Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

48 Reviews over Puszta Eldorado

• 10Wilrie en Janny van Logchem29-10-2021

Natuurbeleving in Optima Forma

Gastvrouw Hellen en gastheer Sjors waren altijd zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Echt mensen met gastvrijheid hoog in het vaandel en er alles aan doen om hun gasten het ‘thuisgevoel’ te geven. Ook de regionale kennis van de natuur en de dierenwereld is van onschatbare waarde. Onze bungalow was sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Kraakhelder, goede stevige bedden/matrassen, horren voor de ramen om lekker te ventileren en een zeer ruime badkamer met zelfs faciliteiten voor invaliden. De kookkunsten van Hellen zijn voortreffelijk! Heerlijke traditionele gerechten, sommige met een Limburgs accentje. Op excursie gaan met Sjors als ervaren gids is een waar feestje en kwamen met menig mooie fotosessie thuis of spectaculaire zichtwaarnemingen. Naast de park-fotohut op hun eigen terrein is het ook mogelijk om in de omgeving gelegen luxe fotohutten te huren. Het Nationaalpark Hortobagy ligt op minder dan een uurtje rijden.

• 10Yvonne Vogelsang07-07-2019

Het was echt super

Wij vonden het een prima plek zeker omdat het in een lokaal dorp is . Weg van de massa heerlijk in de natuur. En Sjors en hellen stonden altijd voor je klaar met een vroeg ontbijt of laat diner. Niks was teveel. We hebben genoten.

• 10Gerlia03-05-2019

Heerlijk rustig

Zeer nette accomodaties met ontzettend vriendelijke gastheer en gastvrouw

• 10Noor Orbons02-09-2017

Heerlijke vakantie

Het park is goed onderhouden. Zeer vriendelijke eigenaren die hulp bieden waar ze kunnen. De mix tussen natuurliefhebbers en jonge gezinnen vinden wij erg leuk. Zo is er voor ieder wat wils. Niet voor niets zijn wij hier nu al 3x geweest. In de toekomst komen we zeker weer eens terug.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9Tamara en Jorg18-08-2017

Relaxen!

Momenteel genieten we van een relaxte vakantie bij Puszta Eldorado. We zijn een gezin van 2 volwassenen en 2 puberheren. En een bordercollie die ook welkom was gelukkig!

Het kleinschalige recente park is keurig onderhouden het sanitair is fris en schoon en de huisjes ruim fris en gezellig. Functioneel ook.

We kijken uit over de Puszta en haar bewoners, vele vogels, prachtige vlinders, lamsoor, en allerlei prachtige wilde bloemetjes waar ik de naam niet van ken maar die een genot zijn om naar te kijken. Ontspannen en onthaasten gaat hier vanzelf.

De jongens genieten van het zwembad en voeren visjes/vissen in de grote visvijver en zoeken naar boomkikkers.

Dorpjes om Puszta Eldorado zijn nog niet toeristisch, de inwoners zijn vriendelijk en proberen Engels te spreken. We zitten hier midden tussen de zonnebloemen, velden vol! voor het mooie zijn we net 2 weken te laat.

Ideaal voor mensen die dol zijn op vogels, vissen, vlinders, natuur, rustzoekers.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Hans van der Ven09-08-2017

Veel vogels, veel ruimte. Sanitair is minder.

Ik ben samen met mijn gezin op een drietal vakantieadressen geweest in Hongarije. Voor ons was het verblijf bij Puszta Eldorado de minste ervaring. Laat ik eerst met het goede deel van mijn review beginnen. De gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk en zijn je graag van dienst. De camping ligt idyllisch in een vogelparadijs. Naast de 3 kampeerplaatsen zijn er nog een aantal huisjes en houten hutten. Naar mijn mening zit je hier goed als je een huisje of een houten hut neemt. Maar qua kamperen vond ik de voorzieningen niet meer dan redelijk. Er is slechts 1 wc voor de dames en 1 voor de heren. En idem een douche voor beide seksen. Dat is toch wat weinig. De douche liep erg slecht door, en regelmatig ontbrak het wc papier. Kortom: de sanitaire voorzieningen voor de kampeerders vonden wij onder de maat. Verder ben ik wellicht een wat verwende reiziger die niet meer dan gemiddeld geinteresseerd is in vogels. En dan is er verder niet heel erg veel te doen, anders dan een thermaal bad nemen en een strandje aan het Tiszameer bezoeken. De restaurants in Abadszalok zijn goed, maar die zijn wel zo'n 25 km rijden. Dichterbij in Kunhegyes zijn ook wel restaurants maar daarvan vonden wij de kwaliteit maar matig (vet eten). Alles samengevat: de huisjes bij Puszta Eldorado zijn mooi en ruim, als je op de camping gaat staan wees je dan bewust van de sanitaire beperkingen en zorg voor een paar eigen reserverollen wc papier. En kom je voor de vogels, dan zit je hier prima. Ik had zelf als kampeerder niet voor dit vakantiepark gekozen als ik alles van te voren had geweten. Voor kinderen is er behalve het zwembad niets te doen. Een tafeltennistafel of volleybalveld zou hier meer dan welkom zijn. Voor een volgende keer gaat onze voorkeur uit naar Oasis Tanya of Mare Vara.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 9Chiara en Sander31-07-2017

Heel leuke plek, aangename gastheer- en vrouw

Wij waren heel erg verrast van de kwaliteit van deze plek. Mooie huisjes, alles is er aanwezig. Ontbijten waren telkens zeer in orde. Ook mogelijkheden tot avondeten. Wij hebben een uitstap gedaan met Sjors op de boot. Genoten van de natuur en de vele vogels. Wij hebben niks aan te merken aan ons verblijf. Onze laatste avond was ook BBQ avond wat we heel erg gezellig vonden. Nog veel succes aan Hellen en Sjors gewenst!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 10Jeanet27-07-2017

Plezier voor mens en dier

We zijn net terug van twee weken genieten. Het park is mooi ruim opgezet met als achtergrondmuziek de vogelgeluiden. Je voelt je gelijk welkom door de gastvrijheid van de eigenaren.

Ook voor onze hond een waar paradijs. Hij mag om het park heen op de velden loslopen. En daar is een grote vijver waar hij vaak in heeft gezwommen. Echt heerlijk!

Wij hadden een chalet gehuurd waar we van de voorbij trekkende schapen met herder en iedere avond van de zonsondergang hebben genoten.

Prima ontbijtservice en heerlijke maaltijden tegen zeer schappelijke prijzen.

We gaan er zeker nog een keer naartoe!

• 9Kelly en Paul van Gestel21-07-2017

Uitmuntend

We hadden een bungalow gehuurd voor 6 dagen. Doordat wij buiten het seizoen waren was er veel meer mogelijk. De excursie naar het Tiszameer verzorgd door Sjors en de Poesta safari verzorgd door Anna waren van uitzonderlijke klasse. Niet alleen de kennis maar het enthousiasme van deze twee was hartverwarmend. Ook de goede zorgen van Hellen zorgen voor een heerlijke vakantie. Doordat je af en toe om 3 uur op pad gaat is ontbijten niet mogelijk maar niet getreurt je krijgt een ontbijttas met allemaal lekkers mee. Doordat het geen massa-toerisme is wordt het door ons als buitengewoon plezierig ervaren. Door zoveel mogelijkheden mbt huur van hutten kunnen wij ivm beperkte tijd ( boshut en veldhut hebben wij niet benut) niet overal een review over geven maar dat komt volgend jaar wel. Een ding staat vast volgend jaar komen wij terug, reservering is al gemaakt! Graag gaan wij dan wederom op pad met Sjors en Anna.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Johan Bos19-07-2017

geweldige plek

ongelofelijke omgeving, heel prettige benadering van de campineigenaren. Hun motto is: je met vkantie vieren zoals jij dat wilt. En zij helpen jou daarbi zoveel ze kunnen. Absluut een aanrader als je van natuur en rust houdt.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden