Géén boekingskosten

HongarijePlaatsen aan het BalatonmeerBalatonfoldvar
7.4GoedScore uit 7 reviews

7.4GoedScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Festival

• 6toto bloem25-07-2011

fantastische plek nooit meer naar hotel festival

het hotel lag mooi gelegen aan het meer,er was geen airco en je kon je deur niet openzetten anders werd je door de groene muggen opgevreten hadden geen hordeur.het eten ging allemaal wat rommelig de eerste week,het hoogseizoen was n.l nog niet begonnen de tweede week werd het iets beter,maar niet om over naar huis te schrijven.was hier in juni 2008.de omgeving erg mooi maar ik zou nooit meer voor hotel festival kiezen.

• 8Anny20-08-2008

geweldige vakantie

We zijn van 8 augustus tot 17 augustus 2008 in hotel Fesival geweest. Wij vonden het een goed hotel. mooie grote schone kamers, inclusief een koelkast op de kamer. Er was wel erco in het hotel en eetzaal. maar niet op de kamers. dat is wel een minpuntje. Maar wij wisten dat en hebben gewoon een ventilator meegenomen. Het ontbijt en diner waren goed. Het personeel vriendelijk. Het hotel ligt ook erg mooi aan het Balatonmeer.Alleen jammer dat er 's avond geen entertaiment is. Naar het dorp is het goed te lopen ongeveer 10 minuten. Het eten en drinkenin de restaurantjes in Balatonfoldvar is erg lekker en heel goedkoop. Voor ons was het de eerste keer Hongarije maar we gaan zeker terug. Het is een prachtig land. Balatonfoldvar is een heel erg leuk dorpje.

• 10dick05-08-2008

goed

heel goed hotel gezellig stadje prachtige omgeving

• 7Thea01-04-2007

zeer vriendelijke mensen, eten was goed. Je moest alleen een heel end lopen voordat je in het plaatsje zelf was. Het balatonmeer zelf viel me tegen.

• 7Peter van Pelt.09-08-2006

Zeer goed hotel wat uit 2 torens bestaat,ligt mooi aan het Balatonmeer. Eten was er Prima! De service OK, en de kamers ruim en schoon en mooi uitzicht. Alleen lag het dorp op 15 minuten lopen en reed er ieder halfuur , ook 's-nachts de trein bijna door het hotel heen. De rails lag 25 meter van het hotel .

• 6vd perre18-01-2006

Ik vond het een stoffig hotel. Toen ik op het bed klopte kwam er een en al stof uit. Ik vond de kamers ook niet erg schoon. Het onbijt is er super, maar het avond eten super slecht. De ligging is erg mooi. Als ze nu ook de kamers een beter bij hielden en de matrassen eens uitzogen dan kregen ze een beter punt.

• 8de puties27-07-2005

Een prachtig hotel met zeer vriendelijke bediening, uitstekend eten en absoluut niet duur. Het is uiteraard geen tig-sterrenhotel, maar voor deze prijs kom je in Nederland in een achterbuurtje terecht. Kortom, een heerlijke vakantie gehad.

Hotel Festival info

Het complex