We hebben een aantal aanbieders voor Uröm voor je op een rij gezet:

Reviews over Uröm

Zeer nette rustige camping

Bennie en Ria.,
    17-7-2017

Wij zijn twee vijftigplussers rondtrekkend met een caravan. De camping is zeer goed verzorgd. De camping heeft meer dan 50 plaatsen op terrassen. De camping eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Met bus en trein ben met 45 minuten in Boedapest. Rondom de camping is een mooi wandelgebied. Wel een uitdaging, is soms stijl. Naast de camping zit een geweldig restaurant ( misschien duur voor Hongaarse begrippen € 18 voor twee personen inclusief drinken) maar wel geweldig. Echt een aanrader. Dicht bij Boedapest en erg rustig.

Gereisd met partner in juli 2017

prima camping, mooi uitzicht 👍👍👍

Anton Tabak,
    11-8-2016

Terrassen camping. Plek mag je zelf uit kiezen.😎😎😎

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

aardig en verzorgd

philip&liesbet,
    16-9-2015

Alle beoordelingen hiervoor onderschrijven we.Het enige dat we op deze camping aan te merken hebben is de hoeveelheid water uit de douches.Heerlijk warm maar wel weinig.Voor de rest een aanrader voor een ieder die Budapest wil bezoeken.Toppie

Gereisd met partner in september 2015

Een super charmante camping (4voeters ook welkom)

Aatje,
    18-8-2015

Een kleine maar goed verzorgde camping, en een ideale uitvalbasis voor een bezoek aan Boedapest. Een uiterst vriendelijke eigenaresse die samen met haar personeel de camping van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat spik en span houdt. Sanitair eenvoudig maar schoon. Grote plekken, met en zonder schaduw. Mocht u deze camping bezoeken, ga dan ook eens de omgeving van Boedapest bezoeken. Zeer de moeite waard

Gereisd met partner in augustus 2015

Uitstekend

Leonie,
    16-8-2015

Zeer gemoedelijke terrassencamping met uiterst vriendelijke en behulpzame Engels sprekende eigenaresse. Super schoon sanitair, heerlijk zwembadje en mooie plaatsen. Prima plaats om Boedapest met openbaar vervoer te bezoeken. Supermarkten en leuke restaurantjes in de buurt. Goed aan te rijden.

Gereisd met partner in juli 2015
Uröm scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews