Géén boekingskosten
HongarijeHongarijeTiszakécskeCampings TiszakécskeCamping Tisza-Parti Thermal Camping

Tisza-Parti Thermal Camping

Meer camping info

3 Reviews over Tisza-Parti Thermal Camping

• 8Dijkshoorn29-07-2017

Prima vertoeven

De camping naam is gewijzigd het heet nu termal camping. De camping is denk ik opgedeeld anita camping ligt ernaast. Bij thermal camping heb je onbeperkt toegang tot het mooie zwem complex inclusief binnenzwembad. Personeel is vriendelijk en de camping is netjes. De zwembaden zijn netjes en verzorgd.

Onze kinderen van 10 , 8 en 3 jaar oud genoten van de zwembaden met heerlijk verwarmd water.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 5maria28-05-2014

trieste en vieze stacaravan

We hebben de stacaravan gehuurd voor twee weken via touroperator. We hebben een week volgehouden. Het was vies en triest. Bedden waren zeer slecht zodat we elke ochtend wakker werden met een rugpijn. Dekens zaten vol stof mijt. Ik ben allergisch hiervoor dus mijn ogen en neus waren elke ochtend dicht en ik had het zeer benauwd. De foto's spreken voor zich. Eten op de camping zelf was niet lekker. Ze kunnen niet eens patat bakken. Personeel was vriendelijk. Zwembaden lekker warm en leuk. Camping overwegend bezet door oudere Duitsers. Voor ons nooit meer.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 8jarimob14-06-2013

Leuke nette camping.

De camping is met borden goed aangegeven. De Mobilhomes zijn schoon en netjes, maar wel een beetje gedateerd. Het dorp Tiszakecske, is een zeer groen dorp, met enkele grote parken , een 3-tal grote supermarkten op ca 2 km. In het dorp is goed te fietsen, en te wandelen, buiten het dorp ontbreken fietspaden. vanaf de camping heeft men gratis toegang tot zwem en thermaal baden. Op het complex zijn voldoende eetgelegenheden.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Tiszakécske Fürdo Utca, H-6060