Villa Villapark Golya

Familie

Voor herhaling vatbaar!

Familie van Schaik
16-5-2016

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op het kleinschalige bungalowpark. Ons reisgezelschap bestond uit 6 volwassenen en 4 jongens in de leeftijd 11 t/m 14 jaar. De bungalows zijn van alle gemakken voorzien. Broodjes en beleg haalden wij bij de het lokale supermarktje op plm. 300m1 van het park. Vanaf het park kun je een bruggetje oversteken en ben je direct in het recreatiegebied van het meer. Daar is een waterskibaan en diverse strandtentjes waar je voor weinig geld iets lekkers kunt eten. Als men iets verder door loopt, kom je bij een kleine boulevard. Rond het meer ligt nagenoeg helemaal een fietspad (plm. 30km). In de nabije omgeving zijn er diverse restaurants waar men heerlijk kan eten. Er is een thermaalbad aanwezig in Velénce. Boedapest is een half uur rijden en is zeer zeker een aanrader.

Kortom: bent u op zoek naar rust, met toch de mogelijkheid om drukte op te zoeken, dan zit u op dit park goed

Mooi park, goede ligging

Roger, Mandy en 3 kinderen
2-11-2015

Het park wordt netjes onderhouden, voor 5 personen zijn de huizen ruim. Het meer en de omgeving is schitterend. Veel te doen voor de kinderen, o.a. vissen, waterskieën, varen en verhuur skelters en fietsen. Vele restaurants, boulevard en wellness centre op loopafstand. Het park is gunstig gelegen t.o. van Boedapest, Szekesfehervar en het Balatonmeer. Een hele fijne vakantie gehad en ideaal voor kinderen.

leuk parkje met vriendelijke mensen

Ada Scholten
12-9-2014

Het park was niet volledig bezet in september, maar super verblijf/ kleine keuken, maar prima eetgelegenheden rondom het park.

Uitzicht geweldig, goed om te zwemmen, vlakbij de boulevard waar ook water ski mogelijkheden zijn(kabel)

Met de trein heel makkelijk naar Budapest te reizen, personeel heel behulpzaam en klantvriendelijk

Het park is een prettig, klein park met een fijne beheerder die echt dag en nacht aanwezig is en alles goed in de gaten houd. De villa's zijn prima, de keuken misschien wat klein. Mooie ligging, met kleine kinderen goed opletten bij het water. Nadelen: verouderde speeltoestellen, er is maar 1 wasmachine die tijdens openingstijden receptie gebruikt kan worden; die is niet de hele dag open. Park is niet afgesloten; het pad erlangs trekt veel bezoekers van het Velencemeer, waardoor iedereen over het park en door je tuin wandelt.

we zijn al vaker geweest en hebben elke keer genoten van het meer en de rust.Goede restaurant in de omgeving.In vergelijking met huisjes in frankrijk of spanje zijn in ieder geval schoner,maar het is natuurlijk wat je verwacht.Het onderhoud aan de huisjes kan soms beter.we hebben in ieder geval niets te klagen gehad in de twee weken dat we geweest zijn.De beheerder is vriendelijk en hulpvaardig

Heerlijk rustig (naseizoen)

Ben en Joke
7-10-2009

We hadden via Nederlandse eigenaar geboekt en kregen de verblijfskorting die de reisburo's ook geven en waren dus goedkoper uit. We hadden huisje nummer 2 en beter had eigenlijk niet gekund. Direct aan het meer met uitzicht op de vissers - de recreanten en toch op je "eigen" terrasje. Dit geldt ook voor de huisjes 1 en 3. Dorp zelf stelt niet veel voor en het OV is echt goed uitzoeken hoe en waar te gaan maar verder prima. Het huis is zeer ruim - zeker voor twee - alleen de keuken is erg behelpen - wel alles aanwezig maar erg klein. Tijdens ons verblijf wel ERG veel spinnen in en rondom het huis/balkon. Redelijk goede fietsmogelijkheden.

Super meegevallen

Dennis en Kevin
25-9-2009

Wij zijn van 14/09 t.e.m. 21/09/09 samen met enkele vrienden naar Velence geweest. Wij waren in totaal met 5 personen.

Het park is goed gelegen, alleen is het moeilijker om er te geraken als je met het vliegtuig reist. Je kan dan kiezen als je per taxi komt (is duur) ofwel per openbaar vervoer, dit is aangeraden om op voorhand een en ander uit te zoeken.

Het treinstation is ca. 2 km van het park, bushalte naar Budapest en Székesfehévár is ca. 1 km van het park, bussen rijden redelijk onregelmatig. De mensen van het park zijn hulpvaardig en geven uitleg over bus- en treinuren. In Velence zijn er verschillende restaurants, cafés, een postkantoor en winkels, een is zelfs open van tot 22u en open op zondag. De huisjes zijn heel mooi ingericht, ruim,redelijk proper, er is huisraad maar misschien wat weinig voor als je met 8 pers. komt.

erg mooi en rustig gelegen

Maud en Joost
6-5-2009

Een super mooi en rustig gelegen villa park. Huisjes zijn van eigenaar verwisseld. Alles is geverfd en zit er weer keurig uit. In de directe omgeving is een spa & wellness gebouwd. Treinstation is dochtbij zodat je in 40 min in Boedapest kan zijn. Wij hebben ons erg goed vermaakt met onze kinderen ( 10 en 12 jaar) we gaan er zeker nog een keer naar terug.

2008

niets buitengewoon

Hildegard
26-8-2008

Het park is heel mooi gelegen aan het meer. De huizen worden echter niet goed onderhouden en het gebruikte materiaal is van geen goede kwaliteit. Het houtwerk mag een laagje verf krijgen, stukken vensterbank en pleisterwerk zijn afgebroken. Je hebt het gevoel dat men zich niet bekommert om het welzijn van de gasten, maar dat de huizen geld moeten opbrengen. 's Avonds veel lawaai van spelende, joelende kinderen. Kinderplonsbad onbruikbaar, trampoline niet aanwezig. In de brochure lijkt het prachtig (en zou het ook kunnen zijn), in praktijk zeker geen **** waard. Huis was niet gepoetst bij aankomst, tapijtjes in de badkamer waren smerig.

Wel voldoende keukenmateriaal aanwezig.

Zeer interessant prijs/kwaliteit

Bart
23-7-2008

Prijs/kwaliteit een topper, plaatselijke service is naar Hongaarse normen goed. Schitterend voor kinderen. Je moet misschien wel even het huis zelf boenen en stofzuigen bij aankomst want poetsen is niet de nationale sport van de Hongaren. Ook alles goed afsluiten want het terrein kan gemakkelijk betreden worden door lokale Hongaarse vakantiegangers met kleinere diefstallen als gevolg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villapark Golya in Velence (Velencemeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villapark Golya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.