Géén boekingskosten

Meer camping info

101 Reviews over Minicamping Oazis-Tanya

• 8Marijtje Huisman24-08-2021

Heerlijk relaxed en gezellig

Het is een kleine camping met erg gastvrije eigenaars. We zijn hier 3 dagen geweest. Op de camping heb je een klein zwembad lekker om even te kunnen af koelen. Je kan met het avondeten gezellig aanschuiven en eten is voortreffelijk. Je moet je natuurlijk wel van te voren opgeven. De camping ligt wel wat afgelegen.We hebben heerlijke relaxte vakantie gehad . We komen zeker nog een keertje terug.Bedankt Mark en Alice

• 10Fee22-08-2020

Heerlijk, ook in Coronatijd.

Zelfs in deze Coronatijd een heerlijke plek om te zijn. In principe hoef je niet van de camping af en dat is nu heel fijn. Ook al is de Corona minder in Hongarije. We hebben fijn in het appartement geslapen en hebben niets gemist. Komen zeker nog een keer terug. Ook onze dochter van 5 maanden was zeer welkom en heeft zich met iedereen zeer vermaakt.

• 10Jill en Goof27-07-2020

Geweldig

Geweldige ervaring met Camping Oazis Tanya. Wij kwamen in het donker aan, maar de eigenaren hadden ons ingelicht over het 2 km zandpad wat goed aan te rijden is en idd na een 2 km zie je de camping. Theo en Tineke liepen ons al tegemoet met zaklampen. een warm welkom en een lokaal biertje wat kunnen bijkomen. Op de achtergrond hoorde we de andere gasten, genieten van de BBQ. In de Caravan “Vinus” zagen we dat deze schoon was met een opgemaakt bed en een vriendelijk welkom boodschap en een mooi bosje bloemen van de lokale natuur. Vanwege late tijdstip, zijn we gaan douchen. het sanitair is bijzonder schoon en een lekkere straal warm water. De volgende dag zagen we de schoonheid van de goed onderhouden camping. Een vers ontbijt op aanvraag en daarna gebruik gemaakt van de Poesta safari gegeven door Tineke. Niets meer dan lof voor deze mensen en de camping die zij zo mooi hebben onderhouden. Een plek voor jong en oud en voor ieder wat wils

• 10Kees en Jacqueline29-03-2020

Geweldig

We hebben met z’n vieren de twee caravans gehuurd voor een week, was wederom geweldig. Prachtig weer, heerlijk gegeten, door de natuur gewandeld en heel veel vogels gespot. Lekker bij het zwembadje kunnen afkoelen. Zo jammer dat Theo en Tineke gaan stoppen, maar we gunnen ze hun pensioen. Wij komen overigens niet uit de buurt van hun woonadres maar uit Haarlem......misschien voor een volgende vakantie even de websites bekijken, dan word je niet ‘verrast’ door een postzegel zwembad.(Peter,,,😡)

• 3Peter09-02-2020

Nooit meer

Zwembad zo groot als een postzegel..vies ook. Goede reviews lijken van oude Hollandse vrienden te komen.. Opvallend veel reviews uit de buurt van Heeswijk dinther . Het dorp waar Tineke en Theo in Nederland woonden.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9Johanneke28-10-2019

aanrader!

Hartelijk dank voor een fantastisch verblijf op jullie camping. We hebben genoten van de rust en de sterren(!), de poesta en de gezelligheid. We hadden een ruime plaats met voldoende schaduw en het sanitair was superschoon. Een tochtje over de poesta olv Tineke is een feestje, ze weet zoveel van de flora en fauna! Helaas is het er niet van gekomen om een keer aan te schuiven bij de maaltijd, maar dat komt vast nog wel een keer. Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid!

• 9Eetgelegenheden
  • 10José en Hans Le Large - Schuts27-08-2019

Meer dan een oase

Wie zoekt er nu een camping in "the middle of no where?" Via Google deze camping gevonden, omdat we dit deel van Hongarije wilden ontdekken. En we hebben er geen tel spijt van gehad. Via een 2½ km zandpad kom je tot je verrassing in een oase van rust en gezelligheid. Dank zij Tineke en Theo hebben we heerlijk genoten van de broodjes die elke dag vers gebakken worden en de heerlijke maaltijden die bereid worden. De camping ligt midden op de Poesta. Je loopt het hek uit en je bent er. Genieten van prachtige wandelingen en als je geluk hebt zie je in de ochtend herten. We hebben zelfs een spierwit hert op 10 meter afstand gezien, een unicum. De camping is een prima uitvalsbasis voor trips naar Subotica (Servië), Szeged of Kecskemét, prachtige stadjes met Art Nouveau-architectuur en gezellige centra. Voor het lekkerste ijs ter wereld ga je naar Soldvarkert (20km) De camping beschikt over een klein zwembad waarin je heerlijk kan afkoelen.

• 8Kees en Irene21-08-2019

Een oase van rust en gastvrijheid

Omdat het zo heerlijk rustig was zijn we langer gebleven dan we bedacht hadden. Hele gastvrije en vriendelijke eigenaren en vrijwilligers die ons op allerlei manieren in de watten hebben gelegd. Van broodjes met een briefje, tips voor de omgeving tot een heerlijke maaltijd gezamenlijk met de andere camping gasten. Er zijn vanaf de camping diverse wandelroutes uitgezet en in de directie omgeving is genoeg te doen. Schoon sanitair. Een echte aanrader. Camping doet de naam eer aan: het is een ware oase.......

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Marjatta Coppy06-07-2019

Een heerlijke camping met vriendelijke, zeer vriendelijke camping eigenaren. Op een prachtig stukje poesta.. Waar heerlijk word gekookt,Hongaars. Waar rust en ruimte is. Met een Zwembadje.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Marian11-01-2019

Relaxt

Had een weekje nodig om tot rust te komen; had niet beter kunnen treffen! Wat een natuur in “the middle of nowhere”... De zon scheen volop. Heerlijk kunnen wandelen op de poesta (verschillende routes) Lekker lezen in een hangmat Tineke is een geweldige kok; erg gezellig met andere gasten aan tafel.

Camping Minicamping Oazis-Tanya info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar