Camping Balatontourist Strand-Holiday

Weer vandaag1°-4°
Camping Balatontourist Strand-Holiday
6,9

11 reviews over Camping Balatontourist Strand-Holiday in het Nederlands

Volgende keer toch een andere camping

Ciebrant
2-8-2015

We hebben met vrienden deze camping bezocht. Wij hadden oever plaatsen. De uitzicht was dan ook mooi. Het klopt inderdaad dat er bijna elk uur een trein voorbij komt. Het sanitair en douches zijn zwaar verouderd. Tijdens douchen viel de waterdruk nog wel eens weg als de douche naast je ook werd gebruikt. Tevens was de watertemperatuur van de douches ook koud tijdens een paar dagen.

De hongaarse vissers nemen de hele oever jn beslag. Dus bij het betreden van het meer moest je oppassen voor de lijnen. Moet er wel bijzeggen dat de vissers niet onaardig waren. De winkel in de buurt van de campjng was slecht, maar de Prima supermarkt is echt prima in Balatonakali. Volgende keer toch maar een andere camping.

prachtige camping bij robert

heer rousseau
7-3-2013

ben er al 8 jaar geweest over en rond het balaton meer, prachtige streek,een echte aanrader!!!!!!!

Drama camping!!

Jenna
6-8-2012

Met stip een van de vreselijkste vakanties van mijn leven. Camping wil ik zeker niet aanbevelen en ik denk dat de ANWB hun sticker wel mag weghalen. De mobile home waar we in zaten was oud en smerig, kraakte aan alle kanten, bedden waren steenhard. Bedgoed was smerig en niet voor 6 personen. Wasmachine stond er voor de sier, koffiezetapparat was verdwenen, de douche was gemaakt voor kabouters. Ligging was slecht, meteen naast een treinspoor, waar de goederentreinen om het uur graag van zich lieten horen. Het sanitair was oud en smerig, stonk vreselijk naar de urine. Voor de kids niets te doen, Duitse les.... glijbaan sterk verouderd en moest je voor betalen. Kinderen hadden schuurplekken van het zand wat er doorheen werd gespoeld. Vond de mensen op de camping ook niet echt vriendelijk, in het winkeltje was het het ergst. We hebben het huisje voor 2 weken geboekt maar hebben onze spullen al na 5 dagen gepakt... weg foetsie ons geld, waar we het hele jaar hard voor hadden gewerkt!

super camping met perfecte plaatsen aan het meer!

Cindy Vermeulen
13-8-2011

Balaton strand camping is veruit één van de mooiste camping aan het Balatonmeer.

Geen enkele camping is zo lang gerekt met allemaal plaatsen aan het water!

Elke ochtend ontbijten met het zonnetje en het meer voor je caravan.

Het sanitair is inderdaad wat veroudert, maar het wordt goed schoon gehouden en voldoet. Ideale camping om te watersporten, vissen en zonnen.

Op het bijgelegen vrije strand is veel eten en drinken te krijgen en in de buurt zijn op loopafstand verschillen leuke en lekkere restaurantjes. Nog steeds kan je met zijn 4-en voor rond de 40 euro eten, inclusief drankjes en voorafje.

Het bufé op de camping is gezellig en er wordt lekker eten gemaakt.

Prima camping!

nooit meer

Betsie
6-8-2011

heel slecht sanitair was heel slecht

De weg op de camping heel slecht

de mensen heel onvriendelijk

Familiale camping

Danny
10-12-2010

De camping is gelegen aan het meer en heeft een groot aantal oeverplaatsen met direct zicht op het meer. Net achter de camping passeert meermaals per dag trein, persoonlijk vonden we dit niet storend. Het sanitair is sterk verouderd, wegens onzekerheid van het voortbestaan van de camping worden er geen directe investeringen gedaan (zo werd ons toch verteld). Bovenop zijn het de mensenzelf die het sanitair vies achterlaten (bij drukkere bezetting). Eten op de camping is zeer minimaal, net buiten heb je kleinere eetkraampjes. Er zijn tal van restaurants in de nabijheid (te voet of per fiets), een echte aanrader is Granarius in Dorggicse. We zijn hier meerdere jaren geweest omdat onze oeverplaats een prachtig uitzicht bood. De sfeer op de camping is familiaal te noemen, ook onder de andere campinggasten die steeds op dezelfde plaatsen staan. De noordkant van het meer - waar de camping gelegen is - is mooier en ruwer van landschap. Een rondvlucht met ulm: +/-70€, aan te raden!

Fijne en rustige camping .Enkel de plaatsen bij de spoorweg hebben last van de trein,dus let op bij boeking.Sanitair een van de betere volgens hongaarse normen.

En op camping strand kan je goed en goekoop eten bij restaurant lalya tevens een vriendelijke uitbater.

Verouderd en slecht onderhouden!

Annet
30-7-2009

Wij stonden op het strand-gedeelte, een hele mooie plek pal aan het Balatonmeer. Je moet wel van vissen houden, want de hele dag door liggen er hengels in het water en zelfs 's nachts gaat het ge-piep van hengel-verklikkers gewoon door. En grote schijnwerpers erbij.....Helaas is er (aan het einde van de camping)een Hongaarse kliek ontstaan, die een beetje aan een woonwagenkamp doet denken. Geen goede reclame voor je camping. Ze vissen dag en nacht door en worden kwaad als er per ongeluk eens iemand met z'n luchtbedje over hun visdraadje gaat(die ze middenin het meer leggen, dus de kans om er overheen te gaan, is vrij groot).

De camping zelf in nog in exact dezelfde staat als 12 jaar geleden en het sanitair is sterk verouderd en niet netjes!(het enige verschil is, dat wij destijd 10 gulden p/nacht betaalden en nu €43,50!!). Het aangelegde strand naast de camping is wel leuk voor kinderen, alleen wij snapten niet goed, waarom de waterglijbaan 1 euro per keer(!!!)moest kosten.Uitbuiters!

prima camping

piet en hennie duinkerken
11-7-2009

Wij zijn al 3 jaar op deze camping en het bevalt ons daar best.

Hopelijk gaan we er volgend jaar weer naar toe,er is reeds geboekt in het voorseizoen.

De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

De ligging is mooi zo aan het water.

Wc en douch zijn redlijk goed ze worden goed schoon gehoeden.

Het strand is super schoon en erg gezellig.

2008

Heerlijk rustige kindvriendelijke camping

Wilco van Es
12-8-2008

Wij hebben op Holiday gestaan direct aan speeltuin. Onze dochter ervaarde het als een paradijs en daarom wij ook. Lekker kunnen zwemmen.

Sanitair werd puik onderhouden. Zelfs op primetime was het er nooit vies

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Balatontourist Strand-Holiday in Balatonakali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Balatontourist Strand-Holiday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.