Géén boekingskosten

7.8GoedScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Velence Resort & Spa

• 9Martin28-08-2015

Super Hotel

Mooi Hotel, leuke zwembaden en groot meer. Vriendelijk personeel en mooie ruime en schone kamers. Ontbijt en diner zeer uitgebreid voor iedereen wat wils. Enige nadeel dat wij kunnen noemen is dat er 's avonds weinig te beleven valt.Maar op 5 minuten lopen van het hotel bevind zich het strand van Velence met veel leuke tentjes. Wel goed smeren tegen de muggen... Trein stopt voor het hotel en vanuit hier ben je binnen 40 minuten in Boedapest. Voor ons is dit hotel zeker voor herhaling vatbaar!!

• 9b.a.13-08-2015

Top vakantie in hotel aan meer met veel zwembaden.

Fijn hotel met vriendelijk personeel. Gelegen aan een fijn meer, met lekkere watertemperatuur. Diverse zwembaden binnen- en buiten, wellness centrum met diverse sauna's en baden. Dus voldoende vertier voor het hele gezin. Hotel heeft voldoende ligbedjes en parasols. Handdoeken voor zowel douchen als voor zwemmen evenals badjassen worden door hotel verzorgd. Eten is gewoon goed. In buffetvorm, voldoende variatie en goede kwaliteit. Hotel is wel meer op de Hongaren gericht. Deel van het personeel spreekt Engels, een deel niet, voor ons geen probleem. Verblijf is op basis van half pension. Maar ook voor de lunch zijn er diverse mogelijkheden. Voldoende supers (Spar. Lidl, Aldi, Penny) op korte afstand. Bij aankomst krijg je het wel bekende bandje om je arm. Deze is voorzien van een chip waarmee je de kamer kunt openen en diverse deuren in het complex, dus geen gehannes met sleutels en kids kunnen zelf de kamer openen.

• 9Huib24-09-2014

Heerlijk ontspannen in een verwenhotel

Velence Spa Resort is een mooi complex aan de rand van het meer van Velence. Het zwembad is netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Wij zaten net buiten het hoogseizoen dus de activiteiten op het meer waren iets minder. Het eten was niet wat we verwacht hadden, eigenlijk beter dan verwacht. Elke dag was zowel het ontbijt als het diner buffet uitgebreid, goed van kwaliteit, gevarieerd en erg lekker. Ook met kinderen de moeite waard om te bezoeken. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam alleen jammer dat veel aanduidingen in het hotel in het Hongaars zijn en niet ook in het Engels of Duits worden weergegeven. Het personeel (m.u.v. de kamermeisjes en het onderhoudspersoneel) spreken allemaal goed Engels of Duits.

• 10Karolien01-09-2014

was een super vakantie

is een super leuk hotel met leuke animatie voor de kinderen , alleen spijtig dat alles in het hongaars is en we er niks van begrijpen maar met een beetje hulp lukt het wel .Het eten is er super lekker keuze genoeg , zelf om er s'middags te gaan eten kost geen geld voor 4 personen eten en drank hebben we 16€ betaald . De kamers zijn perfect in orde handoeken krijg je genoeg en als er iets tekort is moet je het maar vragen je hebt het direct . Er is ook een heel leuk zwembad en een spa complex aan gewoon zalig heb er ook een massage laten doen van 45min voor 22€ . wat ook leuk is dat er ook het stadion vlakbij is en gemakkelijk naar budapest kan gaan heel leuke stad

• 5marc29-08-2014

zeer onvriendelijk kamer personeel

hotel op zich valt wel mee maar enkele mensen van het kamer personeel zeer onvriendelijk daar na het poetsen van de kamers handdoeken nat opgevouwen en gewoon terug op rek gelegd geen nieuwe glazen of cofie tassen geen vuilbakjes leeg gemaakt niet gestofzuigd enz,... naar receptie gegaan om dit te melden en toen de desbetreffende persoon van het kamer personeel voor tweede maal de kamer kwam poetsen kreeg mijn vriendin al schreeuwend allerlei verwijten naar haar hoofd geslingerd in Gebrekkig Engels en Hongaars waarom men beklag had gedaan bij de receptie en dit kan en wil ik niet zomaar aanvaarden, na gesprek gevraagd te hebben met general manager kon deze ons pas de dag voor vertrek te woord staan wat niet aanvaard baar is voor ons

• 9Sanne Hamaekers20-08-2014

Geweldige vakantie gehad

Wij zijn super tevreden van de vakantie teruggekomen. De zwembaden waren echt top en allemaal verwarmd. De welnessruimte was ook zeer goed en zelfs de kinderen mochten hier ook aan deelnemen. Het eten was dagelijks vers en ook zeer veel variatie. De kamers waren heel proper en ook praktisch ingericht. Het hotel had ook een zeer goede centrale ligging. En je kon je makkelijk verplaatsen zowel met de trein als met de auto. Ik zou zeker nog terug gaan en dit hotel aan mijn vrienden aanbevelen.

• 9Soenens Andy18-08-2014

prima prijs/kwaliteit verhouding

prima en verzorgd 4*sterren hotel met prachtige zwembaden zowel binnen als buiten en altijd wel ligzetels die vrij zijn. zeer kindvriendelijk, kinderen mogen ook binnen in het saunacomplex. tijdens slecht weer veel mogelijkheden binnen. een rustige omgeving maar met de wagen of de trein (vlak aan de overkant) ben Je binnen het uur zowel aan het balatonmeer of in Budapest. personeel doet Hun best om U te helpen, Engels is Ok. veel afwisseling bij het avondeten en speciaal ook een kinderbuffet. voor deze prijs is dit zeker aan te raden en zeker doordat de kinderen gratis zijn. enige minpunt is wellicht dat er 's avonds bijna geen animatie is maar het zwembadcomplex is wel open tot 21.30 h.

• 2anja van lier24-07-2014

geen succes

onpersoonlijk groot hotel met op iedere hoek een camera of bewakingsagent. Zelfs in het restaurant hing een camera. Receptie spreekt bijna geen Engels of Duits, niet behulpzaam.

• 8Raymond21-02-2014

Mooie plek, goed hotel

Dit hotel een aantal malen voor mijn werk bezocht. vanuit Boedapest binnen een uurtje te bereiken. mooi gelegen aan een meer in een rustige omgeving. kamers zijn goed evenals het restaurant. hoewel een spa resort zijn de medewerkers erg zakelijk. wellicht dat dit in de zomermaanden anders is.

• 9foets22-08-2012

Uitmuntend viersterren hotel

Er zijn haast geen negatieve punten aan dit hotel. Kamers, zwembaden en eten zijn uitstekend. Zeer goed gelegen voor uitstappen in alle richtingen

Hotel Velence Resort & Spa info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Béke út, H-2481