Géén boekingskosten

Meer camping info

20 Reviews over Levendula Naturista Kemping

• 4jans28-09-2019

nooit meer

Dat er nog niet veel veanderd is de afgelopen jaren ,vloeren spek glad ,douche putten regelmatig verstopt je staat met je enkels in het sop van de buren ,slecht Sanitair aan de voorkant camping ,slecht onderhouden terrein ,perselen niet schoon gemaakt en gemaaid bij vertrek oude gasten ,veel brandnetels ,diverse keren een klacht neer gelegd bij de receptie over de uitstort chemisch toilet bij het achterste toilet gebouw,jammer genoeg kan ik er geen foto,s bij plaatsen. Mocht niet baten totaal geen controle over de camping ,ze geloven het wel.

Wat de prijs van de camping betreft is die veel teduur voor het geen zoals de camping (sanitair) er uit ziet en voor Hongaarse begrippen. Helaas was het voor ons de laatste keer.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 10Elisabeth06-07-2019

Fijne en voor iedereen toegankelijke camping

Mooie schone camping. Zeer vriendelijk personeel die goed Engels kan. Goede faciliteiten. Voor ons de eerste keer op nudisten camping en het is heel goed bevallen! Eten is voortreffelijk. Helaas was de masseuse al volgeboekt. Camping word goed afgescheiden voor"gluurders". Top plek!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Koos en Hilde Sportel31-08-2018

We komen hier al jaren , en het is thuis komen .

De ligging is fantastisch , mooie percelen , voor ieder is er keuze , direct aan het Balaton .

• 9kiváló19-07-2018

első osztályú

a vasút zaja a kevésbé jó

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7hilde03-08-2017

volgend jaar weer.

vriendelijk personeel.Vriendelijke gasten Sanitair schoonmaak laat te wensen over. Niet onze standaard.

• 9familie08-08-2016

Camping valt niet meer onder Balaton Tourist, nieuwe eigenaar. Douches gerenoveerd, sanitair schoon. Restaurant in eigen beheer, eenvoudige kaart, maar heerlijk vers bereide gerechten, ook als afhaal (pizza, hamburger), iedere donderdagavond live muziek. Toegang tot gemeente strand (15 min. lopen) met diverse eettentjes. Wij hebben het hier geweldig naar onze zin gehad en onze kinderen ook. Rustige gezellige familie camping

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Lisa24-08-2013

Prima naar onze zin gehad.

Ook wij kwamen van Dobra Luka en het is inderdaad een heel groot verschil tussen beide campings.Maar waar wij vooral van genoten hebben op Levendula was de rust die er op de camping heerste. Deze rust werd alleen af en toe heel hinderlijk verstoord door een aantal mensen met honden. Van kliekvorming door vaste gasten hebben wij geen last gehad want wij werden zelfs door de vaste gasten uitgenodigd om erbij te komen zitten. Verder een prima restaurantje waar ook verschillende keren ingeschreven kon worden voor een gezamenlijke maaltijd die altijd heel gezellig verliep. Verder niks dan lof voor de campingeigenaar die ervoor zorgde dat de camping er tiptop bijlag.

• 4Harol24-08-2013

Een week werd 1 nacht

Wij zijn altijd wat kleinere campings gewend, maar nadat wij de recensies hebben gelezen toch maar eens hier proberen. Binnen vijf minuten hadden we al commentaar van onze Oostenrijkse achterburen. Wij waren hier namelijk met twee hondjes en een van de twee blaften even. De sfeer op de camping voelt vreemd aan en wij voelen ons hier absoluut niet op ons gemak. Misschien komt het wel doordat wij vanaf dobra luka in Slowakije af kwamen. Het verschil tussen deze twee campings is gewoon te groot, van een hele warme gezellige deken naar een ijskoud bad! Misschien ligt het aan ons maar als u van een leuke gezellige en vooral gastvrije camping houdt zou ik toch even verder kijken. De eigenaar zal hier ongetwijfeld niets aan kunnen doen maar door de sfeer onder de vaste gasten voel je je hier als passant snel een vreemde eend in de bijt.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 10Fröhlich Katrin12-09-2011

Unser schönster Urlaub!

Wir waren das erste mal am Balaton und sind restlos begeistert! Der Platz ist wunderschön und sehr ruhig ganz ohne Touri-Rummel! Die Parzellen sind super und die Möglichkeiten zum aktiv sein auch: Beach-Platz zum Volleyball und Badminton spielen, Spielplatz mit großem Trampolin und Fahrräder zum Ausleihen. Wir waren tägl. joggen und die Kinder konnten mit ihren Rollern zwischen den den Parzellen rumdüsen. Man kann angeln und grillen und hat Anfang September den See quasi für sich und immer noch 23° Wassertemperatur! Viele große Bäume spenden viel Schatten. In der Umgebung gibts Hochseilgarten, Bobbahn, Wasserrutschen, Tretbote. Alles ganz modern, und günstiger als bei uns! Allerdings schließt Anfang September einiges wenn in Ungarn die Schule beginnt. Das i-Tüpfel war noch das professionelles Massageangebot unter freiem Himmel (Sa/So)! Wir würden jetzt immer den Balaton dem Gardasee und Kroatien vorziehen! Auch die Kids wollen nächsten Jahr wieder unbedingt nur nach Levendula :-) !

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Ellie14-07-2011

Heerlijke plek

Een heerlijke rustige camping aan het Balatonmeer. Prachtig uitzicht vanaf de camping over het meer Zeer vriendelijk personeel.. Het sanitair is enigszins gedateerd maar altijd superschoon. Elke morgen vers brood verkrijgbaar in de kleine supermarkt op de camping. Goed restaurant net buiten de camping en klein terras voor ontbijt , kleine maaltijd of om gewoon een drankje te doen. Fijne camping en wij komen zeker nog eens een keertje terug.

Camping Levendula Naturista Kemping info

Camping-informatie