8 tips over Vakantiepark Puszta Eldorado

• Annemei, 08-06-2014

De overdekte markt in Szolnok is erg leuk en het seizoensfruit is daar heerlijk.

• Jos de Groot, 30-06-2014

Op een afstand van 5 km is in het dorpje Tiszaroff een goed restaurant gelegen.

• Marit & Sjoerd, 24-08-2014

De boottocht met Sjors is een aanrader en daarna Goulash van Hellen.

• Xandra Bakker, 06-08-2014

In Kunhegyes (het dorp verderop) zijn 3 prima restaurants waar je heerlijk, en goedkoop, kan eten

• Koen de Kruif, 14-08-2014

In de eerste of tweede week van augustus is er een Hongaars nationale dans, muziek en zangfestival, met markt met lokale producten, in Jaszbereny (Het Csangó-fesztival), een stadje op ongeveer anderhalf uur rijden. Wij zijn er twee dagen geweest en hebben ervan genoten. http://www.csangofesztival.eu/node/270. Zie ook op Youtube: https://www.youtube.com/user/csangofesztival/videos

• astrid schute, 22-06-2015

Fantastisch was de boottocht over het Tiszameer, die Sjors met ons maakte. Een echte aanrader!

• Hoogerboord, 15-08-2014

Vooral de bungalows zijn mooi

• David, 16-08-2014

honden mogen daar bijna nergens binnen dus als je van plan bent om veel rond te trekken en cafeetjes en resto s te bezoeken hou daar rekening mee.