vakanties Balatonakali

Reviews over Balatonakali

We komen hier al jaren , en het is thuis komen .

Koos en Hilde Sportel,
    31-8-2018

De ligging is fantastisch , mooie percelen , voor ieder is er keuze , direct aan het Balaton .

volgend jaar weer.

hilde,
    3-8-2017

vriendelijk personeel.Vriendelijke gasten

Sanitair schoonmaak laat te wensen over. Niet onze standaard.

familie,
    8-8-2016

Camping valt niet meer onder Balaton Tourist, nieuwe eigenaar. Douches gerenoveerd, sanitair schoon. Restaurant in eigen beheer, eenvoudige kaart, maar heerlijk vers bereide gerechten, ook als afhaal (pizza, hamburger), iedere donderdagavond live muziek. Toegang tot gemeente strand (15 min. lopen) met diverse eettentjes.

Wij hebben het hier geweldig naar onze zin gehad en onze kinderen ook. Rustige gezellige familie camping

We voelden ons meteen thuis hier

fam van Soelen,
    28-8-2013

Hallo Yvonne en Frans,

Wij zijn zeer in onze nopjes geweest in jullie mooie huis.

Mede hierdoor is onze vakantie in Hongarije een groot succes geweest.

Het weer heeft ook bijzonder mee gewerkt , maar jullie huis is van grote meerwaarde geweest.Uitstekende bedden , en een kompleet ingerichte kamer en keuken.

Hou het zo.

Wij hebben van 6 juni tot 20 juni in jullie huis mogen verblijven.

Het is zeker voor een volgend keer vatbaar .

Groetjes Fam M.C.v.Doesburg en Fam M.J.v.Soelen

Prima naar onze zin gehad.

Lisa,
    24-8-2013

Ook wij kwamen van Dobra Luka en het is inderdaad een heel groot verschil tussen beide campings.Maar waar wij vooral van genoten hebben op Levendula was de rust die er op de camping heerste. Deze rust werd alleen af en toe heel hinderlijk verstoord door een aantal mensen met honden. Van kliekvorming door vaste gasten hebben wij geen last gehad want wij werden zelfs door de vaste gasten uitgenodigd om erbij te komen zitten. Verder een prima restaurantje waar ook verschillende keren ingeschreven kon worden voor een gezamenlijke maaltijd die altijd heel gezellig verliep. Verder niks dan lof voor de campingeigenaar die ervoor zorgde dat de camping er tiptop bijlag.

Balatonakali scoort een 7,5 uit 10, op basis van 5 reviews