Velence (Velencemeer)

We hebben een aantal aanbieders voor Velence (Velencemeer) voor je op een rij gezet:

vakanties Velence (Velencemeer)

Reviews over Velence (Velencemeer)

Mooi meer met lekkere temperatuur

b.a.,
    13-8-2015

Mooie omgeving. Meer heeft een diepte van gemiddeld 1,5 m. Ideaal voor de kleine kids. door geringe diepte is temperatuur in de zomer zo'n 18 graden. Er zijn diverse watersport mogelijkheden in de omgeving. Als je 's-avonds met de boot gaat, wel muggenspray meenemen :)

Mooie gras stranden en mooi zandstrand bij Velence met een klein winkelcentrum.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Leuk alternatief voor het drukke Balatonmeer

sharon,
    8-8-2010

Vakantiehuis (particulier) bezocht aan het Velencemeer. Goede locatie, mooi uitzicht.

Rustig meer, leuk alternatief voor het drukke Balatonmeer. In de directe omgeving is niet zo veel te doen. Je moet echt een fiets/auto huren om de omgeving te verkennen.

Uitstapjes vanuit Velence makkelijk te doen met de trein, bijv. naar Budapest.

Erg stugge mensen, niet allemaal even vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

Rustige plek en perfecte uitvalsbasis

Bart,
    23-7-2008

Wie een rustige vakantie opzoekt en een goede uitvalsbasis voor Hongarije moet naar Velence gaan. Zwemmen in het meer, sightseeing in Budapest en andere leuke stadjes, wandelen of fietsen in omgeving is allemaal combineerbaar. Twee keer naar toe geweest en altijd goed meegevallen.

Gereisd familie in juli 2008

Het meer een prachtig visgebied,surfen en zeilen

Rick en Peter Vogel,
    18-2-2007

Het meer een prachtig visgebied,surfen en zeilen.Veilig voor kinderen aan de stranden ondiep (0.50cm tot 1.00 m); fietsroutes zijn in aanleg evenals een "termal"bad.Leuke restaurantjes. 40 km van Budapest.Eenvoudig te bereiken via de M7, maar ook met de trein.In de zomer diverse uitvoeringen bij het "kasteel"( zang, dans, operette en musical)Medio september het wijnfeest

Centrale ligging: geschikt startpunt voor dagtochtje naar bv. de Donauknie etc. We komen zeker weer!

Gereisd anders in februari 2007

Wij hebben er via een reisorganisatie een huis gehuurd

Hetty Koning,
    2-8-2005

Wij hebben er via een reisorganisatie een huis gehuurd. Het is ons prima bevallen, veel groen en heel erg schoon!

Niet al te druk (zeker vergeleken met het Balatonmeer/massatoerisme!) en je kon er waterskiën en wakeboarden. Dat is onze zoon van 13 prima bevallen.

Een aanrader, we zullen er vast nog eens komen!

Gereisd anders in augustus 2005
Velence (Velencemeer) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 12 reviews