Vakantiepark Villapark Vargesztes

Vakantiepark Villapark Vargesztes
7,6

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Villapark Vargesztes voor je op een rij gezet:

199 reviews over Vakantiepark Villapark Vargesztes in het Nederlands

We zouden zo weer gaan

Peter
22-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

We waren begin mei met een groep van 17 sporters op het park.

De villa's waren ruim en schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad werd een uur eerder voor ons geopend voor onze ochtendtraining, de lunchpakketten werden klaargemaakt als we niet op het park konden lunchen ivm ons programma en we mochten gebruik maken van de centrale ruimte. De voetbalvelden waren vooraf al geregeld met de club, zodat we ongestoord en gemakkelijk onze trainingen konden afwerken. De eerste nacht was er op een slaapkamer overlast van mieren, dit is meteen opgelost.

Het park ligt in een mooi natuurgebied.

We waren gelukkig met auto's waardoor Budapest en omgeving makkelijk bereikbaar was. Het park is een aanrader voor sportverenigingen, het is een betaalbaar luxe onderkomen met een behoorlijk aantal faciliteiten.

Vorig jaar heb ik het park bezocht met zo'n 70 sporters. Ook toen waren de ervaringen goed.

super villa park

sandra
23-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Voor de 2de keer hier geweest wederom super vakantie gehad.

Beid keren hadden we een luxe huisje met eigen zwembad.

Het is hier heerlijk vertoeven het park ligt in een mooie omgeving de herten, konijnen en vossen zie je in het wild rond lopen. Wij kregen s'avonds met regelmaat vossen op visite voor ons huisje was echt geweldig.

De kids vermaken zich er ook prima zijn veel Nederlanders en van alle leeftijden wel kinderen.

Paar min punten:

> je kan niet zonder auto ligt beetje afgelegen

> huisjes zijn aan opknapbeurt nodig

> er is geen airco in de huisjes aanwezig

Hele fijne vakantie met (klein)kinderen

Elly
3-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prachtige natuur, veel gewandeld en genoten van de omgeving. Dagje Boedapest geweest wat slechts een klein stukje rijden is. Met de kleinkinderen vaak in het zwemparadijs geweest. Echt een schitterend binnenzwembad met kinderbaden, stroomversnellingen, bubbelbaden. Verder zijn er veel speelgelegenheden op het park en een grote ballenbak voor de kinderen in het parkcentrum.

Voor herhaling vatbaar!

Ineke Stevens
1-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prachtig park gelegen in de natuur. Mooi parkcentrum met oa binnenzwembad, restaurant en bowlingbanen. Prijs/kwaliteit van huis en eten in het restautant was erg goed. Huisje had net een gloednieuwe badkamer. Verder zijn er ook nog leuke eetgelegenheden in de buurt. Je kunt bijvoorbeeld ook lekker eten bij Majk, een oud klooster waar we ook nog een leuke rondleiding hebben gehad. Je kan daar vanaf het park lopend naar toe.

Hongaren ontzettend gastvrij, prachtig park

Gerben Jan
30-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We hadden een enorm huis met grote tuin met z’n 4-en in een prachtige omgeving. Zat net een nieuwe badkamer in. Schijnt dat alle badkamers dit jaar vernieuwd worden. Eten heel goed voor weinig (goede pizza voor 3 euro bij kristina, 5 min van het park) Leuk om rond te rijden en in kleine dorpjes een hapje te eten. Hongaren echt bijzonder vriendelijk en gastvrij!

Ruime huizen in een prachtig gebied

Van den Brink
2-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Afgelopen zomer hier een heerlijke vakantie gevierd. In tegenstelling tot onderstaande reviews zaten wij in een mooi huis waarvan de badkamer al gerenoveerd is. Huizen zijn ruim opgezet. Huisje was schoon. Omgeving van het park is prachtig, zeker de moeite waard. Het park heeft een goed restaurant wat ook nog eens niet veel kost. Daarnaast zijn er in de omgeving ook een aantal leuke tentjes.

Teleurstellend

M & P
2-9-2017
  • Onderkomen1

Ontvangst receptie prima. Hadden Aqua villa. Ruim huis met ruime slaapkamers. Schoonmaak redelijk goed. Opgemaakte bedden. Uitstekene wifi! Echter veel gebreken in woning. Deuren en ramen klemmen, terrasdeuren konden zelfs helemaal niet geopend worden. Interieur oud en versleten en aan vervanging toe. Grote scheur in bank die ook doorzit. Ruime eettafel met stoelen die uit elkaar vallen en zittingen vies. Tuinmeubilair kapot, door stoel gezakt. Tafel gemaakt met tirips alles aan vervanging toe. Afwasmachine ontbraken wielen waardoor zwenkarm niet kon draaien en deur steeds open sprong. Boven terras aan weerszijden woning 2 wespen nesten in de spouwmuur. Aan de achterzijde ook 1. Douche in Aqua ruimte werkte niet,geen water. Zwembad water ijskoud. Sauna spijkers uit vlonder, voeten opengehaald. Deur sluit hier ook niet goed af. Badrandombouw lag ernaast. Wc los en blijft lopen. Wasbak ook los. Lekkage van boiler staat badje onder.Veren bedden 1 geheel vies en slecht. Lakens los erop.

Kwaliteit en prijs staat niet in verhouding

Ans en Ingrid
29-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Mooie omgeving, ruim opgezet park, ruime woning maar slecht onderhouden!

Al het hang en sluitwerk klemt of werkt niet en van comfort is apsoluut geen sprake! Niet doen!!

Klacht ingedient en mochten andere huisjes bekijken maar de een was nog beroerden als de ander.dit is 30 jaar geleden opgezet en er is nooit meer iets aan gedaan, schande voor zoveel geld......zwembad was ook vies

• Activiteiten2
  • Onderkomen5

Toen dit park net open ging zo een 15 jaar geleden moet dit prachtig geweest zijn,mooie ligging,allemaal nog kraaknette huisjes.

Het park kan eigenlijk een Totale opfrissing gebruiken,zowel binnen en buiten,tuintafel dat door elkaar zakt,wc dat blijft lopen,verouderde sanitair en douche,lichten die niet werkten.

Als je dan over het eten praat (ALL-in),vaak zijn de bakjes leeg met warme gerechten en worden deze niet tijdig bijgevuld,zo was er ook een aantal dagen geen mayo meer in de pomp,alsook jus d'orange en koffie is 's morgens een Groot probleem.Dan heb je ook nog die vervelende beat van 8u smorgends tot 23u savonds,niet iedereen is opgezet me zulke luide "achtergrondmuziek". Kinderanimatie ? een knutseluurtje duurt net 15 min waarbij de animators niet met de kinderen bezig zijn maar lekker biertjes drinken en komen vertellen om niet te veel verf te nemen,alsof dit niet allemaal verrekend is bij de totale kost.

Iets meer de leiding geven aan meer ervaren mensen ipv snotneuzen,jammer.

Waarschijnlijk nooit meer

Fam. Sens
15-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Het park ziet er mooi uit wat betreft indeling. De villa's lijken van de buitenkant in goede staat, maar er mankeert behoorlijk wat. Ik weet niet of onze villa symbool staat voor de overige, maar dan is het niet echt goed. Er mankeert veel: buitenverlichting die niet werkt (2 van de 3 lampen), gammele terrasdeur die provisorisch met een extra schuifje dichtgemaakt moest worden vanwege krom staan, terrasstoelen die zeer gammel zijn, tafel die compleet uit elkaar viel en niet stabiel te krijgen was. Binnen losse kraan in de keuken, wastafelkraan die alle kanten op spuit, douche ronduit vies, kapotte douchekop ophang etc. Bank in de woonkamer zakte door als je erop ging zitten en oogt niet echt schoon. Volgens de kinderen was het zwembad ook niet echt geweldig wat betreft onderhoud. Het is duidelijk dat onderhoud amper gedaan wordt. Het is structureel gezien andere reviews met dezelfde strekking. Voor ons was dit eens maar niet meer. Helaas, want er moet een behoorlijk bedrag voor betaald worden. Gelukkig waren we overdag veel weg, en de omgeving is prachtig. Ga vooral naar Budapest en het Balaton meer. Supermarkten (Tesco en Lidl) zijn op korte rij afstand in Oroszlany.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark Vargesztes in Vargesztes (Tatabanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark Vargesztes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villapark Vargesztes scoort een 7.62 uit 10 op basis van 209 reviews.