vakanties Balatonfoldvar

Hotel del Porto.hu

Carla,
    23-6-2014

Hotel Del Porto kan ik Persoonlijk in Nederland een ieder aanraden

ben er verschillende keren geweest. Het ligt erg mooi, Zeer vriendelijk

persooneel en de directeur staat voor elkeen klaar. De kamers zijn

erg mooi en alles is zeer schoon

Fijn hotel!

Bernadette,
    10-8-2013

Wij waren op doorreis en zijn hier 2 nachten geweest en hebben het ons hier goed naar ons zin gehad. Het hotel is een beetje een wat oudere stijl maar de fasciliteiten zijn prima. Het ligt op 100 meter loopafstand van het Balaton en wij liepen hier in onze badkleding heen en terug, net als veel anderen.

Het hotel heeft een fijne grote tuin met een schommel, klimrek, glijbana en wip, en natuurlijk het Zwembad! Het zwembad is net aan groot genoeg voor het aantal gasten dat in het hotel verblijft en heeft fijne ligbedjes. Er is een bewaakte parkeergelegenheid. De service is erg goed, afgezien van de receptioniste die slecht engels sprak en begreep, maar de vriendelijkheid van al het personeel maakte dit goed. De andere personeelsleden spraken goed engels en waren erg behulpzaam en vriendelijk. Er was een wasservice, voor 10 euro kan je een was laten draaien.

drukke accomodatie met hongaren

heer Helmer,
    27-8-2012

Deze accomodatie is veelal in handen van hongaren waarvan dit de 2e woning is. Op zich voel je je niet helemaal op je gemak bij het zwembad. De bewoners houden de bedjes bezet met de badlaken.

leuk huis met mooi zwembad in rustige straat

fam.beerling,
    4-9-2011

leuk huis met mooi zwembad in rustige straat

800 m van het meer en 400m van een supermarkt

alleen jammer dat einde van het seizoen al midden augustus was en alles al dicht gaat

Wij vonden het geweldig

Peter,
    18-11-2009

We komen all twee jaar hier op vakantie ... met onze kinderen en ook onze vrienden met hun kinderen.

Zij vinden het ook geweldig.

Hoop te doen in de omgeving en de Balaton is op korte loopafstand. Gratis stranden en veel en lekker eten in de omgeving.

We verbleven in een heel mooi en goed ingerichte kamer met eigen keukenblok erin. Koelkast, kookplaat, koffiezetapparaat en waterkoker. De douche zag er ook prachtig uit.

We konden ook in het hotel ontbijten lunchen en dineren.

de menu bestond elke keer uit twee voor, hoofd en nagerechten en fruit.

Gevarieerd en lekker.

gratis parkeren voor het hotel.

Zeker aan te raden.

Wij hebben het geboekt via 0031642153058