Camping Minicamping Oazis-Tanya

Weer vandaag-3°-8°
Camping Minicamping Oazis-Tanya
8,8

85 reviews over Camping Minicamping Oazis-Tanya in het Nederlands

Een super mooie fijne belevenis bij lieve eigenare

Carla en Pieter,
21-10-2018

We werden prima ontvangen door Tineke en Theo, meteen een soort van thuiskom gevoel geven deze super eigenaren. We waren met de camper op,doorreis maar zijn 7 dagen gebleven omdat we het prima naar onze zin hadden. Tineke wist de mooiste plekjes te benoemen leuke acticiteiten aan te geven en de poesta was wonderbaarlijk mooi. S morgens stilte, s avonds stilte een mooie sterrenhemel en gastvrije eigenaren wat wil een mens nog meer

S morgens versie broodjes. Schone toiletten en douche ruimte wat wil een mens nog meer? Wij niet , Tineke en Theo hartelijk bedankt

Camping mooi gelegen in de puszta

Appie,
21-8-2018

Het is een rustig gelegen camping midden op de puszta, mooie natuur, veel vogels en wild. Zeer behulpzame eigenaren met veel kennis van de diverse toeristische mogelijkheden en goede eetgelegenheden in de regio. Op doordeweekse dagen kun je je inschrijven voor een gezamenlijke maaltijd (max 16 personen) op de camping. Tevens zijn er elke dag verse broodjes. Het sanitair is goed en schoon, er is warm/koud water voor de afwas/was. De toegangsweg is onverhard, hetgeen betekent mul zand, echter goed begaanbaar als je doorrijdt. Nadeel is dat je de auto niet bij de tent of caravan mag zetten maar op de parkeerplaats moet laten staan. WIFI is alleen beschikbaar tussen 7 en 9 uur en 17 en 19 uur. Bij ons viel de internet verbinding regelmatig weg (er was dan wel wifi, maar geen internet). Er zijn veel vaste/terugkerende gasten wat een bepaalde sfeer brengt (zie ook 25.6.2017 review). Als je daarvan houdt is het een perfecte camping !

Geweldige camping

Marij,
18-5-2018

Een hele mooie en rustige camping 😊zijn er 10 dagen geweest en komen zeker nog een keer terug . Tineke en Theo zijn hele lieve behulpzame mensen wij waren met camper en konden met hun mee als we naar winkel moesten .niks is hun teveel om je in de watten te leggen .👍zij verdienen een dikke 10.🙋👍🍺

Fantastische camping!

Bianca,
19-8-2017

Een heerlijke vakantie gehad, je word welkom geheten door Theo en Tineke, alles word duidelijk uitgelegd en Theo en Tineke willen iedereen altijd graag helpen.

Doordeweeks kan je mee-eten op de camping waar Tineke heerlijke Hongaarse gerechten maakt.

De camping is netjes en mooi verzorgt, en je kunt naar een dag heerlijk in het zwembad plonsen of genieten van een heerlijke douche!!!

Wij zijn hier al twee keer geweest en het blijft echt een aanrader!!!

Mooie locatie

Diana en Henk,
10-8-2017

Vijf dagen op de camping gestaan en goed bevallen. Theo en Tineke zijn gastvrij en de locatie prachtig. Het deed ons denken aan het Noord Hollandse duin gebied. Met.name geschikt voor gezinnen met kinderen; die zijn er ruim voldoende om ouders en kinderen een fijne tijd te bezorgen. Wij hebben er ons ook zonder kinderen vermaakt. Verse boodjes, aan de lange tafel mee eten maakt de sfeer compleet. Ondanks de mooie steden en thermaalbaden in de buurt sprak het vlakke landschap van de Poesta ons minder aan, maar dat is een kwestie van smaak.

rustige, prachtig gelegen camping

Cora,
10-8-2017

Na 2 kilometer goed berijdbaar zandpad, ligt daar de camping. Midden op de pusta.

Je wordt door Theo of Tineke welkom geheten met een drankje en een praatje. Ze weten heel veel van de omgeving.

Als je het van tevoren opgeeft kun je mee eten met de warme maaltijd op doordeweekse dagen.

Elke dag vers gebakken broodjes, netjes in een mandje onder een servet met een kort briefje van Tineke.

Sanitair is keurig schoon.

's Avonds is het al vroeg heel donker en zie je ontelbare sterren.

Voor kinderen is er een speeltuin en een zwembad

geweldige camping

Johan Bos,
6-8-2017

Met recht een oase. Prachtig gelegen camping midden op de poesta, een meer dan mooi natuurgebied met veel vogels en wild. Heel aardige eigenaren, vriendelijk, behulpzaam en veel kennis van de vele toeristische mogelijkheden en goede en goedkope eetgelegenheden in de regio. Verder is er de mogelijkheid om een echte Hongaarse maaltijd te gebruiken op de camping op doordeweekse dagen fantastisch bereid door Tineke. Echt een aanrader voor mensen die van natuur houden en rust. Wat ook positief was, was dat er een goede mix van mensen aanweizg was, kinderen, jonge ouders, middelbare leeftijd en wat ouder. Onderlinge sfeer was erg goed.

Optimaal genieten

Ren,
30-7-2017

Wat een mooie locatie en wat een ruimte! De ideale plek om tot rust te komen en voor mooie wandelingen over de poesta. Daarnaast veel leuke en interessante mogelijkheden voor daguitstapjes, een heerlijk zwembad en speeltuin voor de kinderen, goed verzorgd sanitair en de mogelijkheid om 's avonds deel te nemen aan de Hongaarse maaltijden. Kortom, alle ingrediënten voor een geslaagde vakantie!

Voor ons een ideale plek.

Dick Koster,
16-7-2017

Fantastische camping, ideaal met honden (puszta als uitlaatgebied letterlijk om de hoek) en gehandicapte partner (goede sanitaire voorzieningen, ook Voor gehandicapten). Heerlijke rust, enorme behulpzaamheid en gezelligheid, zelfs in een drukke maand als juli. Alleen maar tienen geven is ook weer flauw, dus als eetgelegenheid geef Ik een negen, omdat je er in het weekend niet kan eten (maar het eten op de andere dagen compenseert weer veel).

Je kunt er eindeloos wandelen, de omgeving is schitterend! Maar het was druk! We stonden dicht op elkaar. Bovendien kwam er vrijwel geen water uit de douche!! Een goede douche vinden we wel erg belangrijk!

Dus maar èèn nacht gebleven! Sorry Ronald!! Iets minder geweldig dan we gehoopt hadden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Oazis-Tanya in Zsana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Oazis-Tanya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.