Sorteren

vakanties Velence (Velencemeer)

Reviews over Velence (Velencemeer)

Mooi meer met lekkere temperatuur

b.a.
    13-8-2015

Mooie omgeving. Meer heeft een diepte van gemiddeld 1,5 m. Ideaal voor de kleine kids. door geringe diepte is temperatuur in de zomer zo'n 18 graden. Er zijn diverse watersport mogelijkheden in de omgeving. Als je 's-avonds met de boot gaat, wel muggenspray meenemen :)

Mooie gras stranden en mooi zandstrand bij Velence met een klein winkelcentrum.

super plek

Ada Scholten
    12-9-2014

nog niet zo toeristisch als het Balaton meer, maar erg leuk

heel

Karolien
    1-9-2014

is heel leuk om te doen met kinderen er is ook een leuk strand aan waar ze leuke zandkastelen kunnen maken en veel speeltuintjes aan

rustige ligging

Soenens Andy
    18-8-2014

zeer geschikt voor kinderen, rustig meer. ondiep en mooie temperatuur van het water. verzorgde omgeving. enkel in het weekend wat drukte van de Hongaren maar Ze laten iedereen met rust.

Velence (Velencemeer) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 12 reviews