Tiszafüred

We hebben een aantal aanbieders voor Tiszafüred voor je op een rij gezet:

Reviews over Tiszafüred

Luc,
    14-6-2017

Rust op een leuke camping.

Gereisd met partner in juni 2017

Een charmante camping

Suzanne,
    16-9-2016

Hongaars is een zeer moeilijke taal. Maar met Engels en vooral met Duits komt men al een heel eind ver. De eigenares van de camping spreekt vloeiend Duits, wat voor ons wel gemakkelijk was. Het is verder een gezellige kleine camping met schaduwrijke plaatsen. Er is een zwembad, een faciliteit voor gehandicapten. De winkel is dichtbij, het Tiszameer is ook niet veraf.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Fijne camping

Daan en Eline,
    15-8-2016

Kleine, goed onderhouden camping. Plaatsen zijn afgebakend met heggen en er is voldoende schaduw.

Dicht bij het tiszameer en een strandje waar men kan zwemmen. Ook is er een klein zwembad op de camping.

Prima sanitair, fijne douchen en koelkasten die gratis gebruikt mogen worden.

Wifi op de hele camping.

Goede plek voor een bezoek aan Eger en de poestas.

Gereisd met partner in augustus 2016

Uitstekend !

J.Veenendaal,
    16-6-2016

Afgebakende plaatsen, met zon en schaduw. Uitstekend verzorgd, schoon en voldoende sanitair. Lekker warm water. Gratis wifi over hele camping.

Eigen watertappunt en afvoer. Zwembad op de camping en thermobad aan overkant van de weg. Supermarkten (Lidl, Spar en Penny) op loopafstand van camping. Benzinepomp op 500 mtr.

Gemoedelijke rustige camping met vriendelijke eigenaresse die goed Duits spreekt.

Eetgelegenheid naast camping. Prachtige omgeving voor vogelaars en natuurliefhebbers: Hortobagy park, Kleine Hortobagy, Bukk gebergte en Tiszameer

Gereisd met partner in juni 2016

Kamers met gebruik keuken. Strand op loopafstand

adri scholtens,
    9-2-2016

Janosi heeft 6 grote en goed ingerichte kamers met douche. De kamers zijn op de eerste etage en komen allen op een grote woonkeuken uit. Het is hier heel erg schoon en Agnes, de eigenaar, is uiterst vriendelijk en ook nog lerares Duits. Het hotel is op loopafstand van het meer en van het strand. Aan de overkant is er een grote supermarkt, een uitstekend restaurant is op 50 meter afstand en ook het centrum en het station is niet ver. Het hotel is gelegen aan een brede straat en in een goede buurt. In de keuken een grote koelkast, een waterkoker, veel bestek en serviesgoed. Maaltijden kan men alleen in de magnetron bereiden. Agnes haalt haar gasten ook van het station af. Dit is een hotel met ouderwetse service. Een aanrader.

Gereisd met partner in september 2015
Tiszafüred scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews