Hotel Honti (+ pension)

9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Honti (+ pension) voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Honti (+ pension) in het Nederlands

degelijk en goed

icg
26-10-2017

een prima gezellig pension met rustige kamers en een goed ontbijt. er is een zwembad en sauna gratis voor de gasten. dat alles voor een zeer redelijke prijs. de receptiemensen en de serveersters bij het ontbijt waren heel vriendelijk en behulpzaam.

Oude reviews (archief)

Goede prijs/kwaliteit verhouding

gjbreukhoven
19-7-2012

-Super mooi van de buitenkant

-Schone kamers

-Wifi

-Flatscreen TV

-Schoon

-Niet gehorig

-Goed uitgebreid ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Honti (+ pension) in Viségrad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Honti (+ pension) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Honti (+ pension) scoort een 9.71 uit 10 op basis van 2 reviews.