Reviews over Badacsonytomaj

Mooie kleine parkachtige camping aan het meer

Savelsberg,
    23-8-2017

Camping direct aan het meer. Eigen strandje met ligbedjes. Bar/restaurant aanwezig.Parkachtig aangelegd. Ook huisjes op het park. Zeer betaalbaar (nog nooit zo goedkoop gekampeerd). Sanitair was prima en schoon. Heerlijje tijd gehad.

Heel prettig verblijf

John van Asselt,
    5-6-2017

Geen vertier, rustig, en goede plaatsen tijdens de pinksterdagen. Juist wat wij zoeken. Je komt tot rust en kijkt mooi uit over het Balatonmeer. Vriendelijk mensen aan de receptie. Wel muggen, maar we smeren ons goed in en houden deuren en ramen van de caravan goed gesloten. WiFi werkt prima. We missen gelegenheid om een handwasje te doen.

Een aanrader!!

Annelieke van der Veen,
    22-8-2016

Het is een mooie en nette camping aan het Balatonmeer. De camping heeft grote plekken en veel plekken met voldoende schaduw. Het sanitair is netjes en wordt wel 3 keer per dag schoongemaakt. Het personeel sprak goed Duits of Engels, de communicatie ging prima en ze zijn erg behulpzaam. Wat leuk is, is dat de camping direct aan het meer ligt en je niet wegzakt in blubber maar het gewoon een harde zandbodem is. Het grote grasveld voor alleen tenten zonder stroom, stond sommige dagen wat voller dan andere maar hebben hier geen hinder van gehad. Er zijn aan het Balatonmeer wel veel muggen, waardoor wij vaak al om 20:30 in de tent zaten.

Bij de camping kan je ook leuk wandelen. Bij de receptie kunnen ze hierover informatie geven.

eenvoudige camping

c vanarwegen,
    2-8-2015

Wij verbleven 14 dagen op de camping. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De plaatsen zijn niet afgescheiden waardoor je op drukke momenten weinig privacy hebt. Er is een eetgelegenheid pp de camping die open is tot 22u. In drukke weekends voldoet het aanwezige sanitair niet en heb je veel kans te moeten wachten om een douche te kunnen nemen. Er zijn vb. Maar 5 damesdouches en 5 damestoiletten. Er is een ijskast en diepvries voorzien maar door het intensieve gebruik was deze niet erg hygienisch meer na een tijdje. Overdag kan je rustig zitten aan het meer. In de omgeving zijn enkele stadjes te bezoeken en de markt van Kapolantoti op zondag. Er is gratis wifi op de camping. In het dorp is enkel een kleine coop supermarkt. Voor een grote winkel rijd je best naar Tapolca. Er is geen animatie op de camping. In het dorp is een goed restaurantje. De camping ligt vlak naast de spoorlijn. Dat is even wennen maar we vonden het niet echt storend.

Eenvoudige maar rustige camping .

Wim,
    1-9-2012

Ruime plaatsen met schaduw vlak aan het Balatonmeer. Op het eerste zicht leek het een drukke strandcamping, maar 's avonds bleek het toch zeer rustig te zijn.

Wij hadden 's avonds wel veel hinder van de insecten.

Sanitair werd beperkt proper gehouden en had te leiden onder de overvloed aan muggen. Verschillende lavabo's werkten niet. Door slecht geplaatste douches liep het sanitair dikwijls onder water.

Afvalscheiding kende men er niet alles moest in dezelfde grijze vuilzakken.

Badacsonytomaj scoort een 7,3 uit 10, op basis van 6 reviews