Reviews over Badacsonylábdihegy

Kleine plaats aan Balatonmeer!

Sam en Jojanneke
    6-8-2017

BadacsonyLabdihegy is een kleine plaats gelegen aan Balaton meer. In plaatsje zelf is relatief weinig te doen (kleine supermarkt, enkele kleine restaurantjes), maar op kleine afstand in Badacsony (30min lopen) is meer te beleven (dit is ook toeristischer).

Labdihegy is rustig, groen en mooi aan de voet van de vulkaan gelegen. Verder met bus en trein een goede uitvalsbasis voor andere plaatsen rond het meer (Keszthely, Tapolca etc.)

prachtig

fam oosting
    21-8-2015

geweldige omgeving veel te doen en te bekijken

rustiger, natuurlijke habitat

Yourt
    26-8-2014

Rustigere dorpjes en gehuchten maar dat weet je als je langs de noordkant van Balaton gaat campers. Trekkende fietsers hebben de streek ontdekt blijkbaar want er waren er veel, en er zijn ook fietsroutes voorzien (je kan gratis kaarten krijgen daarvoor en ze zijn bepijld). Natuur alom, al zijn de fietspaden wel niet alom aanwezig. Op kleinere wegjes is het wel rustig fietsen en autobestuurders zijn meestal zeer attent voor de zwakke weggebruikers.

Leuk toeristisch stadje met pier en bootdienst.

Wienhar&Nella
    18-8-2014

Dagelijks markt met kleding en souvenirs. Vele barretjes en eetgelegenheden. Alles tegen -voor ons- zeer prettige prijzen. Langos is een heerlijke specialiteit in vele variëteiten. Een aanrader !

Badacsonylábdihegy scoort een 8,7 uit 10, op basis van 21 reviews