Camping Anita

6 reviews over Camping Anita in het Nederlands

Fijne plek!

Jessica Szabó
14-9-2015

Camping met 150 plaatsen met een leuke mix aan nationaliteiten. De sfeer is gemoedelijk en geschikt voor zowel gezinnen als de wat ouderen. Op de camping zelf is voor de kinderen geen speelgelegenheid. Wel op het aangrenzende spa en zwembadcomplex, wat gratis toegankelijk is voor campingbezoekers. Via de camping loop je zo het zwembad in.

Het zwembad heeft diverse chloorbaden in diverse temperaturen en 2 warmwater/ thermaal baden. Ook zijn er eetgelegenheden in zowel het zwembad als er vlakbij.

Kleine ABC aan de andere kant van de straat, supermarkten op 2km in het centrum van Tiszakécske.

In de omgeving kun je bootjes huren, vissen, en is een klimpark.

Een kleine impressie vonden we recent: https://www.youtube.com/watch?v=_llw_baSN5E&feature=youtu.be

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima termal camping

rowjam
20-6-2014

Deze camping is gelegen bij een uitgebreid zwembad complex met termal baden mooi gelegen en netjes verzorgd, ruime plaatsen, diverse restaurants in de omgeving, diverse winkels in de buurt.

Gereisd met partner in juni 2014

Heerlijk vertoeven!

j szabo
3-7-2013

Bij toeval kwamen wij op deze camping terecht in 2010 met onze 2 kinderen. Kleine camping met ernaast een groot zwembadcomplex, waar je als campinggast gratis gebruik van mag maken.

Eigenaren doen erg hun best om elk jaar een stuk verbetering door te voeren. Zo is het zwembadcomplex in 2011 grotendeels vernieuwd, zijn er binnen en buiten baden bij gemaakt en bevat het nu ook een saunacomplex. De camping heeft sinds vorig jaar ook gewoon (gechloord) water ipv thermaalwater om mee te douchen wat we een super verbetering vinden omdat het douchen stonk en je niet het idee had dat je lekker fris ervan werd.

Op het zwembadcomplex maar ook vlakbij de camping en in het dorp zijn diverse eetgelegenheden waar je tegen leuke prijzen kunt eten. ook staat er op de parkeerplaats een bakker en wat lokale bewoners met wat groente en fruit.

Onze kinderen (12 en 10jr) willen weer graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De camping ligt naast termaalbad/zwembad. Wordt bezocht door vele duitsers.Er is een poort van de camping naar het bad. Een nadeel van deze camping is dat je 2,5 km moet lopen ( of fietsen) om boodschappen te doen

Gereisd met partner in mei 2010

Gezond ontspannen

Robert Jan Kramer
5-8-2009

Een mooie camping met voor elk wat wils. Een zeer zonrijke omgeving met uiterst vriendelijke mensen en veel zwemmogelijkheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

leuke camping, héérlijke thermaalbaden

Frank Descamps
1-8-2009

rustige camping, alle nationaliteiten, beschikt over meerdere thermaalbaden voor elk wat wils. Topper vonden wij het bad van 38° en 36°. Nabijgelegen een héél lekker restaurantje op een 200 m van de camping. campingplaatsen niet zo schaduwrijk. Goede, leuke en ontspannen sfeer. De baden worden elke dag gereinigd en ververst van water.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anita in Tiszakécske, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.