Vakantiepark Villapark Vargesztes

Vakantiepark Villapark Vargesztes
7,7

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Villapark Vargesztes voor je op een rij gezet:

204 reviews over Vakantiepark Villapark Vargesztes in het Nederlands

herhaling vatbaar mooie tijd gehad.

J. Thomassen
10-9-2018
  • Onderkomen9

het is een kindvriendelijk villapark en het ligt midden in de natuur.

korte afstand naar Boedapest en Balatonmeer ongeveer 60 km.

goed eten in het restaurant buffet en kaart en niet duur.

mooie bezienswaardigheden in de buurt en wandelroutes.

Fantastische vakantieplek

Svl
17-8-2018
  • Onderkomen9

Leuk vakantiepark met nette grote huisjes. Verschillende activiteiten gedaan met de kids oa met de quad gereden, fietsen gehuurd,... animatiemeisjes hebben hun best gedaan. Er was wel maar 1 meisje dat Nederlands sprak. Wij hadden half pension. Ontbijt was goed, avondeten was super lekker. Geen enkele dag hebben wij hetzelfde gegeten. Trap van de glijbanen aan het zwembad heeft wel een nieuw laagje verf nodig. Boedapest en Balatonmeer liggen op een uur rijden.

Mooi rustig park (geen 5sterren resort)

Linda
13-8-2018
  • Onderkomen8

Wij zijn positief over dit park. Na het lezen van meerdere negatieve reacties waren wij erg benieuwd. Het park is ons zeker goed bevallen. Je weet dat je boekt voor een rustige omgeving. Het is geen druk animatie resort. Huisjes zijn lekker ruim, niet de allernieuwste maar prima. Badkamer beneden was nog niet erg oud, boven wel wat ouder maar prima. Het personeel spreekt niet allemaal best Engels maar ze zijn erg vriendelijk. Manager spreekt wel goed Engels.

Wij verbleven all-inclusive en hebben goed kunnen eten. Avondeten was iedere dag wel anders. salades, 2 soorten soep en 6-7 warme gerechten. Lunch zeker net zo goed als diner. Ontbijt ook prima.

Zwembaden zouden wel wat onderhoud mogen hebben, zowel binnen als buiten.

In Vargesztes zelf is weinig te doen, maar dagje Budapest, meer van Velence, waterpark Tatabanya is prima met de auto te doen.

Neckermann Reizen

Vergane glorie...zo jammer !

Ellen Dokter
3-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Voor ons eens,maar nooit meer, ik vind het erg jammer, wat ooit zo mooi is opgezet is nu vergane glorie en behoeft onderhoud. Villa comfort plus,luxere versie comfort, behoorlijke meer prijs idd vernieuwde keuken, vernieuwde badkamer, bankstelletje beneden en behangetje op slaapkamer maar als je keukenstoelen uit elkaar vallen, het tuinmeubilair met kopje er op zetten weg wandelt en uit elkaar valt met zitten de bedden zeer oud en deels ook wat smoezelig zijn dan voel je je bekocht en is goed onderhouden fijner als vernieuwd. Dit geldt ook zwembad, binnen op zich mooi maar wat stonk de whirlpool naar ontlasting en urine. Buitenzwembad, glijbaan zijn delen af, rug geschuurd, trap is een bonk roest , chloorbad er onder . Sfeer ontbrak,waren nog veel Hongaarse gezinnen die met 2/3 gezinnen verbleven en daardoor buiten geen gedruis spelende kinderen, terras leeg na eten, zwembad gezinnen bij elkaar . Weinig voor pubers. Omgeving mooi !

Super

Karin Meerwijk
30-7-2018
  • Onderkomen9

Veel slechts reviews gelezen, dus we waren heel benieuwd... wij zijn hier nu 3 dagen en mogen nog 11 dagen hier blijven... eerlijk is eerlijk ik kan die reviews nog niet bevestigen, de huisjes zien er top uit ( huisje wat wij hebben dan) , er zit nieuw meubilair in en een nieuwe badkamer en tuinset. Ja schoonmaken dat moet je hier niet letterlijk nemen, maar dat is ook wel iets typisch Hongaars, wat je met t blote oog niet ziet, is er ook niet... ons huisje is dus super, erg groot, zwembad erbij in wat geweldig is... restaurant is wat minder maar buiten de deur kan je zat vinden.... na al die slechte reviews mag er ook wel wat positiefs verteld worden

We zouden zo weer gaan

Peter
22-5-2018
  • Onderkomen9

We waren begin mei met een groep van 17 sporters op het park.

De villa's waren ruim en schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad werd een uur eerder voor ons geopend voor onze ochtendtraining, de lunchpakketten werden klaargemaakt als we niet op het park konden lunchen ivm ons programma en we mochten gebruik maken van de centrale ruimte. De voetbalvelden waren vooraf al geregeld met de club, zodat we ongestoord en gemakkelijk onze trainingen konden afwerken. De eerste nacht was er op een slaapkamer overlast van mieren, dit is meteen opgelost.

Het park ligt in een mooi natuurgebied.

We waren gelukkig met auto's waardoor Budapest en omgeving makkelijk bereikbaar was. Het park is een aanrader voor sportverenigingen, het is een betaalbaar luxe onderkomen met een behoorlijk aantal faciliteiten.

Vorig jaar heb ik het park bezocht met zo'n 70 sporters. Ook toen waren de ervaringen goed.

super villa park

sandra
23-10-2017
  • Onderkomen7

Voor de 2de keer hier geweest wederom super vakantie gehad.

Beid keren hadden we een luxe huisje met eigen zwembad.

Het is hier heerlijk vertoeven het park ligt in een mooie omgeving de herten, konijnen en vossen zie je in het wild rond lopen. Wij kregen s'avonds met regelmaat vossen op visite voor ons huisje was echt geweldig.

De kids vermaken zich er ook prima zijn veel Nederlanders en van alle leeftijden wel kinderen.

Paar min punten:

> je kan niet zonder auto ligt beetje afgelegen

> huisjes zijn aan opknapbeurt nodig

> er is geen airco in de huisjes aanwezig

Hele fijne vakantie met (klein)kinderen

Elly
3-10-2017
  • Onderkomen9

Prachtige natuur, veel gewandeld en genoten van de omgeving. Dagje Boedapest geweest wat slechts een klein stukje rijden is. Met de kleinkinderen vaak in het zwemparadijs geweest. Echt een schitterend binnenzwembad met kinderbaden, stroomversnellingen, bubbelbaden. Verder zijn er veel speelgelegenheden op het park en een grote ballenbak voor de kinderen in het parkcentrum.

Voor herhaling vatbaar!

Ineke Stevens
1-10-2017
  • Onderkomen9

Prachtig park gelegen in de natuur. Mooi parkcentrum met oa binnenzwembad, restaurant en bowlingbanen. Prijs/kwaliteit van huis en eten in het restautant was erg goed. Huisje had net een gloednieuwe badkamer. Verder zijn er ook nog leuke eetgelegenheden in de buurt. Je kunt bijvoorbeeld ook lekker eten bij Majk, een oud klooster waar we ook nog een leuke rondleiding hebben gehad. Je kan daar vanaf het park lopend naar toe.

Hongaren ontzettend gastvrij, prachtig park

Gerben Jan
30-9-2017
  • Onderkomen9

We hadden een enorm huis met grote tuin met z’n 4-en in een prachtige omgeving. Zat net een nieuwe badkamer in. Schijnt dat alle badkamers dit jaar vernieuwd worden. Eten heel goed voor weinig (goede pizza voor 3 euro bij kristina, 5 min van het park) Leuk om rond te rijden en in kleine dorpjes een hapje te eten. Hongaren echt bijzonder vriendelijk en gastvrij!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark Vargesztes in Vargesztes (Tatabanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark Vargesztes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.