over Hotel Real in het Nederlands

baràtságtalan és cinikus, megtévesztőek

kromer margit
20-8-2013

Nem jò helyen parkoltunk és arògàns , cinikus mòdon hivták rá fel a figyelmünket hogy álljunk át, természetesen megtettük. A vacsora egy másod osztályù kifőzde arany áron, a következő napon már nem ott étkeztünk de arròl már csak a kijelentkezéskor szòltak hogy emiatt nem a drága kedvezményes árat kapjuk hanem még annàl is drágábban számlázták ki, amennyiért földvári mòlon is ehettünk volna egy nìvos helyen. Ez utàn kértem egy kanalat amit fel szeretem volna vinni a szobába természetesen kölcsön közölték nem áll mòdjukban adni , igy kell bánni egy szállò vendéggel. Kijelentkezéskor közölték 1500 ft álhat az autò a parkoloban bár megérkezésünkor ez még 1000 ft volt 2 különböző recepciòs , melyik mondott valòsat? Egyébként a hely tiszta jò helyen van de az ételek és a hozzá àllás megtette hatását. Sajnálom pedig vártam azt a hétvégét egy pihenni vágyò kismama.

Zeker voor herhaling vatbaar

Leo Winter
31-7-2009

Goed hotel voor een redelijke prijs, vriendelijke bediening en zeker een bezoekje waard. Het hotel ligt redelijk gunstig, niet al te ver vanaf het water en ver genoeg vanaf het rumoerige centrum, de afstand naar het centrum is echter goed te lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Real in Balatonfoldvar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Real scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.