Vakantiehuis
7,1

7 reviews over Vakantiehuis Kakashaz in het Nederlands

afgelopen zomer (2014) hebben wij genoten van onze vakantie in deze woning. Ruime woning (heerlijk grote slaapkamers) mooie woonkamer, was net opgeknapt door de eigenaren, hebben ze mooi gedaan. Voor onze kleine (5 jaar) was een heerlijke berg met speelgoed die kon zich dus prima vermaken. De kat die dagelijks kwam aanlopen hebben we heerlijk geknuffeld. De woning ligt in een rustig dorp met een paar mini supers (ideaal voor vers brood. We hebben heerlijk gewandeld in het natuurgebied en zelfs herten gezien!! Prachtig. We hopen in 2015 weer terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Hebben een fijne vakantie gehad.

Johan Matthijs-Vonck
17-7-2013

Vakantiehuis kakashaz is een aanrader. Spijtig genoeg zijn wij wegens een zware verstuiking een dag vroeger naar huis moeten komen. Onze ondertussen overleden spaanse windhond had het zeer naar haar zin. Varalja is een rustig dorp waar je aan het einde van de straat in de natuur kan wandelen. De mensen die het huis beheren zijn zeer vriendelijk. Dit vakantiehuis heb ik ongeveer zes jaar geleden gehuurd voor 1 week. Ik zou er nog eens willen teruggaan.

Gereisd met partner in januari 2013

leuke woning voor een goede prijs

Heidi
5-5-2011

Deze woning ligt in een rustig dorpje in het mooie Mecsek. Wij zijn hier geweest met onze zoon van 1,5 jaar oud. Baby/ kinderbed, kinderstoel, aankleedkussen en een box het was allemaal aanwezig (erg makkelijk hoefde we het zelf niet mee te nemen) de stopcontacten zijn voorzien van voorzetstukken. De woning is eenvoudig maar compleet ingericht, de flessen wijn die op ons stond te wachten bij aankomst waren een leuke verrassing. We zijn hartelijk ontvangen door het beheerders echtpaar die ten alle tijden voor ons klaar stonden. De mappen met info in de woning waren geweldig maar natuurlijk zijn we zelf ook op ontdekkingstocht gegaan! We hebben genoten van het lekkere weer. En omdat we erg graag terug willen komen hebben al weer gereserveerd voor mei 2011!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

De vakantiewoning Kakasház is een erg leuke woning in een leuk en rustig dorp. De woning is leuk ingericht, wat waren we blij met de wasmachine, erg handig met een kleine van 2 jaar! We hebben genoten van de tuin waar de kleine heerlijk kon spelen. En bijna dagelijks hebben we vers fruit uit de bomen gehaald. Helaas waren de perziken al op, maar appels, peren en pruimen waren er nog volop!

Het natuurgebied waar de woning aan ligt is geweldig voor wandelaars. Wij zelf zijn fanatieke wandelaars en hebben ons hart dus kunnen ophalen. Kleine in de rugzak en we zijn naar diverse dorpen gelopen. Er zijn een paar kleine buurtsupers in het dorp waar we brood, melk, vleeswaren en andere spullen konden halen. Voor de grot e boodschappen kan je naar Bonyhád. In Nagymanyok is een geweldig restaurant, na een paar dagen kende de eigenaar ons 

We danken de eigenaren voor de heerlijke wijn die voor ons klaar stond. Een leuke binnenkomer!

Volgend jaar komen we weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Tweede keer en nog steeds fantastisch......

Fam. P.J. Arends
25-8-2010

Voor het 2e jaar achtereen met honden en dochter naar Kakashaz geweest. Het huis is groot, ruim en van alle gemakken voorzien. misschien niet alles nieuw, maar zeker netjes en heel! Verder een heerlijke grote afgesloten tuin, met eigen boomgaard, waar je elke dag je eigen fruit kan plukken. In huis is veel informatie te vinden over de omgeving en "things to do"! Beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het huisje ligt in een heerlijke omgeving met veel bos, bergen en meertjes en dat alles op loopafstand! Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

viel erg tegen

D.Ganzeheuvel
12-3-2010

Ouwe meuk, voor dit geld hadden we wel wat beters kunnen huren.

weinig kwaliteit voor veel geld

het dorp was wel mooi maar niks te beleven

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

het huis is perfect gelegen voor 50 plussers of voor gezinnen met jonge kinderen, alles binnen een paar kilometer en veel te doen , de eigenaar heeft 2 mappen in het huis met "things to do" van musea tot zwembad tot restaurant, kortom perfect.

veel aanwezig in het huis, bijna alles wat nodig is.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kakashaz in Váralja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kakashaz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.