Vakantiepark Puszta Eldorado

Tonen op kaart

47 reviews over Vakantiepark Puszta Eldorado

• 10fam. Ferwerda17-08-2015

Leuke, gezellige vakantie

We zijn 3 weken bij Sjors en Hellen op de camping geweest. De eerste helft van de vakantie in de safaritent en daarna in de bungalow. Beide accomodaties zijn ons heel goed bevallen! Tussendoor heeft Hellen voor ons nog een overnachting in Budapest geregeld en ook dat was helemaal super. Het is een erg mooie stad die zeker een bezoekje waard is. Het was lekker warm in de periode waarin wij geweest zijn en het zwembad bood de broodnodige afkoeling. We hebben ook deelgenomen aan verschillende thema avonden waaronder een Hongaarse ketelavond en een uitgebreide barbecue.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Edith en Ben de Wit31-07-2015

Wat ons al snel opviel, was de ontvangst heel persoonlijk, met een drankje en een gesprek over de camping. Een camping waar we ons al snel thuis voelden. Niets was te dol, zelfs een dinertje aan de caravan laten bezorgen behoort tot de mogelijkheden , geweldig wij hebben dan ook alleen maar lof voor Hellen en Sjors zoals zij de zaak aanpakken.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2015

• 10astrid schute22-06-2015

Top!

Prachtig vakantiepark, kleinschalig, alles nieuw, schoon, mooi gelegen met veel natuur om je heen. Ruime bungalow, met parkeerplaats ernaast. Lekker zwembad! Het eten was perfect, er werd zelfs gevraagd wat wij 's avonds wilden eten. En bij een dagje uit stond er een ontbijt- of lunchpakket voor ons klaar. Sjors en Hellen, de eigenaars, doen alles om het hun gasten naar de zin te maken. Volledig uitgerust gingen wij weer naar huis, maar wel met de intentie om snel weer te gaan.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Adriaan de Schipper05-10-2014

Geweldig

Een oase, rust en als je er oog voor hebt verveel je geen moment met het uitzicht!

• 10Jasper en Katinka25-08-2014

Dit noem ik nu genieten

Super mooie plek in het gastvrije Hongarije. De kleinschalige opzet geeft een heerlijke gezellige plek om te verblijven . Lekker zwemmen in het zwembad, een riante BBQ met een Hongaars biertje, en zelfs onze honden zijn welkom. Een aanrader voor elke Hongarije liefhebber!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd in januari 2014

• 10Marit & Sjoerd24-08-2014

Hongarije op z'n best.

Puszta Eldorado is een geweldige plek om je vakantie te vieren. De rust en ruimte van het Hongaarse platteland gecombineerd met gezelligheid en persoonlijke aandacht. Met uitzicht op de puszta waar iedere avond en ochtend de schaapskudde voorbij loopt en heel veel mooie vogels voorbij vliegen, geniet je van een prachtig stukje natuur.

De lodgetent is volledig ingericht en alle elementen voor een prettige vakantie zijn aanwezig. Het sanitair is netjes en modern.

Hellen en Sjors zorgen er voor dat ieder op zijn eigen manier een fantastische vakantie heeft. Je kunt met alle vragen terecht en het eten is heerlijk!

Wij komen zeker nog een keer terug. We hebben genoten!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Ate24-08-2014

Service hoog in het vaandel!

Puszta Eldorado is een mooi kleinschalig park, met prima accomodaties. Wij hebben genoten van de rust, ruimte, het Hongaarse landschap en de ongekende gastvrijheid van Hellen en George. Denk hierbij aan een verzorgd ontbijt of een overheerlijke Hongaarse ketelavond en alle tips voor leuke uitstapjes. Voor ons was de boottocht met George door de Hongaarse mangrove een unieke belevenis! Van ons krijgen zij nog een extra compliment omdat ze zelfs met het glutenvrije dieet van onze dochter rekening hebben gehouden!!

• 10Hans Peeters20-08-2014

Paradijs van gastvrijheid, natuur en gezelligheid

Sjors en Hellen verwennen hun gasten in een rustige prachtige omgeving. Ook kun je op Puszta Eldorado eten en s'morgens een lekker ontbijt laten bezorgen met een heerlijk eitje. Tevens voor rolstoelafhankelijke personen zeer goed aangepast. Een plek om na een bezoek zeker nog eens terug te keren.

• 10David16-08-2014

Aanrader van formaat

Aanrader voor uitgebreid publiek. de ontvangst is er heel sociaal en aangenaam en eens die trend gezet gaat dit gewoon verder in rechte lijn voor het hele verblijf. De bungalow zijn gewoon super. Heel ruim alle voorzieningen zodat zelfs bij een mindere dag voldoende ruimte is om te verblijven binnensdeurs.

de vijver op het domein leent de gelegenheid om een lijntje te gooien en een visje te verschalken. op het grote meer of de rivier kan je dan weer terecht voor het grove serieuze werk.

en ja het zwembad is daar zeker een grote plus aangezien het er loeiend heet kan worden in de zomer.

kortom vette plus

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Hoogerboord15-08-2014

Uitstekende vakantieplek.

Op vakantiepark Puszta Eldorado is het goed toeven. Gastvrouw en gastheer proberen je in alle opzichten een fijne vakantie te bezorgen. De uitstapjes zijn goed geregeld, er is goede voorlichting en qua eten en drinken word je erg verwend.

Gereisd met partner in augustus 2014

8 tips over Vakantiepark Puszta Eldorado

• Annemei, 08-06-2014

De overdekte markt in Szolnok is erg leuk en het seizoensfruit is daar heerlijk.

• Jos de Groot, 30-06-2014

Op een afstand van 5 km is in het dorpje Tiszaroff een goed restaurant gelegen.

• Marit & Sjoerd, 24-08-2014

De boottocht met Sjors is een aanrader en daarna Goulash van Hellen.

0 vragen over Vakantiepark Puszta Eldorado

Vakantiepark info