8.5FantastischScore uit 35 reviews

• Sportfaciliteiten

Wat zeggen bezoekers over

Balaton Eldorado

8.5FantastischScore uit 35 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

35 reviews

Een aanrader
Door Gert Hulstein op 07-11-2019
Gereisd met partner

Nadat we een camping in Balatonfured niet was wat we zochten, kwamen we bij Eldorado terecht. Een leuke en niet al te grote camping. Vanaf de camping mooie fietstochtjes gemaakt. Alles was netjes verzorgd en we hadden een heerlijk lopend ontbijtbuffet wat bij de prijs inbegrepen was. Kortom een aanrader als je naar het Balatonmeer wil.

Prima week gehad, aanrader.
Door Fam Mol op 31-07-2018
Gereisd met oudere kinderen

Super week gehad op deze camping. Sanitair gedateerd maar wel goed schoon. (geen een keer vieze wc gezien) Meer was lekker om in te zwemmen, wel modderige bodem, wegzakken tot enkels, maar daar moet je even doorheen. Lekker zwembad op camping, ook wel iets gedateerd, maar prima. Rustige camping met mooie plaatsen. Restaurant is wat minder, maar in het dorp op 5 minuutjes lopen zit prima restaurant. Ook voor broodjes kun je in het dorpje terecht. In Tapolca (ca 12km) diverse grote supermarkten.van. Camping ligt aan spoorlijn en redelijk drukke weg, maar daar hadden wij geen last

Prima
Door vakantieganger op 28-08-2017
Gereisd met oudere kinderen

Voor de tweede keer op deze camping geweest. Het personeel is behulpzaam en bij de receptie wordt goed Engels en Duits gesproken. De plekken zijn verschillend van grootte. Wij hebben aan het meer gestaan, waar we een prachtig uitzicht hadden. Er is een zwembad, niet geweldig groot, maar prima om even af te koelen. Verder kun je natuurlijk in het Balatonmeer zwemmen. Er zijn twee steigers, dus over de rotsen klimmen is niet nodig. De bodem van het meer is modderig, je zakt echt een stukje weg, maar er waren geen stenen of rotsen onder water, dus waterschoentjes zijn niet nodig. Er zijn twee speeltuintjes voor de kinderen, waarvan eentje naast het terras van het restaurant. Dat restaurant is trouwens prima, voldoende keuze, lekker en een aangename prijs. Het sanitairgebouw is oud, maar wordt echt goed schoongehouden. Wasmachine en droger zijn aanwezig (muntjes koop je bij de receptie). Op sommige dagen een paar uur kinderentertainment, zoals luchtkussen, pony rijden of glittertattoo.

Mooie camping op prachtige locatie!
Door Sam en Jojanneke op 06-08-2017
Gereisd met partner

Camping Eldorado was voor ons een fantastische plek om lekker te ontspannen. De omgeving is erg mooi en uitzicht vanaf op camping op vulkaan en meer is prachtig! Wij verbeleven om het tentenveld, veel ruime en zowel zon als schaduw. Zwembad is klein maar erg prettig om af te koelen. Meer is wat modderig, maar de aangelegde pieren (2x) vanaf de camping het water in, maken het makkelijk om het meer in te gaan. Sanitair is prima en wordt regelmatig schoongemaakt. Restaurant op de camping is een mooie extra! Lekker eten (hongaars/pizza/pasta etc.) voor goede prijs! Daarnaast komt op doordeweekse ochtenden een bakker langs waar allerlei soorten brood te kopen zijn. Wij zijn met trein naar camping gereisd, goede verbinding! Dichtstbijzijnde grote supermarkt op circa 10km. Op 500m een mini supermarkt. Het dorp zelf is verder vrij klein maar in Badacsony (30min lopen) is meer te beleven (toeristeninfo/fietsenverhuur/restaurants/boot etc.)

Goede aanrader voor rustig verblijf aan Balatonmeer!

Camping is veel te hoog gewaardeerd
Door Ton van Alphen op 29-07-2017
Gereisd met partner

Kleine camping aan drukke weg, de plaatsen zijn verschillend van grote maar noet slecht. Het zwembad is veroudert evenals het sanitairgebouw. Wel schoon maar de kwaliteit is ver onder de maat. De straaltjes uit de douche zijn te minimaal om je fatsoenlijk af te spoelen. Er is geen winkel meer dus smorgens geen brood. Het meer is modderig en oogt niet fris. Ik kan niet begrijpen dat mensen deze camping zo hoog waarderen. 35 per nacht boor 2 personen en een hond staat niet verhouding.

Geweldige camping
Door Liesbeth op 26-07-2017
Gereisd met oudere kinderen

Wat een mooie camping! Geweldige plaats aan het Balatonmeer. Leuke animatie voor de kinderen. Zeer schone toiletten. In tijden niet zo'n keurig onderhouden camping meegemaakt. Als je geweldige wifi wil dan moet je lekker in Nederland blijven, maar voor buitenlandse standaard prima. In Frankrijk heb we het wel slechter meegemaakt. 's Ochtends lekker vers brood tegen een prima prijs. Fijn restaurant met schappelijke prijzen. Kortom absoluut het aanbevelen waard.

Info

Vízpart 1, H-8262

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.