Reviews over Ajka

Leuke kleine eenvoudige kindvriendelijke camping

Gittha,
    7-1-2013

We komen al vanaf 1990 met tussenpozen naar deze camping maar pas sinds afgelopen jaar zijn er vernieuwingen gaande. Het blijft eenvoudig (sanitair etc) maar wel een heerlijke camping met een super zwemparadijs ernaast. Jammer dat het toerisme teruggelopen is in Hongarije.

Een aanrader als je van lekker simpel houdt

Henk de Jong,
    25-3-2011

Deze camping is niet luxe, maar voldoet perfect aan alle standaardeisen die je zoekt in een camping.

altijd gezellig

gerry,
    18-3-2011

prima camping voor mensen die iets van het binnenland willen zien, veel te bezichtigen in de regio.

echt zoals verwacht

henny ,
    16-9-2010

de camping heeft alles wat nodig is, ook de bungalows zijn van alles voorzien, het is niet nieuw maar wordt wel bijgehouden.

in de omgeving zijn genoeg leuke tentjes om te eten en niet duur.