Sorteren

Reviews over Törökbalint

grappige camping

Linda
    16-8-2015

Het is een rustige camping met goede, ruime plaatsen. Het sanitair deed me denken aan mijn schoolkamp in de brugklas: ongeveer net zo oud en vol spinnen en spinnenwebben. Veel sloten waren kapot en er kwam een minuscuul straaltje water uit de douche, maar het had wel wat.

Het zwembad is heerlijk: prachtig schoon water en genoeg ligbedden. De mensen uit het dorp maken er ook gebruik van.

Begin met de eigenaar niet over Fransen of Roemenen, want dan ben je het eerste uur aan het luisteren naar jarenlange geschiedenis.

De eigenaar rijdt in een golfkarretje ongeveer ieder uur langs om te kijken of iedereen zich gedraagt. Hij helpt je graag en bestelt verse broodjes.

Wat ik vreselijk vond, is de autobaan die langs de camping gaat: je valt uiteindelijk in slaap bij het voortdurende gegons van de auto's. Het went op den duur wel, maar ik hoor liever krekels. Wel vlak bij Boedapest. De TomTom bracht ons ergens in een woonwijk. Dit klopt dus niet. Let daar op!

Fantastische camping

Carla
    28-6-2015

Geweldige camping met alle voorzieningen die je maar kunt wensen. Een prettige eigenaar die je in alle talen te woord kunt staan.

het zwembad glinsterde je tegemoet er is zelfs een binnenbad!

camping is met de TomTom moeilijk te vinden maar als je het centrum van Torokbalint in typt kom je de goede bewegwijzering tegen.

mooi gelegen camping om Budapest te bezoeken

Erik
    8-8-2013

mooi gelegen camping, terrassen. Camping verdient meer gasten, nu wel achterstallig onderhoud (verlichting camping kapot/ weinig licht bij sanitair en beperkte schoonmaak). Leuk buitenzwembad en heel behulpzame eigenaar die je alles verteld over Budapest en welke openbaar vervoer verbindingen je moet nemen.

afstand naar Budapest ca 15 km. Speeltoestellen op de camping zijn verouderd. Onderhoud van het groen is goed, mooie grasplekken om te kamperen.

Een betere camping is in Hongarije niet te vinden

Ad Plateijn
    3-6-2013

Fraai aangelegde camping met uitstekende voorzieningen, zwembad, sanitair en buitengewoon kindvriendelijk.

Ideale uitvalbasis voor bezoek aan Budapest (15 km) en Balatonmeer (70km)

Buitengewoon gastvrije campingeigenaar.

Voor herhaling vatbaar!

Tevreden
    8-8-2011

Wanneer je niet van bruine tegels bij het sanitair houdt, moet je niet gaan, maar wie klaagt daar nog over? Eigenaar is vriendelijk en verdient het om meer bezoekers te ontvangen. Eten op de camping is prima. Goedkoop, veel en lekker. Goede uitvalbasis om Boedapest te bezoeken. Zelf plaats uitzoeken gaf prima keuze.

Verder erg rustig op de camping geweest. Aardige mede-gasten. Dat is toch ook wat waard!

Törökbalint scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews