vakantie Zsana

Reviews over Zsana

Fijne, rustige plek met behulpzame eigenaren.

Edith Trouw,
    15-8-2014

Aan het einde van de middag kwamen wij aan op de camping en werden gastvrij ontvangen door Theo en Tineke (campingeigenaren). Bij inrichten van onze kampeerplek bleken we tot onze schrik de tentstokken vergeten te zijn van onze gezinstent. Uit de verte was blijkbaar zichtbaar dat er iets mis was, dus kwam Tineke informeren wat er aan schortte. Geen nood, wij hebben wel een tent die jullie kunnen gebruiken! Zo waren we direct uit de nood geholpen, tekenend voor de manier waarop Theo en Tineke omgaan met hun gasten. We hebben genoten van ons verblijf : de prachtige puszta, fantastische sterrenhemels - extra goed zichtbaar omdat er bewust voor gekozen wordt zo min mogelijk "lichtvervuiling" te veroorzaken, de behulpzaamheid / gastvrijheid van Theo en Tineke, de ongedwongen sfeer op de camping, de verkoeling in het zwembadje en de heerlijke kookkunsten van Tineke. Zoek je een rustige camping in een natuurlijke omgeving zonder overige poespas, dan ben je hier helemaal aan het juiste adres.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Klein dorpje

franka_marchal,
    26-1-2014

Zsana is een klein dorpje, we zijn er geweest met de nationale feestdag.

Hebben daar meegegeten met de porkold maaltijd dit was een leuke ervaring. De hele dag waren er verder activiteiten in Zsana. Helaas zijn we 's avonds niet meer naar het vuurwerk geweest door het slechte weer.

Verder was het erg leuk om dit meegemaakt te hebben.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Fraai klein campingterreein

Jaap van der Plank,
    26-6-2011

Afgelegen kleine camping in een mooi puszta landschap. Wandelen!!! (neem GPS mee) Mooi zandpad (2km) als toegangsweg, makkelijk te doen. Rustig, goede service, lekker eten, schoon. Tesco hypermarkt op 10km. Sinds dit jaar nieuwe beheerder/eigenaar (NL).

Gereisd met partner in juni 2011

Vorig jaar zijn wij voor het eerst met vakantie naar We

Hendrik en Foekje Alkema,
    22-2-2008

Vorig jaar zijn wij voor het eerst met vakantie naar Hongarije geweest. We kwamen op de camping Oazsis Tanya terecht. We hebben daar volop genoten van de rust en de prachtige natuur en cultuur. 'sMorgens kregen we lekkere warme broodjes van Petra en Ed verwendde ons met zijn heerlijke warme maaltijden. Ook de zandweg naar de camping zullen we niet vergeten te noemen. In één woord prachtig!!! Ed en Petra jullie verdienen een grote pluim!!! We zullen deze vakantie zeker niet snel vergeten!!! Een dikke tien!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2007

al jaren komen wij op deze camping de reden hiervan is een

nieuwets,
    27-1-2008

al jaren komen wij op deze camping de reden hiervan is een fantastish echtpaar (hollands) die je met raad en daad terzijde staat waar het nodig is de eigenaar kookt heerlijk voor zijn gasten en de eigenaresse brengt s'morgens heerlijke verse warme broodjes bij je caravan

de camping is heerlijk rustig gelegen in een bos waar de reeen sávonds vaak een bezoek brengen

en de sterren hemel is hemels

altijd schone douche's en toiletten en een schoon zwembad kortom voor ons een reden om elk jaar een keer op deze grandioze camping door te brengen wij kunnen u deze camping dan ook van harte aanbevelen

Gereisd met partner in augustus 2007
Zsana scoort een 8,1 uit 10, op basis van 17 reviews