We hebben een aantal aanbieders voor Balatonbereny voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Balatonbereny voor je op een rij gezet:

Reviews over Balatonbereny

Redelijke camping in saaie omgeving.

Heidi,
    28-5-2018

De camping heeft mooie plaatsen met veel bomen, die schaduw is erg prettig. We mochten kijken wat we mooie plaatsen vonden en dan het nummer bij de receptie doorgegeven. Daar zou dan gekeken worden of en hoe lang die plaats nog vrij zou zijn. Het inchecken was een vrij langdurige procedure. En toen we eindelijk naar ons plaatsje reden was er inmiddels iemand anders gaan staan. Hij wilde niet weg, wij zijn maar op de lege plaats ernaast gaan staan (gelukkig een gelijkwaardige plaats). Als goedmakertje kregen we een tweede inlogcode voor wifi cadeau, zodat we beiden online konden gaan. Het dorp bij de camping heeft niets te bieden, wandelen langs het meer is wel leuk.

Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer gezellig pension

Marcel,
    5-9-2008

Pension,keurig verzorgd, met 10 nette kamers,allen voorzien van douche,lavabo en toilet. Jammer geen airco. s'Morgens bekom je een uitgebreid ontbijt. Pension op ong.300m. van het balatonmeer. De gastheer en zijn familie zijn zeer vriendelijk. Het eten is er uitstekend en absoluut niet duur. Men spreekt Nederlands,Duits en Engels. Een echte aanrader. Het pension is het ganse jaar geopend.

Gereisd familie in augustus 2008
Balatonbereny scoort een 8,6 uit 10, op basis van 8 reviews