Géén boekingskosten

Camping Balaton Eldorado

HongarijePlaatsen aan het BalatonmeerBadacsonylábdihegy

We hebben de beste aanbieders voor Camping Balaton Eldorado voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 35 reviews

Meer camping info

35 Reviews over Balaton Eldorado

• 8Gert Hulstein07-11-2019

Een aanrader

Nadat we een camping in Balatonfured niet was wat we zochten, kwamen we bij Eldorado terecht. Een leuke en niet al te grote camping. Vanaf de camping mooie fietstochtjes gemaakt. Alles was netjes verzorgd en we hadden een heerlijk lopend ontbijtbuffet wat bij de prijs inbegrepen was. Kortom een aanrader als je naar het Balatonmeer wil.

• 8Fam Mol31-07-2018

Prima week gehad, aanrader.

Super week gehad op deze camping. Sanitair gedateerd maar wel goed schoon. (geen een keer vieze wc gezien) Meer was lekker om in te zwemmen, wel modderige bodem, wegzakken tot enkels, maar daar moet je even doorheen. Lekker zwembad op camping, ook wel iets gedateerd, maar prima. Rustige camping met mooie plaatsen. Restaurant is wat minder, maar in het dorp op 5 minuutjes lopen zit prima restaurant. Ook voor broodjes kun je in het dorpje terecht. In Tapolca (ca 12km) diverse grote supermarkten.van. Camping ligt aan spoorlijn en redelijk drukke weg, maar daar hadden wij geen last

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8vakantieganger28-08-2017

Prima

Voor de tweede keer op deze camping geweest. Het personeel is behulpzaam en bij de receptie wordt goed Engels en Duits gesproken. De plekken zijn verschillend van grootte. Wij hebben aan het meer gestaan, waar we een prachtig uitzicht hadden. Er is een zwembad, niet geweldig groot, maar prima om even af te koelen. Verder kun je natuurlijk in het Balatonmeer zwemmen. Er zijn twee steigers, dus over de rotsen klimmen is niet nodig. De bodem van het meer is modderig, je zakt echt een stukje weg, maar er waren geen stenen of rotsen onder water, dus waterschoentjes zijn niet nodig. Er zijn twee speeltuintjes voor de kinderen, waarvan eentje naast het terras van het restaurant. Dat restaurant is trouwens prima, voldoende keuze, lekker en een aangename prijs. Het sanitairgebouw is oud, maar wordt echt goed schoongehouden. Wasmachine en droger zijn aanwezig (muntjes koop je bij de receptie). Op sommige dagen een paar uur kinderentertainment, zoals luchtkussen, pony rijden of glittertattoo.

• 9Sam en Jojanneke06-08-2017

Mooie camping op prachtige locatie!

Camping Eldorado was voor ons een fantastische plek om lekker te ontspannen. De omgeving is erg mooi en uitzicht vanaf op camping op vulkaan en meer is prachtig! Wij verbeleven om het tentenveld, veel ruime en zowel zon als schaduw. Zwembad is klein maar erg prettig om af te koelen. Meer is wat modderig, maar de aangelegde pieren (2x) vanaf de camping het water in, maken het makkelijk om het meer in te gaan. Sanitair is prima en wordt regelmatig schoongemaakt. Restaurant op de camping is een mooie extra! Lekker eten (hongaars/pizza/pasta etc.) voor goede prijs! Daarnaast komt op doordeweekse ochtenden een bakker langs waar allerlei soorten brood te kopen zijn. Wij zijn met trein naar camping gereisd, goede verbinding! Dichtstbijzijnde grote supermarkt op circa 10km. Op 500m een mini supermarkt. Het dorp zelf is verder vrij klein maar in Badacsony (30min lopen) is meer te beleven (toeristeninfo/fietsenverhuur/restaurants/boot etc.)

Goede aanrader voor rustig verblijf aan Balatonmeer!

• 4Ton van Alphen29-07-2017

Camping is veel te hoog gewaardeerd

Kleine camping aan drukke weg, de plaatsen zijn verschillend van grote maar noet slecht. Het zwembad is veroudert evenals het sanitairgebouw. Wel schoon maar de kwaliteit is ver onder de maat. De straaltjes uit de douche zijn te minimaal om je fatsoenlijk af te spoelen. Er is geen winkel meer dus smorgens geen brood. Het meer is modderig en oogt niet fris. Ik kan niet begrijpen dat mensen deze camping zo hoog waarderen. 35 per nacht boor 2 personen en een hond staat niet verhouding.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Liesbeth26-07-2017

Geweldige camping

Wat een mooie camping! Geweldige plaats aan het Balatonmeer. Leuke animatie voor de kinderen. Zeer schone toiletten. In tijden niet zo'n keurig onderhouden camping meegemaakt. Als je geweldige wifi wil dan moet je lekker in Nederland blijven, maar voor buitenlandse standaard prima. In Frankrijk heb we het wel slechter meegemaakt. 's Ochtends lekker vers brood tegen een prima prijs. Fijn restaurant met schappelijke prijzen. Kortom absoluut het aanbevelen waard.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Henk V.13-07-2017

Niet meer

We hebben een plek aan het meer. Er liggen wat rotsblokken waar je overheen moet klauteren om in het meer te komen. Dit nodigt echter niet uit want het is modderig. Er is geen watertappunt en geen waterstortplaats in de buurt; alles moet gebeuren bij het centrale sanitairgebouw. Gelukkig is de camping niet zo groot. De geweldige wifi was een reden voor ons om deze camping te kiezen. Het bereik was niet slecht maar het was er helemaal níet. Bij de receptie zeiden ze dat we het 's avond nog eens moesten proberen en als het nog niet lukte dan zou ze er morgen iets aan doen. Vandaag weer bij de receptie geweest; er is niets aan te doen maar we mochten verkassen naar een andere plek. Omdat we ook bij het centrale gebouw geen bereik hadden voelen we daar niets voor. We voelen ons bedrogen en voorgelogen. We zingen het hier wel uit maar ik denk niet dat we hier nog terugkomen en ik zal deze camping niemand aanbevelen.

• 9Maresch31-08-2016

Prachtig gelegen, goed onderhouden camping.

Vriendelijk personeel, netjes onderhouden, heerlijk restaurant, mooi uitzicht over meer.

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Else06-08-2016

Teleurgesteld!

Camping is een beetje blijven hangen in de jaren '70. Restaurant is goed en vriendelijk personeel, aan de receptie van de camping weten ze weinig of niets over de omgeving, er lagen flyers van activiteiten van 2 en 3 jaar geleden! Voor de kinderen is er weinig of niets te doen buiten het zwembad dat dringend aan vervanging toe is! Het sanitair is gedateerd maar werd wel onderhouden. We waren wel teleurgesteld want ik was via deze site op deze camping terecht gekomen daar het zo een leuke en gezellige plaats bleek te zijn, maar dit was voor ons helemaal niet het geval, dus zijn we ook vertrokken. Wij begrijpen niet dat je met zo een mooie plaats aan het Balatonmeer niet meer doet als campinguitbater, hier zit zo veel meer in, SPIJTIG!!!

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Monique Meijnen28-07-2016

Een aanrader!

Een wat kleinere camping met alles er op en er aan. Sanitair is schoon, plekken zijn ruim en er is voldoende schaduw. De camping ligt direct aan het meer, dat aan de voeten helaas erg modderig is. Je zakt er tot aan je enkels in. Zwemmend en met een luchtbed oid is het water heerlijk, soms zelfs warm. Het campwinkeltje heeft de eerste behoeften en 's morgens vers brood. Diverse grote supermarkten (aldi, lidl en tesco) in Tapolca op 12 km. Iets dichterbij in het dorp zijn er ook wat kleinere supermarkten. Er loopt een trein langs de camping, maar daar hebben we geen last van gehad, maar de hond van de overbuurman verdient een stroomhalsband ;) Kortom heerlijke camping! Alles goed voor elkaar! En ook nog eens bijzonder goedkoop (wij betaalden voor een grote vrije plaats met elektra 20 euro per nacht). Aanrader voor stellen en gezinnen met kleine kinderen Ik vermoed dat tieners zich zouden vervelen... alhoewel, er is prima gratis wifi.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar