Géén boekingskosten

Hotel Neptun

HongarijePlaatsen aan het BalatonmeerBalatonfoldvar

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Neptun voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 27 reviews

5.8VoldoendeScore uit 27 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

27 Reviews over Neptun

• 8heer Helmer27-08-2012

drukke accomodatie met hongaren

Deze accomodatie is veelal in handen van hongaren waarvan dit de 2e woning is. Op zich voel je je niet helemaal op je gemak bij het zwembad. De bewoners houden de bedjes bezet met de badlaken.

• 0Mariska10-07-2010

Tsja, lees maar verder!

Ik ben hier in 2001 geweest, eerlijk gezegd omdat mijn moeder hier in 1988 geweest was, en ik het leuk vond hier ook heen te gaan. (mede omdat opa Hongaars was) Het hotel ligt mooi, maar zoals meer mensen zeggen, verouderd. Dat klopt. Naar mijn weten zou er een restauratie komen.... Het personeel was uiterst vriendelijk en boog als een knipmes. Veel mensen geven achteraf fooi, doe dat niet! Doe het van te voren, en je wordt op je wenken bedient. De all inclusive gold niet voor sterke drank, en was maar tot een bepaalde tijd. Wij kregen echter wel de sterke dranken, en ook na de bepaalde tijd!! Kortom: de kamers zijn matig, ik ben het met iedereen eens. Maar het personeel boog als een knipmes! :-)

• 8Peter18-11-2009

Wij vonden het geweldig

We komen all twee jaar hier op vakantie ... met onze kinderen en ook onze vrienden met hun kinderen. Zij vinden het ook geweldig. Hoop te doen in de omgeving en de Balaton is op korte loopafstand. Gratis stranden en veel en lekker eten in de omgeving. We verbleven in een heel mooi en goed ingerichte kamer met eigen keukenblok erin. Koelkast, kookplaat, koffiezetapparaat en waterkoker. De douche zag er ook prachtig uit. We konden ook in het hotel ontbijten lunchen en dineren. de menu bestond elke keer uit twee voor, hoofd en nagerechten en fruit. Gevarieerd en lekker. gratis parkeren voor het hotel. Zeker aan te raden. Wij hebben het geboekt via 0031642153058

• 10ton10-02-2009

perfect

superrrrrrrrr leuk en mega gezelig. en de sauna is ook heerlijk. leuk <3.

• 7a kersten12-01-2009

leuk hotel mooie omgeving

het hotel is wel mooi maar wij waren er voor 3 jaar terug ook al geweest was de eet zaal aan de andere kant maar de badmeester herkende ons meteen best wel een leuk hotel kan wel wat vernieuwing gebruiken

• 0chantal hendrickx24-11-2008

het hotel

het leek op de foto's een heel mooi hotel maar in het echt viel dat toch best wel tegen. savonds liepen de kakkerlakken in je bed, dat was echt vies, ook stond er op de site een mooie eet gelegenheid op de 11de verdieping maar die bleek nog lang niet af te zijn. het totaal viel dus echt tegen

• 2J.v.d.Rijke25-09-2008

niet aan te raden nooit meer met touroperator.

ineen woord smerig slecht eenzijdig eten haast iedere dag friet rode bieten en kip niet op temperatuur geen sevice de kamer lijkt op een pakhuis met een stapelbed er in geen stoel of tafel te bekennen in de douche vliegt elke keer de douchesproeir in het rond.

• 7jos07-09-2008

was niet slecht

Na alle negatieve reactie's viel het ons alles mee. Het is een oud hotel, maar het was wel schoon. En het personeel was wel vriendelijk. Je kunt voor zo'n weinig geld ook te hoge eisen stellen!

• 1schonewille07-09-2008

vies en verouderd hotel

kame rs vies veel kapot eten eenzijdig personeel niet vriendelijk zou het andere mensen niet aan raden zijn er in augustus 2008 geweest

• 4Solmar Tours01-09-2008

een grote tegenvaller

Het was romelig, slordig,en niet erg schoon het eten was eenzijdig en slecht op onze kamer stond ook nog een stapelbed het was heel krap een stoel stond er niet de hordeur was kapot dus een balkondeur open laten ging niet want er zit heel veel ongedierte

Hotel Neptun info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar