Camping Fortuna

18 reviews over Camping Fortuna in het Nederlands

Zeer gedateerde camping

John
24-8-2015

Fortuna ligt gunstig ten opzichte van Budapest. De eigenaar van de camping is zeer behulpzaam, maar ook eigenzinnig. Het terrein is prima ingericht. Maar toiletgebouwen zijn zeer verouderd en niet schoon. In toiletgebouwen werd het licht niet aangemaakt. Stinkt naar pies ondanks de weinige bezoekers die er waren. Geen toiletpapier aanwezig. Betalen met creditcard kan niet. 'Mit karten spielt man' was de weinig klantgerichte toelichting. Met 23 euro voor 2 personen veel te veel voor deze camping. Zwembad dat in andere beoordelingen wordt genoemd is een verouderde bak met nogal wat kapotte tegels. Nogmaals terrein ziet er mooi uit maar gebouwen en voorzieningen zijn niet meer van deze tijd.

grappige camping

Linda
16-8-2015

Het is een rustige camping met goede, ruime plaatsen. Het sanitair deed me denken aan mijn schoolkamp in de brugklas: ongeveer net zo oud en vol spinnen en spinnenwebben. Veel sloten waren kapot en er kwam een minuscuul straaltje water uit de douche, maar het had wel wat.

Het zwembad is heerlijk: prachtig schoon water en genoeg ligbedden. De mensen uit het dorp maken er ook gebruik van.

Begin met de eigenaar niet over Fransen of Roemenen, want dan ben je het eerste uur aan het luisteren naar jarenlange geschiedenis.

De eigenaar rijdt in een golfkarretje ongeveer ieder uur langs om te kijken of iedereen zich gedraagt. Hij helpt je graag en bestelt verse broodjes.

Wat ik vreselijk vond, is de autobaan die langs de camping gaat: je valt uiteindelijk in slaap bij het voortdurende gegons van de auto's. Het went op den duur wel, maar ik hoor liever krekels. Wel vlak bij Boedapest. De TomTom bracht ons ergens in een woonwijk. Dit klopt dus niet. Let daar op!

Fantastische camping

Carla
28-6-2015

Geweldige camping met alle voorzieningen die je maar kunt wensen. Een prettige eigenaar die je in alle talen te woord kunt staan.

het zwembad glinsterde je tegemoet er is zelfs een binnenbad!

camping is met de TomTom moeilijk te vinden maar als je het centrum van Torokbalint in typt kom je de goede bewegwijzering tegen.

Voor één of twee nachtjes prima.

Brigitte
11-8-2013

Een gedateerde camping. De eigenaar is wel erg behulpzaam met het uitleggen hoe je het best naar Boedapest kunt gaan en wat te zien.

Het zwembadwater zag er netjes uit. Het sanitair is oud, donker en wordt naar mijn mening niet regelmatig schoongemaakt, gezien de spinnenwebben en vliegen/mieren e.d. Wel warm water.

Restaurantje met kleine menukaart. 1x lekker gegeten, de andere dag in Boedapest.

Voor de ochtend kun je broodjes bestellen.

mooi gelegen camping, terrassen. Camping verdient meer gasten, nu wel achterstallig onderhoud (verlichting camping kapot/ weinig licht bij sanitair en beperkte schoonmaak). Leuk buitenzwembad en heel behulpzame eigenaar die je alles verteld over Budapest en welke openbaar vervoer verbindingen je moet nemen.

afstand naar Budapest ca 15 km. Speeltoestellen op de camping zijn verouderd. Onderhoud van het groen is goed, mooie grasplekken om te kamperen.

Een betere camping is in Hongarije niet te vinden

Ad Plateijn
3-6-2013

Fraai aangelegde camping met uitstekende voorzieningen, zwembad, sanitair en buitengewoon kindvriendelijk.

Ideale uitvalbasis voor bezoek aan Budapest (15 km) en Balatonmeer (70km)

Buitengewoon gastvrije campingeigenaar.

Voor herhaling vatbaar!

Tevreden
8-8-2011

Wanneer je niet van bruine tegels bij het sanitair houdt, moet je niet gaan, maar wie klaagt daar nog over? Eigenaar is vriendelijk en verdient het om meer bezoekers te ontvangen. Eten op de camping is prima. Goedkoop, veel en lekker. Goede uitvalbasis om Boedapest te bezoeken. Zelf plaats uitzoeken gaf prima keuze.

Verder erg rustig op de camping geweest. Aardige mede-gasten. Dat is toch ook wat waard!

Goede camping voor een bezoek aan Boedapest

trigthie
25-8-2010

Iets gedateerde camping, net sanitair iets te donker. Prima plaatsen, terrasvormig. Leuk zwembad.

Eigenaar geeft goede uitleg over een bezoek aan Boedapest. Kaartjes voor de bus bij hem te krijgen voor 6 euro (24 uur geldig in al het openbaar vervoer)

Redelijke camping

lieke
6-8-2010

De camping is prima gelegen wanneer je boedapest wilt bezoeken. Het sanitair wordt slecht schoon gehouden en de camping doet vervallen aan. 's Nachts is een zaklamp zeker nodig, want op het sanitair zijn geen lampen en je ziet er dus geen hand voor ogen. Afwassen lukt 's avonds als het donker is ook niet meer door gebrek aan licht. De eigenaar is komt nors over, maar bedoelt het erg goed. De met de hand ingetekende kaart van het openbaar vervoer van Boedapest is erg handig en veel gebruikt. Dit was een enorm pluspunt. Al met al is de camping te duur voor de kwaliteit en zullen wij hier niet snel terugkeren.

supercamping !!!!!!

van dun
19-3-2010

sinds 21 jaar komen wij op camping fortuna.

Het is een supercamping en als je naar hongarije gaat camperen,

The place to be !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fortuna in Törökbalint, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fortuna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.