Camping Yacht

8 reviews over Camping Yacht in het Nederlands

in 1 woord geweldig

p.jager
3-9-2012

geweldige mensen daar Csilla en Eva nemen de tid voor je,bv praatje , uitleg koryom heel goed

Heerlijke gezinscamping!

benjo31
30-7-2012

Op deze redelijk kleine, maar gezellige camping hebben we twee nachten met de camper gestaan. Heerlijk eten in het restaurant, mooie plekken, sanitair netjes. Het winkeltje was klein, maar je kon het nodige aanschaffen. Personeel was erg vriendelijk.

mooie camping

kurt-landerie
15-6-2012

Dit is een mooie niet al te grote camping. Plaatsen zijn ruim genoeg. Eten op de camping is goed, in de stad is het natuurlijk beter. Het is een zalig meer met zoals in vele meren waterslangen, dit is even verschieten. Stadscentrum is op enkele minuten wandelen, daar is er een supermarkt maar deze is niet zo proper.

Mooie camping aan het meer met speeltuintje, pierenbadje, voldoende schaduw. Camping oogt mooi. Voldoende schaduw. Restaurant is prima. Voor 3 euro p.p. kan je aardig eten. Ober wil wel zelf zn fooi regelen. Er wordt veel gefrituurd.

Huisregels als stilte tussen 13:00 en 15:00 en na 23:00 wordt niet nageleefd, waardoor er regelmatig herrie is tot diep in de nacht. (ook door het personeel zelf) Ook na dit herhaaldelijk aangegeven te hebben bij receptie en bazin (die zich beledigend uitte over de Nelderlandse mentaliteit)

Dorpje op loopafstand met paar winkeltjes, restaurantjes en supermarktjes. Veel leegstand in het dorp. Er gebeurt hier niet veel.

Animatie was weinig, in het Hongaars en ongeinteresseerd gegeven.

Camping lijkt zich vooral te richten op Hongaarse mensen. (Mede vanwege kortingen die alleen voor Hongaren gelden)

Sanitair is voldoende aanwezig, maar de douches zijn meestal koud en er wordt schoongemaakt met koud water.

Wat een topper

2008

Zeer drukke gezinscamping

Fam. vd Lee
5-9-2008

Wij vonden dit een te drukke camping, niet al te grote plekken, erg dicht op elkaar. Het sanitair was alleen 's morgens vroeg schoon en was eigenlijk te klein/te weinig wastafels/douches voor zo'n grote camping. Wel een leuk strandje voor de kinderen.

Mooie camping

Guldmond
19-2-2008

Mooie camping. Lekker rustig. Sanitair is goed verzorgt en camping ligt vlak bij dorp met vele restaurants.

Kinderen kunnen zich goed vermaken in het ondiepe water langs de camping.

2007

Hebben hier 2 1/2 week op deze camping gestaan ,hele fijne

Joop en Adrie Hartogs
16-10-2007

Hebben hier 2 1/2 week op deze camping gestaan ,hele fijne gezellige familie camping ruime plaatsen ,goed restaurant veel eten meestal te veel zeker het vlees,schone toiletten en douches meestal warm water om te douchen,we gaan volgend jaar zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yacht in Balatonalmadi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yacht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.