Camping De Oude Watermolen

CampingWeer vandaag32°19°
9,1

2 reviews over Camping De Oude Watermolen in het Nederlands

De oude watermolen in een nieuw jasje

Eline
1-6-2018

Camping de oude watermolen was voor ons een heerlijke plek om uit te rusten. De nieuwe eigenaars doen erg hun best om er weer een fijne en gezellige camping van te maken. Het zwembad is enkele dagen geleden officieel geopend. Het sanitair was prima in orde en de hartelijkheid waarmee we werden ontvangen, was hartverwarmend. Een heerlijk plekje in het zuiden van Hongarije.

Een aanrader!!

judith.sonnemans
20-3-2011

Voor ons de eerste keer Hongarije, maar zeker voor herhaling!!

Op deze kleinschalige camping, was het voor onze kleine kinderen een paradijs...

Een mooie ingerichte bungalowtent met goede bedden en een zee van ruimte rondom de tent...

Voor de kinderen een zandbak, schommel, glijbaan en een zwembad met een hekje erom heen. (aan de veiligheid was door de eigenaars Adrie en Annelies goed gedacht)

Voor ons een omgeving om zeker nog eens terug te komen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oude Watermolen in Vékény, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oude Watermolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Oude Watermolen scoort een 9.13 uit 10 op basis van 2 reviews.