Camping Jumbo

22 reviews over Camping Jumbo in het Nederlands

Lawaaierige uitvalsbasis

Fam Blom
9-8-2017

Camping is geschikt als uitvalsbasis voor bezoek aan Budapest, Szentendre enz. Camping heeft kleine staplaatsen waardoor men gauw al bij de buren zit. De camping ligt onder de aanvliegroute van het vliegveld en is gelegen aan een steile en drukke doorgaansweg waar de auto met veel lawaai langs racen. Op ca 500m afstand is de bushalte en een Coop. De wandeling er naartoe kan best gevaarlijk zijn omdat er niet overal een voetpad is.

Sanitair in prima staat, gastvrijheid in orde.

De staplaatsen zijn deels voorzien van bomen.

Zeer nette rustige camping

Bennie en Ria.
17-7-2017

Wij zijn twee vijftigplussers rondtrekkend met een caravan. De camping is zeer goed verzorgd. De camping heeft meer dan 50 plaatsen op terrassen. De camping eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Met bus en trein ben met 45 minuten in Boedapest. Rondom de camping is een mooi wandelgebied. Wel een uitdaging, is soms stijl. Naast de camping zit een geweldig restaurant ( misschien duur voor Hongaarse begrippen € 18 voor twee personen inclusief drinken) maar wel geweldig. Echt een aanrader. Dicht bij Boedapest en erg rustig.

prima camping, mooi uitzicht 👍👍👍

Anton Tabak
11-8-2016

Terrassen camping. Plek mag je zelf uit kiezen.😎😎😎

aardig en verzorgd

philip&liesbet
16-9-2015

Alle beoordelingen hiervoor onderschrijven we.Het enige dat we op deze camping aan te merken hebben is de hoeveelheid water uit de douches.Heerlijk warm maar wel weinig.Voor de rest een aanrader voor een ieder die Budapest wil bezoeken.Toppie

Een kleine maar goed verzorgde camping, en een ideale uitvalbasis voor een bezoek aan Boedapest. Een uiterst vriendelijke eigenaresse die samen met haar personeel de camping van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat spik en span houdt. Sanitair eenvoudig maar schoon. Grote plekken, met en zonder schaduw. Mocht u deze camping bezoeken, ga dan ook eens de omgeving van Boedapest bezoeken. Zeer de moeite waard

Uitstekend

Leonie
16-8-2015

Zeer gemoedelijke terrassencamping met uiterst vriendelijke en behulpzame Engels sprekende eigenaresse. Super schoon sanitair, heerlijk zwembadje en mooie plaatsen. Prima plaats om Boedapest met openbaar vervoer te bezoeken. Supermarkten en leuke restaurantjes in de buurt. Goed aan te rijden.

Ideale uitvalsbasis om Boedapest te bezoeken!

Thomas Vandenberghe
12-8-2015

Wij zijn hier gebleven voor 5 nachten.

Het was een hele leuke terrassencamping, met grote plaatsen om uw tent of caravan te plaatsen. Ook het sanitair was heel netjes en voldoende groot.

Er is een perfecte verbinding met Boedapest waardoor je alle kansen krijgt om optimaal te genieten van de prachtige stad.

De uitbaters van de camping zijn prachtige mensen, die je met raad en daad bijstaan. Heel vriendelijk! Wij gaan zeker terug!

Hele fijne camping

Ine
29-6-2015

We stonden op een hoog terras waardoor een stuk van de omgeving kon zien op deze terassencamping. Het sanitair zeer eenvoudig maar superschoon.

In Boedapest werd mijn man opgelicht door een man die zich voordeed als iemand van de recherche. We hebben werkelijk alle hulp gekregen van de eigenaresse hoe we dit het beste konden oplossen. Ze heeft zelfs het opgemaakte proces verbaal in het Hongaars met ons doorgenomen om te kijken of er gekke dingen in stonden. Nogmaals dank hiervoor.

Mooie rustige familie camping

Cees en Ria van der Ploeg
28-8-2014

We zijn voor de tweede keer op camping Jumbo geweest. Het is een prettige terrassen camping met ruime plaatsen, goed maar eenvoudig sanitair.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en zijn zeer behulpzaam. Een bezoek aan Budapest is zeer de moeite waard en met het openbaar vervoer goed te doen. ( 65+ rijden gratis).

Prima camping!

prima camping

m.vlemmings
11-8-2014

Camping Jumbo is een niet al te grote camping, geleid door een superaardige en behulpzame mevr. Het is er heerlijk rustig, de plaatsen om de caravan neer te zetten zijn groot en vlak. Vanuit deze terrassen camping heb je een heel mooi uitzicht over de omgeving. Binnen 10 min rijden heb je er 3 supermarkten.. Vanuit deze camping kun je binnen 35 min in het centrum van Budapest zijn met het openbaar vervoer. Aanrader.

Douchen achter een douchegordijn was wel even wennen, maar t was er superschoon en dat maakte het zeker goed.

Er is een klein zwembad en 1 speeltoestel. Je kunt er wel broodjes bestellen. Wifi is er wel maar verbinding is matig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jumbo in Uröm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jumbo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.