Vakantiepark Villapark Vargesztesstersterster

7.6Goed

Hongarije, Hongarije, Vargesztes (Tatabanya)

7.6Goed

• 7.5Activiteiten
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Villapark Vargesztes voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

216 reviews over Vakantiepark Villapark Vargesztes

• 2019
    8Marieke13-09-2019

Rustig maar leuk park

Ruim opgezet villapark. Veel privacy om elk huis en niet al te groot. Zelfs in augustus erg rustig, op een camping is veel meer reuring. Genoeg plek bij het leuke buitenzwembad, erg goed weer gehad. Ook binnenbad is leuk, beetje oud, maar kinderen zien hier niks van. Ook comfort villa’s zijn gedateerd, maar schoon. Badkamer beneden is gerenoveerd. Zeer ruim voor 4 personen, voor 8 personen betwijfel ik dat... Kleine keukeninventaris bijvoorbeeld. In de villa’s en het hele park goede wifi. Niks te doen in omgeving, met auto genoeg leuke uitstapjes naar bv Balatonmeer en natuurlijk Budapest. Voor ons leuke kennismaking met Hongarije en als je van rust houdt een aanrader!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Marjon06-07-2019

Vergane glorie

Alle waren naar z'n n geld. Goedkoop, maar verwacht er ook niet te veel van.

• 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    9J. Thomassen10-09-2018

herhaling vatbaar mooie tijd gehad.

het is een kindvriendelijk villapark en het ligt midden in de natuur. korte afstand naar Boedapest en Balatonmeer ongeveer 60 km. goed eten in het restaurant buffet en kaart en niet duur. mooie bezienswaardigheden in de buurt en wandelroutes.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Svl17-08-2018

Fantastische vakantieplek

Leuk vakantiepark met nette grote huisjes. Verschillende activiteiten gedaan met de kids oa met de quad gereden, fietsen gehuurd,... animatiemeisjes hebben hun best gedaan. Er was wel maar 1 meisje dat Nederlands sprak. Wij hadden half pension. Ontbijt was goed, avondeten was super lekker. Geen enkele dag hebben wij hetzelfde gegeten. Trap van de glijbanen aan het zwembad heeft wel een nieuw laagje verf nodig. Boedapest en Balatonmeer liggen op een uur rijden.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Linda13-08-2018

Mooi rustig park (geen 5sterren resort)

Wij zijn positief over dit park. Na het lezen van meerdere negatieve reacties waren wij erg benieuwd. Het park is ons zeker goed bevallen. Je weet dat je boekt voor een rustige omgeving. Het is geen druk animatie resort. Huisjes zijn lekker ruim, niet de allernieuwste maar prima. Badkamer beneden was nog niet erg oud, boven wel wat ouder maar prima. Het personeel spreekt niet allemaal best Engels maar ze zijn erg vriendelijk. Manager spreekt wel goed Engels.

Wij verbleven all-inclusive en hebben goed kunnen eten. Avondeten was iedere dag wel anders. salades, 2 soorten soep en 6-7 warme gerechten. Lunch zeker net zo goed als diner. Ontbijt ook prima.

Zwembaden zouden wel wat onderhoud mogen hebben, zowel binnen als buiten.

In Vargesztes zelf is weinig te doen, maar dagje Budapest, meer van Velence, waterpark Tatabanya is prima met de auto te doen.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5Ellen Dokter03-08-2018

Vergane glorie...zo jammer !

Voor ons eens,maar nooit meer, ik vind het erg jammer, wat ooit zo mooi is opgezet is nu vergane glorie en behoeft onderhoud. Villa comfort plus,luxere versie comfort, behoorlijke meer prijs idd vernieuwde keuken, vernieuwde badkamer, bankstelletje beneden en behangetje op slaapkamer maar als je keukenstoelen uit elkaar vallen, het tuinmeubilair met kopje er op zetten weg wandelt en uit elkaar valt met zitten de bedden zeer oud en deels ook wat smoezelig zijn dan voel je je bekocht en is goed onderhouden fijner als vernieuwd. Dit geldt ook zwembad, binnen op zich mooi maar wat stonk de whirlpool naar ontlasting en urine. Buitenzwembad, glijbaan zijn delen af, rug geschuurd, trap is een bonk roest , chloorbad er onder . Sfeer ontbrak,waren nog veel Hongaarse gezinnen die met 2/3 gezinnen verbleven en daardoor buiten geen gedruis spelende kinderen, terras leeg na eten, zwembad gezinnen bij elkaar . Weinig voor pubers. Omgeving mooi !

• 6Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Karin Meerwijk30-07-2018

Super

Veel slechts reviews gelezen, dus we waren heel benieuwd... wij zijn hier nu 3 dagen en mogen nog 11 dagen hier blijven... eerlijk is eerlijk ik kan die reviews nog niet bevestigen, de huisjes zien er top uit ( huisje wat wij hebben dan) , er zit nieuw meubilair in en een nieuwe badkamer en tuinset. Ja schoonmaken dat moet je hier niet letterlijk nemen, maar dat is ook wel iets typisch Hongaars, wat je met t blote oog niet ziet, is er ook niet... ons huisje is dus super, erg groot, zwembad erbij in wat geweldig is... restaurant is wat minder maar buiten de deur kan je zat vinden.... na al die slechte reviews mag er ook wel wat positiefs verteld worden

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Peter22-05-2018

We zouden zo weer gaan

We waren begin mei met een groep van 17 sporters op het park. De villa's waren ruim en schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad werd een uur eerder voor ons geopend voor onze ochtendtraining, de lunchpakketten werden klaargemaakt als we niet op het park konden lunchen ivm ons programma en we mochten gebruik maken van de centrale ruimte. De voetbalvelden waren vooraf al geregeld met de club, zodat we ongestoord en gemakkelijk onze trainingen konden afwerken. De eerste nacht was er op een slaapkamer overlast van mieren, dit is meteen opgelost. Het park ligt in een mooi natuurgebied. We waren gelukkig met auto's waardoor Budapest en omgeving makkelijk bereikbaar was. Het park is een aanrader voor sportverenigingen, het is een betaalbaar luxe onderkomen met een behoorlijk aantal faciliteiten. Vorig jaar heb ik het park bezocht met zo'n 70 sporters. Ook toen waren de ervaringen goed.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

8sandra23-10-2017

super villa park

Voor de 2de keer hier geweest wederom super vakantie gehad. Beid keren hadden we een luxe huisje met eigen zwembad. Het is hier heerlijk vertoeven het park ligt in een mooie omgeving de herten, konijnen en vossen zie je in het wild rond lopen. Wij kregen s'avonds met regelmaat vossen op visite voor ons huisje was echt geweldig. De kids vermaken zich er ook prima zijn veel Nederlanders en van alle leeftijden wel kinderen.

Paar min punten: > je kan niet zonder auto ligt beetje afgelegen > huisjes zijn aan opknapbeurt nodig > er is geen airco in de huisjes aanwezig

• 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Elly03-10-2017

Hele fijne vakantie met (klein)kinderen

Prachtige natuur, veel gewandeld en genoten van de omgeving. Dagje Boedapest geweest wat slechts een klein stukje rijden is. Met de kleinkinderen vaak in het zwemparadijs geweest. Echt een schitterend binnenzwembad met kinderbaden, stroomversnellingen, bubbelbaden. Verder zijn er veel speelgelegenheden op het park en een grote ballenbak voor de kinderen in het parkcentrum.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

40 tips over Vakantiepark Villapark Vargesztes

• marc verhage, 04-05-2014

Wacht even met hier naar toe te gaan voordat het park weer in verhuurbare staat is teruggebracht. Kies een onderkomen in de buurt van Budapest (geweldige stad) of Balaton meer (leuke dorpjes), want in de omgeving is echt helemaal niets te beleven. De Ardennen zijn mooier en gevarieerder qua landschap. Andere steden zoals Wenen en Bratislava liggen te ver op de terugweg naar Nederland. Ga je toch en bevalt het niet: ga in beklag. Wij hebben in ieder geval deel reissom teruggekregen.

• A.A. den Hertog, 04-01-2014

Budapest is natuurlijk een aanrader.

• sabine, 05-07-2014

Budapest is te bezoeken op drie kwartier rijden. Erg leuke plaats met goede restaurantjes is in Tata bij het meer, 15 minuten rijden. Het enige nadeel is de ligging van het park, je hebt absoluut een auto nodig om wat te bezoeken of de boodschappen te doen.

32 vragen over Vakantiepark Villapark Vargesztes

• Paul de Groot, 24-04-2018

Gelegen in de annex

Weet iemand wat gelegen in de annex betekend ?

Zie dat bij tui op de site staan namelijk.

Rob, 20-06-2018

Geen idee wat ze ermee bedoelen maar het ligt wel achteraf. Als je van het park af wil om ergens heen te gaan moet je de auto pakken. De wat grotere supermarkten is wel 10 minuten rijden. Verder wel prachtige omgeving ;-)

• paul, 24-04-2018

Gelegen in de annex

Wij hebben een huisje geboekt en nu zie ik in de boeking staan 'gelegen in de annex'. Iemand een idee wat ze hier mee bedoelen ?

• Tessy, 30-09-2016

pin

Kun je ook met pin betalen op het park, bijv. bij winkel en restaurant?

Vakantiepark Villapark Vargesztes info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • RokenToegestaan
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin