Vakantiepark Villapark Vargesztes

Vakantiepark Villapark Vargesztes
7,4

• Onderkomen7,2
  • Activiteiten6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Villapark Vargesztes voor je op een rij gezet:

24 reviews over Vakantiepark Villapark Vargesztes in het Nederlands

We zouden zo weer gaan

Peter,
22-5-2018
  • Activiteiten7

We waren begin mei met een groep van 17 sporters op het park.

De villa's waren ruim en schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad werd een uur eerder voor ons geopend voor onze ochtendtraining, de lunchpakketten werden klaargemaakt als we niet op het park konden lunchen ivm ons programma en we mochten gebruik maken van de centrale ruimte. De voetbalvelden waren vooraf al geregeld met de club, zodat we ongestoord en gemakkelijk onze trainingen konden afwerken. De eerste nacht was er op een slaapkamer overlast van mieren, dit is meteen opgelost.

Het park ligt in een mooi natuurgebied.

We waren gelukkig met auto's waardoor Budapest en omgeving makkelijk bereikbaar was. Het park is een aanrader voor sportverenigingen, het is een betaalbaar luxe onderkomen met een behoorlijk aantal faciliteiten.

Vorig jaar heb ik het park bezocht met zo'n 70 sporters. Ook toen waren de ervaringen goed.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Hongaren ontzettend gastvrij, prachtig park

Gerben Jan,
30-9-2017
  • Activiteiten8

We hadden een enorm huis met grote tuin met z’n 4-en in een prachtige omgeving. Zat net een nieuwe badkamer in. Schijnt dat alle badkamers dit jaar vernieuwd worden. Eten heel goed voor weinig (goede pizza voor 3 euro bij kristina, 5 min van het park) Leuk om rond te rijden en in kleine dorpjes een hapje te eten. Hongaren echt bijzonder vriendelijk en gastvrij!

Gereisd met vrienden in september 2017

Teleurstellend

M & P,
2-9-2017
  • Onderkomen1

Ontvangst receptie prima. Hadden Aqua villa. Ruim huis met ruime slaapkamers. Schoonmaak redelijk goed. Opgemaakte bedden. Uitstekene wifi! Echter veel gebreken in woning. Deuren en ramen klemmen, terrasdeuren konden zelfs helemaal niet geopend worden. Interieur oud en versleten en aan vervanging toe. Grote scheur in bank die ook doorzit. Ruime eettafel met stoelen die uit elkaar vallen en zittingen vies. Tuinmeubilair kapot, door stoel gezakt. Tafel gemaakt met tirips alles aan vervanging toe. Afwasmachine ontbraken wielen waardoor zwenkarm niet kon draaien en deur steeds open sprong. Boven terras aan weerszijden woning 2 wespen nesten in de spouwmuur. Aan de achterzijde ook 1. Douche in Aqua ruimte werkte niet,geen water. Zwembad water ijskoud. Sauna spijkers uit vlonder, voeten opengehaald. Deur sluit hier ook niet goed af. Badrandombouw lag ernaast. Wc los en blijft lopen. Wasbak ook los. Lekkage van boiler staat badje onder.Veren bedden 1 geheel vies en slecht. Lakens los erop.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

D-reizen

Kwaliteit en prijs staat niet in verhouding

Ans en Ingrid,
29-8-2017
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Mooie omgeving, ruim opgezet park, ruime woning maar slecht onderhouden!

Al het hang en sluitwerk klemt of werkt niet en van comfort is apsoluut geen sprake! Niet doen!!

Klacht ingedient en mochten andere huisjes bekijken maar de een was nog beroerden als de ander.dit is 30 jaar geleden opgezet en er is nooit meer iets aan gedaan, schande voor zoveel geld......zwembad was ook vies

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Activiteiten7

In juni hebben we samen met familie een ruime week in Vargesztes vertoefd. Vooraf was ik gezien de vorige review enigszins huiverig wat ik aan zou treffen, maar dit is me alleszins meegevallen. Het park staat in een prachtige natuurrijke omgeving, waar leuke wandeltochten te maken zijn. De huizen zijn zeer ruim, liggen op een groot perceel, maar zijn wel wat gedateerd. Het huis waar wij in verbleven troffen we schoon aan wat het belangrijkste is. Op het park kun je zeer goed eten, maar ook in de directe omgeving (Kornye en Tata) zijn leuke eetgelegenheden. Hier moet je overigens wel een klein stukje voor rijden.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Fijne vakantie gehad

Marina van Mil
23-8-2014
  • Activiteiten8

Het villapark is ruim opgezet en groen. We waren wel wat huiverig toen we de beoordelingen lazen op Zoover en bij aankomst mankeerde er wel een en ander aan het huis plus echt schoon was het niet. Rondje gemaakt door De Villa, alles genoteerd en door naar de receptie. Alles doorgegeven en dezelfde dag is alles nog gerepareerd en is er extra schoon gemaakt. Helemaal top qua service!

Verder genoten van alle zaken die de aquavilla te bieden had. Lekker zwembad, sauna was prima. Jacuzzi hebben we een keer gebruikt en daarna niet meer (ivm niet schoon te krijgen). Maar dat heeft de pret niet gedrukt. Prima Villa (aquavilla), ook voor 8 personen. Groot genoeg. Buitenzwembad is prima, wel rekening houden dat er veel Nederlanders zijn, dus de handdoeken liggen al op de bedjes vanaf zonsopgang….

Verder is Boedapest goed bereikbaar per trein (heb je wel een auto voor nodig om bij het station te komen!). In de omgeving is niet veel te doen, dus daar moet je wel rekening mee houden.

Gereisd met vrienden in juli 2014

prachtig park

melis rudy
10-8-2014
  • Activiteiten7

met een klein hartje vertrokken maar het viel 100% mee,bij aankomst in het park. wij hadden een all in formule geboekt dat viel ook goed mee het eten in die formule was altijd afwisselend behalve s'morgens vroeg.heel behulpzaam personeel deden alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. prijs/kwaliteit het is het waard mooie omgeving rustig park

Gereisd met vrienden in juli 2014

prachtig park in schitterende natuur

J. Veldhuis
19-6-2014
  • Activiteiten9

Laatste week van april en eerste week van mei op dit park geweest.Prima naar het zin gehad. Over de staat van de villa kan ik niet oordelen.maar wij zaten in een gewone villa tussen de zwembadvillas,maar onze villa was schoon en pas geverfd. Het lawaai hadden wij ook moeten horen, maar er niets van gemerkt.eten in het restaurant is erg goed en de service van het personeel geweldig.Ook konden wij zien dat het buitenzwembad net helemaal was geverfd.Dat de pizzeria dicht was is omdat het buitenzwembad nog weinig wordt bezocht.Wij hadden ook problemen met wifi, maar bij navraag kwam dit door de verbouwing van het centrale . Wij gaan volgend jaar zeker weer naar dit mooie en ruime park.

Gereisd met vrienden in april 2014

Ook de 3e keer was weer top!

Marc
8-5-2014
  • Activiteiten9

Het Villapark ziet er strak uit, mooie grote bungalows!! Zwembaden binnen en buiten voor de kinderen, met ook in het binnenbad leuke activiteiten. Verder bowling, biljart, darten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten (zowel ontbijt als diner) in het restaurant is ronduit goed. Wordt vaak genoeg bijgevuld, ook bij grote groepen.

Het park dient als mooie uitvalsbasis voor verschillende activiteiten en uitstapjes (GPS-wandeling, mountainbiken, vissen in omliggende meren, Budapest, Balatonmeer/Siofok).

Het ketelkoken (Goulash op z'n Hongaars) op de stookplaatsen naast het hoofdgebouw is een must!

super vakantie gehad met 70 personen

henk jongstra
8-5-2014
  • Activiteiten8

Ik heb 10 comfort vila''s gehuurd en ben met een bus naar het park gereden. Het eten was goed! We hadden een ontbijt en diner buffet geregeld. Mijn groep vond het eten super. Wel zou het toetje wat meer variatie mogen hebben. We hebben een gps tocht door de prachtige omgeven gemaakt, Budapest bezocht, Tata bezocht en op het park nog een geweldig feest gehad! Het bar en receptie personeel is super behulpzaam.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark Vargesztes in Vargesztes (Tatabanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark Vargesztes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.