We hebben een aantal aanbieders voor Balatonalmadi voor je op een rij gezet:

Reviews over Balatonalmadi

Leuke plaats net voor Fured

Alexander en Linda,
    21-5-2013

We hadden een leuk hotel aan het strand geboekt niet duur en direct naast een mooie grasvlakte wat aan het balatonmeer grensde

Indien je goedkoop wilt verblijven daar onze vrienden hadden een huis gehuurd van een particulier. Fured is op korte afstand dus je kan de drukte opzoeken. Het water van het meer is heerlijk warm alleen niet bang zijn voor waterslangen die geregeld langs je heen zwemmen.

palaesinta's ( zeer dunnen pannekoek ) zijn heerlijk en overal verkrijgbaar voor weinig. Ook het eten en drinken in een restaurant voor vaak een zachte prijs tov Nederland. Ook hongarije is wat het eten betreft duits.

vanuit de gehele balatonmeer is een bezoekje aan Boedapest te doen. ongeveer 135 kilometer

Gereisd met vrienden in juli 1992

kom al 13 jaar in almadi lig daar op camping yacht mc is

aretz,
    25-6-2007

kom al 13 jaar in almadi

lig daar op camping yacht

mc donald is failliet gegaan ongeloofelijk maar waar

de winkeltjes zijn gigantisch achteruit gegaan maar de restaurants zijn prijs /kwaliteit perfect

weel winkeltjes zijn in loop der jaren dicht gegaan dus de gezelligheid is echt achteruit gegaan.

gaan dit jaar naar fured waar nog steeds wat te doen is en gezellie is.

vind het heel jammer dat almadi zo achteruit is gegaan kwam daar heel graag.

Gereisd met partner in juli 2006

Prima om op vakantie te gaan zeker met kinderen

Henk,
    12-2-2005

Prima om op vakantie te gaan zeker met kinderen. In de afgelopen jaren wel wat duurder en luxer geworden. Het echte hongarije vindt je er niet meer. het is een luxe badplaats geworden. Dus alles flink duurder geworden.

Gereisd anders in februari 2005
Balatonalmadi scoort een 8,2 uit 10, op basis van 11 reviews