Reviews over Badacsonylábdihegy

Prima week gehad, aanrader.

Fam Mol
    31-7-2018

Super week gehad op deze camping.

Sanitair gedateerd maar wel goed schoon. (geen een keer vieze wc gezien)

Meer was lekker om in te zwemmen, wel modderige bodem, wegzakken tot enkels, maar daar moet je even doorheen. Lekker zwembad op camping, ook wel iets gedateerd, maar prima.

Rustige camping met mooie plaatsen. Restaurant is wat minder, maar in het dorp op 5 minuutjes lopen zit prima restaurant. Ook voor broodjes kun je in het dorpje terecht. In Tapolca (ca 12km) diverse grote supermarkten.van.

Camping ligt aan spoorlijn en redelijk drukke weg, maar daar hadden wij geen last

Prima

vakantieganger
    28-8-2017

Voor de tweede keer op deze camping geweest. Het personeel is behulpzaam en bij de receptie wordt goed Engels en Duits gesproken. De plekken zijn verschillend van grootte. Wij hebben aan het meer gestaan, waar we een prachtig uitzicht hadden. Er is een zwembad, niet geweldig groot, maar prima om even af te koelen. Verder kun je natuurlijk in het Balatonmeer zwemmen. Er zijn twee steigers, dus over de rotsen klimmen is niet nodig. De bodem van het meer is modderig, je zakt echt een stukje weg, maar er waren geen stenen of rotsen onder water, dus waterschoentjes zijn niet nodig.

Er zijn twee speeltuintjes voor de kinderen, waarvan eentje naast het terras van het restaurant. Dat restaurant is trouwens prima, voldoende keuze, lekker en een aangename prijs.

Het sanitairgebouw is oud, maar wordt echt goed schoongehouden.

Wasmachine en droger zijn aanwezig (muntjes koop je bij de receptie).

Op sommige dagen een paar uur kinderentertainment, zoals luchtkussen, pony rijden of glittertattoo.

Mooie camping op prachtige locatie!

Sam en Jojanneke
    6-8-2017

Camping Eldorado was voor ons een fantastische plek om lekker te ontspannen. De omgeving is erg mooi en uitzicht vanaf op camping op vulkaan en meer is prachtig!

Wij verbeleven om het tentenveld, veel ruime en zowel zon als schaduw. Zwembad is klein maar erg prettig om af te koelen. Meer is wat modderig, maar de aangelegde pieren (2x) vanaf de camping het water in, maken het makkelijk om het meer in te gaan.

Sanitair is prima en wordt regelmatig schoongemaakt.

Restaurant op de camping is een mooie extra! Lekker eten (hongaars/pizza/pasta etc.) voor goede prijs! Daarnaast komt op doordeweekse ochtenden een bakker langs waar allerlei soorten brood te kopen zijn.

Wij zijn met trein naar camping gereisd, goede verbinding! Dichtstbijzijnde grote supermarkt op circa 10km. Op 500m een mini supermarkt.

Het dorp zelf is verder vrij klein maar in Badacsony (30min lopen) is meer te beleven (toeristeninfo/fietsenverhuur/restaurants/boot etc.)

Goede aanrader voor rustig verblijf aan Balatonmeer!

Geweldige camping

Liesbeth
    26-7-2017

Wat een mooie camping! Geweldige plaats aan het Balatonmeer. Leuke animatie voor de kinderen. Zeer schone toiletten. In tijden niet zo'n keurig onderhouden camping meegemaakt. Als je geweldige wifi wil dan moet je lekker in Nederland blijven, maar voor buitenlandse standaard prima. In Frankrijk heb we het wel slechter meegemaakt.

's Ochtends lekker vers brood tegen een prima prijs.

Fijn restaurant met schappelijke prijzen. Kortom absoluut het aanbevelen waard.

Mooie camping, voor herhaling vatbaar

Remko Diekstra
    16-9-2016

Prachtig aan meer gelegen en keurig zwembad, ook pierebad aanwezig.

Genoeg eetgelegenheden op de camping waar je goed kan eten. Kijk wel goed op de menukaart eten verschilt wel per café. Sanitair is sober maar wel voldoende. Als een douche het niet doet dan doet hij het volgend jaar ook niet. Reparatie is wenselijk.

Prijzen liggen lager dan in Nederland en voor 10 pp heb je een hele maaltijd. Ligging van plekken zijn verschillend en aan te raden is om een comforlek te nemen voor een paar euro meer.

Badacsonylábdihegy scoort een 8,8 uit 10, op basis van 21 reviews