Hotel Karos Spa

Met jonge kinderen

Lekker ontspannend

vankeerberghen
11-11-2010

geboekt via TO, kamertype 21(2/4 persoonsfamiliekamer met afscheiding)

ruime, mooie kamers.

uitgebreid ontbijtbuffet, 's middags mogelijkheid om in de poolbar te eten en 's avonds ook een uitgebreid buffet+ dessertbuffet. een echte aanrader! (dranken worden afgerekend bij het uitchecken)

prachtige zwembaden, gezins- en professionele sauna, fitnessruimte, infraroodcabine, thermaalbad, voor ieder een badjas. voldoende ligzetels en parasols zowel buiten als binnen.

Animatie: boogschieten, grime, biljart, schilderen, knutselen, tafeltennis

op wandelafstand een kruidenierswinkeltje met lekkere en goedkope wijnen/champagne.

Dit nooit meer !!!

Kris
17-8-2010

Grote kamers, maar ramp op gebied van hygiëne. Gebruikte,natte, op de grond gegooide handdoeken werden door de poetsvrouw terug op het rekje gehangen. Verschillende keren gaan vragen naar propere handoeken maar het antwoord was steevast :"wij hebben geen handdoeken meer".Welk hotel heeft er nu te weinig handdoeken? Elke dag problemen met de drankbestelling in het restaurant(kregen steeds iets anders dan gevraagd). Personeel spreekt geen Duits of Engels.Zwembad was vuil. er dreef in één zwembad een grote hoeveelheid "groen snot" op het water. Badmeester kwam na veel zagen eens kijken maar haalde zijn schouders op. Na klachten van Hongaren, werd het zwembad pas gereinigd.De keuze van het buffet was zéér beperkt. We hebben enkele keren een ijzeren draad (schuurspons?)en een dopje van een melkfles in het eten teruggevonden. We waren bang om daar nog iets te eten. Absoluut niets te doen in Zalakaros. Dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard en ik raad iedereen af om daar te boeken.

Weinig te beleven in de omgeving

Familie_met_vijf_3471
11-8-2010

Positief: Ruim, mooi, recent hotel. Groene omgeving, goede prijs/kwaliteit, degelijk zwembadcomplex binnen/buiten. Vlot te bereiken via fonkelnieuwe M7 autosnelweg (vignet!) Ruime kamers (aparthotel). Groot ontbijtbuffet, uitgebreid (vrij Hongaars) avondbuffet.

Negatief: Schimmel in de douche, herstellingen in het hotel gebeuren op de Hongaarse manier; niet al te nauwkeurig, weinig taalvaardig personeel met acuut gebrek aan humor, weinig te beleven binnen wandelafstand, hotel mist gezellige sfeer; 's avonds geen "barcultuur", weinig Hongaarse animatie en totaal geen anderstalige animatie, 2x moeten gaan zeuren voor schone handdoeken (hadden er 2 gekregen voor gezin van 5!). Geen verbindingsdeuren tussen de kamers voor grote gezinnen. Publieke toiletten (vb. restaurant) worden onvoldoende gepoetst.

2008

Uitstekend wellness hotel

Theo
18-8-2008

In omgeving weinig te doen maar om te relaxen een paar dagen uitstekend

We hebben een aantal aanbieders voor Karos Spa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Karos Spa in Zalakaros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Karos Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.