Sorteren

vakanties Velence (Velencemeer)

Reviews over Velence (Velencemeer)

Voor herhaling vatbaar!

Familie van Schaik
    16-5-2016

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op het kleinschalige bungalowpark. Ons reisgezelschap bestond uit 6 volwassenen en 4 jongens in de leeftijd 11 t/m 14 jaar. De bungalows zijn van alle gemakken voorzien. Broodjes en beleg haalden wij bij de het lokale supermarktje op plm. 300m1 van het park. Vanaf het park kun je een bruggetje oversteken en ben je direct in het recreatiegebied van het meer. Daar is een waterskibaan en diverse strandtentjes waar je voor weinig geld iets lekkers kunt eten. Als men iets verder door loopt, kom je bij een kleine boulevard. Rond het meer ligt nagenoeg helemaal een fietspad (plm. 30km). In de nabije omgeving zijn er diverse restaurants waar men heerlijk kan eten. Er is een thermaalbad aanwezig in Velénce. Boedapest is een half uur rijden en is zeer zeker een aanrader.

Kortom: bent u op zoek naar rust, met toch de mogelijkheid om drukte op te zoeken, dan zit u op dit park goed

Mooi park, goede ligging

Roger, Mandy en 3 kinderen
    2-11-2015

Het park wordt netjes onderhouden, voor 5 personen zijn de huizen ruim. Het meer en de omgeving is schitterend. Veel te doen voor de kinderen, o.a. vissen, waterskieën, varen en verhuur skelters en fietsen. Vele restaurants, boulevard en wellness centre op loopafstand. Het park is gunstig gelegen t.o. van Boedapest, Szekesfehervar en het Balatonmeer. Een hele fijne vakantie gehad en ideaal voor kinderen.

Super Hotel

Martin
    28-8-2015

Mooi Hotel, leuke zwembaden en groot meer. Vriendelijk personeel en mooie ruime en schone kamers. Ontbijt en diner zeer uitgebreid voor iedereen wat wils.

Enige nadeel dat wij kunnen noemen is dat er 's avonds weinig te beleven valt.Maar op 5 minuten lopen van het hotel bevind zich het strand van Velence met veel leuke tentjes. Wel goed smeren tegen de muggen...

Trein stopt voor het hotel en vanuit hier ben je binnen 40 minuten in Boedapest.

Voor ons is dit hotel zeker voor herhaling vatbaar!!

Top vakantie in hotel aan meer met veel zwembaden.

b.a.
    13-8-2015

Fijn hotel met vriendelijk personeel. Gelegen aan een fijn meer, met lekkere watertemperatuur. Diverse zwembaden binnen- en buiten, wellness centrum met diverse sauna's en baden. Dus voldoende vertier voor het hele gezin. Hotel heeft voldoende ligbedjes en parasols. Handdoeken voor zowel douchen als voor zwemmen evenals badjassen worden door hotel verzorgd. Eten is gewoon goed. In buffetvorm, voldoende variatie en goede kwaliteit. Hotel is wel meer op de Hongaren gericht. Deel van het personeel spreekt Engels, een deel niet, voor ons geen probleem. Verblijf is op basis van half pension. Maar ook voor de lunch zijn er diverse mogelijkheden. Voldoende supers (Spar. Lidl, Aldi, Penny) op korte afstand. Bij aankomst krijg je het wel bekende bandje om je arm. Deze is voorzien van een chip waarmee je de kamer kunt openen en diverse deuren in het complex, dus geen gehannes met sleutels en kids kunnen zelf de kamer openen.

Heerlijk ontspannen in een verwenhotel

Huib
    24-9-2014

Velence Spa Resort is een mooi complex aan de rand van het meer van Velence. Het zwembad is netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Wij zaten net buiten het hoogseizoen dus de activiteiten op het meer waren iets minder. Het eten was niet wat we verwacht hadden, eigenlijk beter dan verwacht. Elke dag was zowel het ontbijt als het diner buffet uitgebreid, goed van kwaliteit, gevarieerd en erg lekker. Ook met kinderen de moeite waard om te bezoeken. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam alleen jammer dat veel aanduidingen in het hotel in het Hongaars zijn en niet ook in het Engels of Duits worden weergegeven. Het personeel (m.u.v. de kamermeisjes en het onderhoudspersoneel) spreken allemaal goed Engels of Duits.

Velence (Velencemeer) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 12 reviews