Géén boekingskosten
HongarijeHongarijeVékényBed & Breakfasts VékényBed & Breakfast Bed and Breakfast Hongarije

Bed & Breakfast Bed and Breakfast Hongarije

HongarijeHongarijeVékény

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Bed and Breakfast Hongarije voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 9 reviews
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 9 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

9 Reviews over Bed and Breakfast Hongarije

• 9Anita van Tilburg21-08-2010

Een vakantie om niet meer te vergeten.

Wij hebben een bijzonder fijne week gehad bij Jan en Erica. Bij aankomst voelden wij ons gelijk thuis. Jan had al een heerlijke Hongaatse goulash voor ons gemaakt en we hebben als één groot gezin gezamelijk gegeten. Iedere morgen heerlijke broodjes met verse eitjes en ander lekkers. Er is echt niets negatiefs te vertellen over de accomodatie en de service. Het is zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen. Bedankt Jan en Erica.

• 8Robert Vanesch07-08-2010

Zeker een aanrader

Bed and Breakfast Hongarije is een aanrader voor wie rust zoekt in een mooie bosrijke omgeving. Er zijn ook mooie uitstappen te doen.

• 8Wim Meulenkamp21-07-2010

Top plek

Erg leuke plaats om te zijn, Vriendelijjke mensen en Jan en Erica zijn erg aardig en hulpvaardig. gaan hier zeker nog een keer heen!!!

• 9Laurette en Henri(Belgie)08-04-2010

Zeker een aanrader

Zeer rustig gelegen aan de rand van het bos.Goede inrichting van het huisje met twee slaapkamers en voor de koude dagen centrale verwarming.Zeer gezellige gastheren(Erica en Jan),altijd bereid om tips en raad te geven.Zeer zeker een aanrader voor degenen die erop uit willen trekken of rustig willen luieren.

• 9André28-09-2009

Fantastische plek!

Heerlijk tot rust komen op een plek waar rust nog rust is in de mooie binnenlanden van Hongarije waar de tijd nog stilgestaan lijkt te hebben. Het huisje voldoet aan alle eisen van onze moderne tijd en is bijzonder ruim en netjes. Het gastechtpaar bezit nog echt de oud-hollandse vriendlijkheid en gastvrijheid en zullen er alles aan doen om waar nodig het naar je zin te maken en dit alles zonder opdringerig te zijn. Kortom, je voelt je hier nog ècht welkom! Een zeer uitgebreid ontbijtbuffet waar je lang op kunt teren word in overleg op elk tijdstip verzorgd en de mogelijkheid om tegen een kleine vergoeding aan te schuiven bij het gastechtpaar voor het diner en de bijbehorende gezelligheid is subliem. De omgeving is prachtig en er is voor een ieder voldoende te doen in de vorm van allerlei uitstapjes. Het is absoluut zonde om er niet met je eigen vervoermiddel op uit te trekken en te genieten van de mooie binnenlanden met al hun mogelijkheden. Kortom een aanrader!

• 9Marianne Evers12-09-2009

Geweldige vakantie

We hebben een geweldige vakantie gehad. Geholpen door de vele zonuren, de gastvrijheid van de eigenaren en van de dorpsgenoten. We voelden ons welkom en genoten van de gezelligheid. Het verblijf is schoon en netjes. Erika en Jan staan klaar om te helpen en bieden hun tijd aan om wegwijs te maken. Het ontbijt is voortreffelijk evenals het avondeten waarbij ook gezelligheid aan tafel komt! Wil je echter een dag helemaal niets anders dan lui zijn dan is dit ook geen enkel probleem. Zonder opdringerig te zijn staan Jan en Erika klaar om te helpen met hun vriendelijke openhartigheid. Het is heerlijk om er te zijn, het ouderwetse gastvrijheid en gezelligheid zonder te overdrijven.. Hier kun je het vinden!

• 9Karin en Stefan Verbeek19-08-2009

Fantastische plek met zeer goede verzorging!

In dit huisje is het zeer netjes, goed verzorgd en alles in goede staat aanwezig. Het huisje ligt aan de rand van het bos met veel privacy. Het ontbijt is erg uitgebreid en het avondeten (optioneel om aan tafel aan te schuiven) is erg lekker voor een lage prijs. In de buurt is vanalles te doen: onderandere mooie routes rijden langs leuke dorpjes, kuuroorden, pottenbakkerij, de stad Pecs, kastelen en wijngaarden bezoeken. Zelf een paar uur met een buggy op pad door de heuvels is geen probleem! Een top locatie met uitmuntende gastvrijheid en veel te doen en te zien!

• 9Hans&Manuella15-12-2008

geweldige plek

Dit is echt eeen aanrader, alle rust prachtige natuur,mooi huis, zeer aangename mensen de gastvrouw en gastheer. kortom niet een aanrader maar een must!!!!!!!!!!!!!!

• 9carla23-10-2008

vakantie voor herhaling vatbaar!

De B&B is een huis van alle gemakken voorzien en twee slaapkamers. De gastvrouw en gastheer zijn erg gezellig en kunnen ook voor een uitstekende maaltijd zorgen. Het ligt in een schitterende omgeving en je wandelt zo vanuit het huis de bossen in. Er zijn leuke uitstapjes te maken zoals de pottenbakker, maar ook een dagje termaal bad is heerlijk en de stad Pecs is de moeite waard. Voor ons was het een vakantieplek die we zeker nog eens gaan bezoeken. Een echte aanrader, dus!

Bed & Breakfast Bed and Breakfast Hongarije info

Het complex