Sorteren

Reviews over Vargesztes (Tatabanya)

herhaling vatbaar mooie tijd gehad.

J. Thomassen
    10-9-2018

het is een kindvriendelijk villapark en het ligt midden in de natuur.

korte afstand naar Boedapest en Balatonmeer ongeveer 60 km.

goed eten in het restaurant buffet en kaart en niet duur.

mooie bezienswaardigheden in de buurt en wandelroutes.

Fantastische vakantieplek

Svl
    17-8-2018

Leuk vakantiepark met nette grote huisjes. Verschillende activiteiten gedaan met de kids oa met de quad gereden, fietsen gehuurd,... animatiemeisjes hebben hun best gedaan. Er was wel maar 1 meisje dat Nederlands sprak. Wij hadden half pension. Ontbijt was goed, avondeten was super lekker. Geen enkele dag hebben wij hetzelfde gegeten. Trap van de glijbanen aan het zwembad heeft wel een nieuw laagje verf nodig. Boedapest en Balatonmeer liggen op een uur rijden.

Mooi rustig park (geen 5sterren resort)

Linda
    13-8-2018

Wij zijn positief over dit park. Na het lezen van meerdere negatieve reacties waren wij erg benieuwd. Het park is ons zeker goed bevallen. Je weet dat je boekt voor een rustige omgeving. Het is geen druk animatie resort. Huisjes zijn lekker ruim, niet de allernieuwste maar prima. Badkamer beneden was nog niet erg oud, boven wel wat ouder maar prima. Het personeel spreekt niet allemaal best Engels maar ze zijn erg vriendelijk. Manager spreekt wel goed Engels.

Wij verbleven all-inclusive en hebben goed kunnen eten. Avondeten was iedere dag wel anders. salades, 2 soorten soep en 6-7 warme gerechten. Lunch zeker net zo goed als diner. Ontbijt ook prima.

Zwembaden zouden wel wat onderhoud mogen hebben, zowel binnen als buiten.

In Vargesztes zelf is weinig te doen, maar dagje Budapest, meer van Velence, waterpark Tatabanya is prima met de auto te doen.

Super

Karin Meerwijk
    30-7-2018

Veel slechts reviews gelezen, dus we waren heel benieuwd... wij zijn hier nu 3 dagen en mogen nog 11 dagen hier blijven... eerlijk is eerlijk ik kan die reviews nog niet bevestigen, de huisjes zien er top uit ( huisje wat wij hebben dan) , er zit nieuw meubilair in en een nieuwe badkamer en tuinset. Ja schoonmaken dat moet je hier niet letterlijk nemen, maar dat is ook wel iets typisch Hongaars, wat je met t blote oog niet ziet, is er ook niet... ons huisje is dus super, erg groot, zwembad erbij in wat geweldig is... restaurant is wat minder maar buiten de deur kan je zat vinden.... na al die slechte reviews mag er ook wel wat positiefs verteld worden

We zouden zo weer gaan

Peter
    22-5-2018

We waren begin mei met een groep van 17 sporters op het park.

De villa's waren ruim en schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad werd een uur eerder voor ons geopend voor onze ochtendtraining, de lunchpakketten werden klaargemaakt als we niet op het park konden lunchen ivm ons programma en we mochten gebruik maken van de centrale ruimte. De voetbalvelden waren vooraf al geregeld met de club, zodat we ongestoord en gemakkelijk onze trainingen konden afwerken. De eerste nacht was er op een slaapkamer overlast van mieren, dit is meteen opgelost.

Het park ligt in een mooi natuurgebied.

We waren gelukkig met auto's waardoor Budapest en omgeving makkelijk bereikbaar was. Het park is een aanrader voor sportverenigingen, het is een betaalbaar luxe onderkomen met een behoorlijk aantal faciliteiten.

Vorig jaar heb ik het park bezocht met zo'n 70 sporters. Ook toen waren de ervaringen goed.

Vargesztes (Tatabanya) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 50 reviews